Rafał Pawluczuk Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 (edited) Witam, Mam do przebycia 2000km jednak nie wiem jaki olej był lany przez poprzedniego właściciela. Jaki "neutralny" olej wziąć na dolewkę w taką trasę? Kupowany będzie w UK. Z góry dziękuje za odpwiedź Subaru forester 2006, 2.0 Edited December 15, 2018 by Rafał Pawluczuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki_man Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Nie ma czegoś takiego jak neutralny olej. Ale czy na dystans 2000km można zmieszać oleje... Nie wiem. Niech się wypowie ktoś inny. Ale moim zdaniem tragedii nie powinno być gdyby zmieszać oleje. Choć tak jak pisałem. Poczekajmy na mądrzejszych od nas.Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Zalej coś o podobnej lepkości. Większość oleji na rynku i tak jest syntetyczna, więc nie będzie jakiegoś problemu, nie zetnie Ci się. A nie masz nigdzie karteczki z wymianą, czasem tam jest podawana też lepkość choćby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Pawluczuk Posted December 15, 2018 Author Share Posted December 15, 2018 To by było zbyt łatwe. Nie mam zielonego pojęcia jaki olej był wcześniej lany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Osobiście bym zadzwonił do poprzedniego właściciela. Chyba, że on też nie wie. Wtedy najlepiej wymienić olej i filtr. Jeśli jesteś w drodze lepiej nalać cokolwiek niż jechać bez oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Pawluczuk Posted December 15, 2018 Author Share Posted December 15, 2018 Poprzedni właściciel nie ma zielonego pojęcia. Chodzi mi o te "cokolwiek" czy lepiej będzie dolać półsyntetyk 10w40 czy syntetyk 5w30 bo jednego z tych dwóch bym się spodziewał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi660r Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Z cyklu nie wiem ale się wypowiem. Kieeedys miałem taką samą sytuację jak ty tylko że kupowałem toyotę corolle e9 1.6 na trasie dolalem litr polsyntetyku.a po powrocie do domu normalny serwis olejowy j pełen syntetyk.auto już wówczas miało 300tys km. Ja zrobiłem kilkadziesiąt,potem mój kolega i nic się nie stało. Osobiście uważam że jakikolwiek olej będzie lepszy niż brak oleju Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragon666666 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 zalej cokolwiek syntetycznego/półsyntetycznego 5W30/40 . Nie masz sie czego bac, nic sie nie stanie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Pindara Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Jak trzyma stan to nie dolewaj wcale. Do Polski na serwis olejowy. Ja. ostatnio tylko 2 setki dolałem przez 10 tyś km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karenz Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 na dolewke możesz wlać co chcesz oleje sa mieszalne , nie wybuchnie ci silnik albo wytworzy się kwas siarkowy. Nawet jak masz minerał a wlejesz full syntetyk nic totalnie się nie stanie większość oleju stoi w misce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now