Jump to content

Subaru Forester 2.0 d ze skrzynia cvt 2016 r czy warto kupić??


pawel12p
 Share

Recommended Posts

Póki silnik działa to takie połącznie raczej jest zachwalane jeżeli chodzi o dymamikę, kulture jazdy i spalanie.


Tutaj masz cvt wiec problem ze sprzęgłem odpada. Co do silnika to ponoć wady zostały wyelminowane już w 12-13 roczniku(??) ale warto pewnie sprawdzić dokładnie auto. Chociaż to dość mały przebieg ale moze uda sie doiść czy było uzywane z głową a nie zajeżdżone.

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, pawel12p napisał:

Wiem że były problemy w pierwszych latach produkcji z silnikami i sprzeglami 

 

Te problemy był i w pierwszych, i w drugich, i w trzecich, i w entych latach. 

Wejdź na otomoto wyświetl subaru diesle od najtańszego i sam zobacz. 

 

Jak chcesz auto na rok - to pewnie wytrzyma. Jeśli chcesz auto na lata - to raczej sobie poszukaj czegoś innego, bo diesel od Subaru to loteria.  

Link to comment
Share on other sites

Silnik w tym roczniku ma gwarancję na 5 lat lub 200 tyś. km, więc jest to jakieś zabezpieczenie. Dodatkowo skrzynia CVT nie obciąża wału korbowego w osi długiej, jak w przypadku skrzyni manualnej. 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.12.2018 o 09:36, pawel12p napisał:

Witajcie 

Chciałbym zasięgnąć informacji czy warto kupić forester z lift 2016 r z silnikiem 2.0 d ze skrzynia cvt

Przebieg 56 tyś.km  

może i warto ALE:

sprawdź cenę używanych aut wyposażonych w SBD nawet jeżeli to jest nowe auto z poprawionymi bebechami to i tak zła sława aut z tym silnikiem spowodowała że nikt ich kupować nie chce, utrata wartości jest astronomiczna. Napisze inaczej jeżeli kupisz takie auto to bardzo ciężko będzie Ci je za te parę lat sprzedać a jak juz znajdzie się klient dostaniesz za nie marne grosze... 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.12.2018 o 09:36, pawel12p napisał:

czy warto kupić forester z lift 2016 r z silnikiem 2.0 d ze skrzynia cvt

Miałem przyjemność pojeździć Outbackiem w tej konfiguracji i bardzo mi się podobało. Forester pewnie będzie też bardzo przyjemnie jeździł.

A ewentualna odsprzedaż to już inny problem i tu nie mam nic do powiedzenia.

Link to comment
Share on other sites

Cześć

Forester w IV wersji z dieslem CVT z emisją EURO6 to zbyt młody silnik. Nikt nim nie nakręcił 200,300tyś, żeby powiedzieć coś więcej na temat jego trwałości. Dlatego jestem bardzo zdziwiony powyższymi komentarzami, bo niby na jakich argumentach je poprzeć ? Awari foresterów I,II w dieslach ? To inne silniki, więc porównanie jest nietrafne.

Osobiście posiadam taki samochód z rocznika 2015, przebieg 85tyś. Brak problemów. Może i silnik podczas przyśpieszania nie wydaje "sportowego" dźwięku, no ale nie wiem czy na tym Ci zależy :)

 

Pozdrock !

Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, Masteritos napisał:

Forester w IV wersji z dieslem CVT z emisją EURO6 to zbyt młody silnik.

no właśnie tutaj jest pewna nieścisłość. Skąd wiesz że to "zbyt mody"silnik??? Tzn skąd wiesz że ten silnik to zupełnie inna /nowa konstrukcja niż poprzednie  SBD? B) To że jeden spełnia norme euro6 a poprzedni nie,  wcale nie oznacza że to inne motory. 

Gdyby Subaru wydało informacje / oświadczenie że to zupełnie nowy motor podejrzewam nie było by problemu - wiadomo każdemu producentowi zdarzają się wpadki. Niestety Subaru takiej informacji nigdzie nie podało. Jeżeli w salonie Cie zapewnili że to jest nowa konstrukcja silnika poproś o  oswidczenie na piśmie z pieczątka i wklej na forum - pomożesz sobie podczas odsprzedaży tego auto w przyszłości oraz wielu nowym niezdecydowanym B) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...