lutek34 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 5 minut temu, Kamis napisał: Gorzej jest w miastach w upalny dzień i do tego w korku. Czasami temperatura asfaltu przekracza grubo ponad 50 st. Czego dokładnie używasz do odczytów z OBD? nie miałem żadnych problemów stojąc w korkach w upały w Puli czy Rijece. Napisz czego dokładnie się doszukujesz? Filmiki z odczytami OBD były nagrane apką Torque Pro + track recorder sparowane z ELM 327, po za tym używam kabla VAG albo tactrix z lapkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 36 minut temu, lutek34 napisał: Napisz czego dokładnie się doszukujesz? Drążę temat tego gotowania wody w układzie chłodzenia. Co prawda po wymianie korka chłodnicy temat bulgotania i wywalenia płynu nigdy nie powrócił ale zastanawiam się jaka powinna byc normalna praca tego układu. Za każdym razem silnik nagrzewa sie w mgnieniu oka, wentylatory pracują bardzo często na dworzu temperatura nie przekracza 20 st. I zastanawiam sie jak będzie zachowywał sie latem przy upałach. Wiem, ze mam zalany jakiś kiepski płyn typu market. Byc moze powinienem go wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Najprościej będzie podłączyć coś pod OBD i monitorować temperaturę, jeśli przy normalnej jeździe temperatura przekracza 100stopni a to by sugerowały włączające się wentylatory, to raczej coś jest nie tak. Ja muszę przejechać około 8-10km, żeby wskaźnik temperatury osiągnął te trzy małe kreseczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 8 minut temu, lutek34 napisał: przy normalnej jeździe temperatura przekracza 100stopni a to by sugerowały włączające się wentylatory Nie sądzę żeby załączanie wentylatorów było ustawione na ponad 100 st. Zamówię ten skaner i zobaczymy co w trawie piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 21.04.2019 o 23:34, Kamis napisał: Zamówię ten skaner i zobaczymy co w trawie piszczy. no i co w trawie piszczy? U mnie dziś w dość ciepły dzień (28stopni) stojąc w korku maksymalnie temperatura płynu osiągnęła 99stopni i spadała do 96. Dość wysoka była temperatura powietrza na wlocie spod rozgrzanej maski. Edytowane 3 Czerwca 2019 przez lutek34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aoi Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Witam Kolegów. Zbliżają się upały a przede mną wyjazd (niedługi bo ok 500 km w jedną stronę) ale mam pytanie odnośnie korka chłodnicy. Czytam nieco Waszych wpisów, problemów i porad... Napiszcie proszę, czy mogę sobie wymienić korek, (który najbardziej polecacie, cena nie gra roli), mimo, że w moim aucie mam max 3 małe kreseczki od temp. silnika nawet w korku. Warto wymieniać przed czasem? W zeszłym roku po zakupie auta wymieniłem chłodnice bo kapało i od tamtej pory wszystko ok, płyn nie ubywa. Wymienić korek dmuchając na zimne??? Jeśli tak to proszę o link, nie jestem mechanizatorem jak kolega lutek34 :), więc muszę mieć czarno na białym który korek jeśli w ogóle wymieniać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 5 godzin temu, ALVAR napisał: Wymienić korek dmuchając na zimne??? nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Jak nic się nie dzieje, to go zostaw. Posprawdzaj wszystkie płyny i szerokiej drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aoi Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 23 minuty temu, lutek34 napisał: nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Jak nic się nie dzieje, to go zostaw. Posprawdzaj wszystkie płyny i szerokiej drogi. Płyny wszystko gitara, zalany Pristone i trzyma poziom od roku... Oki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Witam Kolegów ! Trochę czasu tu nie zaglądałem... praca dom i takie tam. Być może też dlatego, że moja Tribeca sprawuje się świetnie! Przejechane kolejne mile na gazie jazda w upałach wszystko cyka jak należy. A był bym zapomniał była mała ustereczka. Dioda- wskaźnik min od płynu lubryfikacji powodował zwarcie i rozłączyło komp. gazu. Tymczasowo odpięty na przeglądzie 15k mają to zrobić. W dniu 3.06.2019 o 15:11, ALVAR napisał: Wymienić korek dmuchając na zimne??? Co do tej kwestii popieram W dniu 3.06.2019 o 20:26, lutek34 napisał: Jak nic się nie dzieje, to go zostaw u mnie były objawy uszkodzonego korka więc go wymieniłem ale u ciebie jak się nie dzieje to nie warto wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 17 godzin temu, Kamis napisał: W dniu 3.06.2019 o 15:11, ALVAR napisał: Wymienić korek dmuchając na zimne??? Co do tej kwestii popieram W dniu 3.06.2019 o 20:26, lutek34 napisał: Jak nic się nie dzieje, to go zostaw u mnie były objawy uszkodzonego korka więc go wymieniłem ale u ciebie jak się nie dzieje to nie warto wymieniać. jesteś za a nawet przeciw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 ELM 327 już (dopiero) podpięty Aplikacja na Androidzie odpalona i błędy odczytane. Ogólnie jeśli chodzi o aplikację to Torque w wersji Lite jest słaba dlatego wskoczyła zaraz wersja Pro za 15 zł no i teraz dopiero można coś odczytać. Jeśli chodzi o błędy to standardowo P0420 od katalizatora co mnie aż tak nie martwi jak odczytane inne błędy: P0016 P0018 i dziennik usterek prawdopodobnych(chociaż nie rozumiem do końca co znaczy ewentualnych): P0011 P0017 P0019 P0021 Trochę się tego nazbierało. Ktoś coś podpowie jeśli chodzi o błędy związane z rozrządem? Od czego zacząć- wykluczam czujniki bo wątpię, żeby się uszkodziły. Łańcuch mógł się wyciągnąć? Ogólnie nie odpala "na dotyk" tylko trzeba trochę pokręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 W dniu 21.04.2019 o 22:24, lutek34 napisał: sparowane z ELM 327, Czy ELM 327 siedzi u Ciebie w gnieździe non-stop czy wpinasz jak używasz? Nie rozładuje aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) 18 minut temu, Kamis napisał: Ogólnie nie odpala "na dotyk" i jeszcze filmik jak pracuje silnik VIDEO0049.mp4 VIDEO0051.mp4 Edytowane 16 Lipca 2019 przez Kamis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) Godzinę temu, Kamis napisał: P0016 P0018 wygląda na to że będziesz musiał się przyjrzeć elektrozaworom zmiennych faz rozrządu. Włącz podgląd wszystkich 4 elektrozaworów zmiennych faz rozrządu i w jakim zakresie pracują na wolnych obrotach i podczas jazdy w zależności od naciśnięcia pedału gazu. Godzinę temu, Kamis napisał: Czy ELM 327 siedzi u Ciebie w gnieździe non-stop czy wpinasz jak używasz? wypinam aha i chyba to nie jest powiązane z wysoką temperaturą, więc to powinien być osobny wątek Edytowane 16 Lipca 2019 przez lutek34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamis Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Masz rację założę nowy wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się