pawel12p Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Witajcie Chciałbym zasięgnąć informacji czy warto kupić forester z lift 2016 r z silnikiem 2.0 d ze skrzynia cvt Przebieg 56 tyś.km Wiem że były problemy w pierwszych latach produkcji z silnikami i sprzeglami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Póki silnik działa to takie połącznie raczej jest zachwalane jeżeli chodzi o dymamikę, kulture jazdy i spalanie. Tutaj masz cvt wiec problem ze sprzęgłem odpada. Co do silnika to ponoć wady zostały wyelminowane już w 12-13 roczniku(??) ale warto pewnie sprawdzić dokładnie auto. Chociaż to dość mały przebieg ale moze uda sie doiść czy było uzywane z głową a nie zajeżdżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 4 godziny temu, pawel12p napisał: Wiem że były problemy w pierwszych latach produkcji z silnikami i sprzeglami Te problemy był i w pierwszych, i w drugich, i w trzecich, i w entych latach. Wejdź na otomoto wyświetl subaru diesle od najtańszego i sam zobacz. Jak chcesz auto na rok - to pewnie wytrzyma. Jeśli chcesz auto na lata - to raczej sobie poszukaj czegoś innego, bo diesel od Subaru to loteria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Silnik w tym roczniku ma gwarancję na 5 lat lub 200 tyś. km, więc jest to jakieś zabezpieczenie. Dodatkowo skrzynia CVT nie obciąża wału korbowego w osi długiej, jak w przypadku skrzyni manualnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 W dniu 11.12.2018 o 09:36, pawel12p napisał: Witajcie Chciałbym zasięgnąć informacji czy warto kupić forester z lift 2016 r z silnikiem 2.0 d ze skrzynia cvt Przebieg 56 tyś.km może i warto ALE: sprawdź cenę używanych aut wyposażonych w SBD nawet jeżeli to jest nowe auto z poprawionymi bebechami to i tak zła sława aut z tym silnikiem spowodowała że nikt ich kupować nie chce, utrata wartości jest astronomiczna. Napisze inaczej jeżeli kupisz takie auto to bardzo ciężko będzie Ci je za te parę lat sprzedać a jak juz znajdzie się klient dostaniesz za nie marne grosze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 W dniu 11.12.2018 o 09:36, pawel12p napisał: czy warto kupić forester z lift 2016 r z silnikiem 2.0 d ze skrzynia cvt Miałem przyjemność pojeździć Outbackiem w tej konfiguracji i bardzo mi się podobało. Forester pewnie będzie też bardzo przyjemnie jeździł. A ewentualna odsprzedaż to już inny problem i tu nie mam nic do powiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Pindara Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Subaru diesel tylko dla idiotów. Kupisz za grosze dołożysz drugie tyle i sprzedasz kolejnemu idiocie za grosze. Porażka! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 6 godzin temu, Michał Pindara napisał: Subaru diesel tylko dla idiotów. Forum oczekiwało rzeczowego stanowiska w tej sprawie. Naprawdę dziękujemy! Luke 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masteritos Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Cześć Forester w IV wersji z dieslem CVT z emisją EURO6 to zbyt młody silnik. Nikt nim nie nakręcił 200,300tyś, żeby powiedzieć coś więcej na temat jego trwałości. Dlatego jestem bardzo zdziwiony powyższymi komentarzami, bo niby na jakich argumentach je poprzeć ? Awari foresterów I,II w dieslach ? To inne silniki, więc porównanie jest nietrafne. Osobiście posiadam taki samochód z rocznika 2015, przebieg 85tyś. Brak problemów. Może i silnik podczas przyśpieszania nie wydaje "sportowego" dźwięku, no ale nie wiem czy na tym Ci zależy :) Pozdrock ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 22 godziny temu, Masteritos napisał: Forester w IV wersji z dieslem CVT z emisją EURO6 to zbyt młody silnik. no właśnie tutaj jest pewna nieścisłość. Skąd wiesz że to "zbyt mody"silnik??? Tzn skąd wiesz że ten silnik to zupełnie inna /nowa konstrukcja niż poprzednie SBD? To że jeden spełnia norme euro6 a poprzedni nie, wcale nie oznacza że to inne motory. Gdyby Subaru wydało informacje / oświadczenie że to zupełnie nowy motor podejrzewam nie było by problemu - wiadomo każdemu producentowi zdarzają się wpadki. Niestety Subaru takiej informacji nigdzie nie podało. Jeżeli w salonie Cie zapewnili że to jest nowa konstrukcja silnika poproś o oswidczenie na piśmie z pieczątka i wklej na forum - pomożesz sobie podczas odsprzedaży tego auto w przyszłości oraz wielu nowym niezdecydowanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 kodowanie silnika się nie zmieniło ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się