Rafał Pawluczuk Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 (edytowane) Witam, Mam do przebycia 2000km jednak nie wiem jaki olej był lany przez poprzedniego właściciela. Jaki "neutralny" olej wziąć na dolewkę w taką trasę? Kupowany będzie w UK. Z góry dziękuje za odpwiedź Subaru forester 2006, 2.0 Edytowane 15 Grudnia 2018 przez Rafał Pawluczuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_man Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Nie ma czegoś takiego jak neutralny olej. Ale czy na dystans 2000km można zmieszać oleje... Nie wiem. Niech się wypowie ktoś inny. Ale moim zdaniem tragedii nie powinno być gdyby zmieszać oleje. Choć tak jak pisałem. Poczekajmy na mądrzejszych od nas.Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Zalej coś o podobnej lepkości. Większość oleji na rynku i tak jest syntetyczna, więc nie będzie jakiegoś problemu, nie zetnie Ci się. A nie masz nigdzie karteczki z wymianą, czasem tam jest podawana też lepkość choćby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Pawluczuk Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 To by było zbyt łatwe. Nie mam zielonego pojęcia jaki olej był wcześniej lany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Osobiście bym zadzwonił do poprzedniego właściciela. Chyba, że on też nie wie. Wtedy najlepiej wymienić olej i filtr. Jeśli jesteś w drodze lepiej nalać cokolwiek niż jechać bez oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Pawluczuk Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Poprzedni właściciel nie ma zielonego pojęcia. Chodzi mi o te "cokolwiek" czy lepiej będzie dolać półsyntetyk 10w40 czy syntetyk 5w30 bo jednego z tych dwóch bym się spodziewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Z cyklu nie wiem ale się wypowiem. Kieeedys miałem taką samą sytuację jak ty tylko że kupowałem toyotę corolle e9 1.6 na trasie dolalem litr polsyntetyku.a po powrocie do domu normalny serwis olejowy j pełen syntetyk.auto już wówczas miało 300tys km. Ja zrobiłem kilkadziesiąt,potem mój kolega i nic się nie stało. Osobiście uważam że jakikolwiek olej będzie lepszy niż brak oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 zalej cokolwiek syntetycznego/półsyntetycznego 5W30/40 . Nie masz sie czego bac, nic sie nie stanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Pindara Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 Jak trzyma stan to nie dolewaj wcale. Do Polski na serwis olejowy. Ja. ostatnio tylko 2 setki dolałem przez 10 tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 na dolewke możesz wlać co chcesz oleje sa mieszalne , nie wybuchnie ci silnik albo wytworzy się kwas siarkowy. Nawet jak masz minerał a wlejesz full syntetyk nic totalnie się nie stanie większość oleju stoi w misce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się