Skocz do zawartości

amory + sprężyny przód - wyższy o jakieś 2 - 3cm


klev

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko

 

Pękła przednia sprężyna w SF s-turbo. Pękła bo amor jest wylany i do zmiany. Chcę zmienić przednie amortyzatory i sprężyny a przy okazji podnieść auto o jakieś 2 - 3cm.

 

Nie chce się bawić w podkładki ani lift kit za kupę kasy tylko delikatnie go podnieść przy okazji zmiany amorów i sprężyn.

Podpowiedzcie jakie amory i sprężyny kupić ? Najlepiej z numerem bo od razu bym zamówił w sklepie.

KYB + padders ? a może KYB + ironman ? Ktoś zna numery tych części i wie o ile się podniesie ?

 

Dzięki koledzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a numer seryjny taki do zamówienia w sklepie znasz?? bo jak tak powiem to mi na bank zadadzą to pytanie.....

 

 

takie ?

 

https://allegro.pl/zestaw-sprezyn-subaru-forester-przod-35mm-ironman-i7707675286.html

 

a może takie od SG? (w pip tańsze)

 

https://allegro.pl/sprezyna-pedders-subaru-forester-sg-przod-i6475289660.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taczkę zrobisz z auta, będzie twarde i nie wykorzystasz całego zakresy pracy zawieszenia przy sprężynie tak twardej ze wywinduje auto o 35 mm w górę. Zrobisz to kosztem ugięcia w położeniu neutralnym koła i jadąc po dziurach będziesz miał mniej pracy zawieszenia "w dół" co pogorszy trakcję na wertepach. Poza tym przeguby półosiek będą pracowały pod większym kontem niż normalnie. Po to te lift kity wymyślili z amortyzatorami o większym skoku żeby zwiększyć zakres pracy zawiasu na tyle ile fabryczne wahacze i sworznie pozwalają ale sprężyny do tego są tak dobrane żeby neutralne położenie było proporcjonalnie tam gdzie trzeba a nie 25% ugięcia maxymalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, olej napisał:

Taczkę zrobisz z auta, będzie twarde i nie wykorzystasz całego zakresy pracy zawieszenia przy sprężynie tak twardej ze wywinduje auto o 35 mm w górę. Zrobisz to kosztem ugięcia w położeniu neutralnym koła i jadąc po dziurach będziesz miał mniej pracy zawieszenia "w dół" co pogorszy trakcję na wertepach. Poza tym przeguby półosiek będą pracowały pod większym kontem niż normalnie. Po to te lift kity wymyślili z amortyzatorami o większym skoku żeby zwiększyć zakres pracy zawiasu na tyle ile fabryczne wahacze i sworznie pozwalają ale sprężyny do tego są tak dobrane żeby neutralne położenie było proporcjonalnie tam gdzie trzeba a nie 25% ugięcia maxymalnego.

 

 

Podaj proszę olej nazwę i model amortyzatorów które będą miały dłuższy skok "negatywny, w dół) i będą tym samym zalecane do sprężyn ironmana podwyższających o 35mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow no to jeśli to prawda z seryjnymi amorami z SG to dzięki i szacun Panowie. Bo pomimo spedzonych wielu godzin w necie czytając najróżniejsze info nt liftu to nie natknąłem się na te informacje.

Czyli jestem uspokojony. Sprężyny Ironman przód/tył i amory z SG przód tył i w sturbo będzie śmigać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa tylko że jedna sprężyna Ironmana kosztuje 550-660zł..... (czyli cztery szt ponad 2000zł) a gdzie jeszcze amorki....

https://allegro.pl/sprezyny-przednie-ironman-35mm-subaru-forester-i7706232286.html

 

a komplet amory + sprężyny na sam tył to 800zł. Na przód zapewne wyjdzie podobnie. (czyli kolo 1600zł) i mieć spokój na ładnych parę lat :)

https://allegro.pl/zawieszenie-tyl-subaru-forester-sg-zastepuje-sls-i7722117452.html

 

czyli wychodzi, że lepiej kupić całe zawieszenie z SG (+3cm) w cenie samych sprężyn Irinmana (+3,5cm) i to tylko na 3 szt by starczyło hehe.

Pomijając że na tych Ironach to bezie sztywna taczka.....

 

Tak na moją logikę :)

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat liftu wałkuje od ponad roku i Dobinsonow nie trafiłem w sprzedaży.

 

Irony kosztują ok.6 stówek za komplet na os a nie są sztukę;)

https://allegro.pl/zestaw-sprezyn-subaru-forester-przod-35mm-ironman-i6921632973.html

 

Ten gość z Twojego linka klev to wg. mnie próbuje naciągnąć nieświadomych ludzi którzy szybko kupują nie czytając całości ogłoszenia

Edytowane przez Adi660r
Dodatkowe info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
W dniu 14.12.2018 o 08:24, miki_mi2 napisał:

Wystarczy kupić od SG seryjne amortyzatory i sprężyny, wtedy będzie ok 3 cm wyżej. 

 

Cześć

 

a ktoś może wie, czy działa to w drugą stronę i zawieszenie z SF-a podejdzie do SG i obniży go o 30 mm? :)

 

Chcę lekko w dół ale bez znacznego pogorszenia komfortu, WRX jest troche za nisko, Swiftów nigdzie nie widzę na sprzedaż, taki SF byłby idealny

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...