Jump to content

Za niskie Ciśnienie doładowania w STI


Mateusz22
 Share

Recommended Posts

Witojcie, 

Mam problem z za niskim doładowanie w STI.. po remapie na 4i5 biegu miałem ok 1.45bara, teraz ok 1.15-1.2bara, auto jest też odczuwalnie wolniejsze (może nie jakaś przepaść ale jednak )..

Podczas prac ktore były wykonywane przy aucie, zmieniliśmy rozrząd, świece, kable, regulacja zaworów i zmiana solenoidu na nowy oem.

Właśnie ten solenoid dał mi do myślenia ze może włoźe stary na którym był robiony program. Niestety nic to nie dało. Zakładam że wszystko mechanicznie jest ok (gruszka od Turbo, rury IC ) było to przeglądane. 

Ma ktoś jakiś pomysł co to moze być? Co jeszcze sam mogę sprawdzić nim pojadę na ponowny remap? Może ktoś sie spotkał z Was z czymś podobnym? 

Możliwe żeby w programie coś sie ten teges poprzestawiało? 

Z góry dzięki za podpowiedzi :)

 

 

P.s doładowanie jest stabilne, nic też nie syczy co by zwiastowało jakąś nieszczelność..

Edited by Mateusz22
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wężyki są ok. 

Nadeszła mnie jeszcze jedna myśl, spr potem na aucie.

 

Edit

Dzisiaj tylko gorzej, doładowanie ledwo w okolicy 1bar... chyba wyciągnę jutro intercooler i szukam nieszczelności bo to aż nie możliwe..

Edited by Mateusz22
Link to comment
Share on other sites

Nieszczelność w wydechu ma coś do boosta? Wydech był demontowany bez DP. 

Co do turbo, to bym odrzucił, kilka miesięcy auto stało i sie od postoju popsuło? 

Nie będzie pewnie czasu dzisiaj zaglądać do tego :(

Edited by Mateusz22
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, seba553 napisał:

miejmy nadzieję że to tylko jakiś wężyk spadł ;)

No taka samą nadzieje mam, że to pierdoła jakaś, jestem umówiony  na Kielce w sobotę, 1.5roku czekam żeby się odchamić choć ciut ciut, a jak przyczyny nie znajdę to nie ma sensu nie sprawnym nawet się tam wybierać :(

 

nosi mnie dzisiaj iść tam grzebać, ale moja by mnie zabiła:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Mateusz22 napisał:

No taka samą nadzieje mam, że to pierdoła jakaś, jestem umówiony  na Kielce w sobotę, 1.5roku czekam żeby się odchamić choć ciut ciut, a jak przyczyny nie znajdę to nie ma sensu nie sprawnym nawet się tam wybierać :(

 

nosi mnie dzisiaj iść tam grzebać, ale moja by mnie zabiła:ph34r:

Skąd ja to znam:biglol:

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Są sprawy ważne i ważniejsze ;)

 

15 minut temu, seba553 napisał:

Niestety żony ich nie rozumieją :biglol:

Moja może i rozumie, chociaż może nie do końca, byłby problem hehe, ale święta spędzamy u moich rodziców, moja mama by mnie zabiła w afekcie :biglol:

7 minut temu, mz56 napisał:

To tylko chwila. W nocy, po cichu, sprawdź czy jest restryktor.

Cały solenoid nowy, restryktor jest tam gdzie trzeba -_-

Edited by Mateusz22
Link to comment
Share on other sites

Wszystko wygląda ok, co może być nie tak, na razie pomysłów brak. Odwróciłem trójnik z restryktorem o 180º, ale wszystko bez zmian.. 

Nurtuje mnie czy raz zrobiony program jest "wieczny" i jakie zmiany wpływają na jego  "prace" w samochodzie? 

Ehh z Kielc jutro nici :(

Link to comment
Share on other sites

Masz dv czy bov? Choć dv rzadko puszcza, to wypada sprawdzić. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Mateusz22 napisał:

Dv. Rozumiem że w moim przypadku zawór miałby nie trzymać? Jak spr czy jest Ok?

Może coś pomoże ;)

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Mateusz22 napisał:

Dość proste, może coś pogrzebie wieczorem, eno pompkie znajde.

Dzięki :)

Nie ma za co :), daj znać czy to zawór DV;)

Edited by abecer
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...