togus Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Panowie, zabieram się za rudą, byłem u blacharza obejrzał i stwierdził, że bez sensu jest to łatać bo za rok wyjdzie znów, doradził kupno samych sierpów. Przeszukałem internet i znalazłem http://e-subaru.pl/elementy-karoserii/1402-subaru-legacy-outback-98-03-reperaturka-blotnika-tylnego-blotnik-nadkole-metalowe-51410ae011-72078351.html oraz http://e-subaru.pl/elementy-karoserii/1401-subaru-legacy-outback-98-03-reperaturka-blotnika-tylnego-blotnik-nadkole-metalowe-72078451.html. Teraz pytanie czy to będzie pasować? bo jak widzę na łączeniu progu i nadkola jest takie przetłoczenie, którego nie ma w tych reperaturkach https://drive.google.com/open?id=1VPMgYM9yyXXQtLCRroAsB1DcAoPo7P1f jak rozwiązać ten problem? pod dokładkami progu nie ma rdzy tylko jak na zdjęciu. Tutaj drugie ognisko korozji https://drive.google.com/open?id=1kHEinXdy5JIUhPVLM72P4Mwb-76geD8h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueGC8 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Przetłoczenie, to po prostu miejsce fabrycznego łączenia dwóch elementów nadwozia, nie ma chyba co do końca się tym sugerować, bo często reperaturki nie pokrywają się idealnie w fabrycznymi miejscami zgrzewów/spawów (nie zawsze jest potrzeba spawania całości). Wydaje mi się, że sierp nie sięgnie tej korozji w okolicach drzwi - będzie trzeba sztukować docinkami z blachy. Druga strona bez problemu, tylko będzie trzeba zobaczyć jak daleko rdza postępuje i dopasować do tego wielkość reperaturki, żeby nie ciąć pod taką jak przyjdzie, bo jak kiedyś (tfu, tfu) znów ruda złapie, to nie będzie trzeba szukać ćwiartki auta, a nie reperaturki. Póki co wszystko jest kwestią sprawdzenia jak daleko rdza faktycznie postąpiła. To co teraz widać, to jedno, a to, co kryje się pod lakierem i samym nadkolem, to drugie. Aktualnie również jestem na etapie przepędzania rdzy. Jedno mocniej skorodowane nadkole już za mną, kolejne z lekkimi objawami czeka na wiosenne ocieplenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 2 godziny temu, togus napisał: Teraz pytanie czy to będzie pasować? bo jak widzę na łączeniu progu i nadkola jest takie przetłoczenie, którego nie ma w tych reperaturkach https://drive.google.com/open?id=1VPMgYM9yyXXQtLCRroAsB1DcAoPo7P1f jak rozwiązać ten problem? Dziadostwo się robi od wewnątrz progu. Najgorsze miejsce jest tam gdzie przychodzi podnośnik. Warto tam zajrzeć i zareagować. Poza tym ogniska korozji masz identyczne jak u mnie były. Trzeba ciąć. Od razu zadbaj o zabezpieczenie wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 (edytowane) Taki mam zamiar, ciekawi mnie gdzie znaleźć to przetłoczenie między progiem a sierpami, jak to wytną to nie wiem co tam wstawią. Czekam obecnie na wycenę z warsztatu. Będą robione dwie strony lewa i prawa. Potem oddaje auto do kompleksowej konserwacji. Edytowane 15 Grudnia 2018 przez togus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 17 godzin temu, togus napisał: Taki mam zamiar, ciekawi mnie gdzie znaleźć to przetłoczenie między progiem a sierpami, jak to wytną to nie wiem co tam wstawią. Czekam obecnie na wycenę z warsztatu. Będą robione dwie strony lewa i prawa. Potem oddaje auto do kompleksowej konserwacji. Moja sugestia jest taka żebyś poprosił warsztat o fotorelacje z każdej wykonanej pracy. Wycięcie zgnitej blachy - fota. Wytrawienie rdzy - fota. Konserwacja - fota. Ja na początku miałem spartoloną robotę i dziadostwo zaczęło wychodzić... później robiłem "naloty" niezapowiedziane i cykałem fotki. Ale tyle zdrowia co straciłem i nerwów i czasu... szkoda gadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 16 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 Warsztat ASO z homologacją, ale masz rację ja też lubię widzieć jak zostało coś zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 W dniu 16.12.2018 o 13:10, togus napisał: Warsztat ASO z homologacją daj znać o efektach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Jak narazie to czekam na info czy uda się to zrobić, szukają części blacharki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Efekty są takie że od grudnia czekam na wycenę i info czy ASO się podejmie....dzwonilem 3 razy i zawsze za godzinkę oddzwonią... PANOWIE szukam porzadnego blacharza który mu to zrobi z usług ASO rezygnuje nie ma sensu przez podejście do klienta, którego nie spodziewałem się po niby poważnej firmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się