NightRunner Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Czołem Koleżanki i Koledzy, czy w Foresterze SH (2.0 benzin z reduktorem) da się całkowicie wyłączyć kontrolę trakcji? Naciskam przycisk, zapala się żółta kontrolka ale przy co fajniejszych driftach od razu system uspokaja samochód. Nie ukrywam, jestem lekko zniszczony bo Forek miał być też głównie do zimowych zabaw a tu lekka pupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 W lanosie ssaku wyłącza kontrolę trakcji całkowicie jednym naciśnięciem, też pojawia się żółta kontrolka. W STI trzeba przycisk przytrzymać aż kontrolka zmieni kolor na czerwony. Pamiętaj że po każdym uruchomieniu silnika musisz kontrolę trakcji ponownie wyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Da się, jednak nie wystarczy wciśnięcie guzika. możesz odłączyć sobie bezpieczniki albo poprosić warsztat o montaż guziczka w kokpicie, ktorym będziesz odłączać całkowicie kontrole trakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 O rany... a które to bezpieczniki, bo bujać się z warsztatem to średnio mi się chce. Przytrzymanie guzika nic nie daje, testowałem, nie zmienia się na czerwony :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Z tego co czytałem w instrukcji do rocznika 2010, naciśnięcie wyłącza całkowicie kontrolę trakcji. Pewien jesteś że pomimo naciśnięcia wyłącznika kontrola nadal działa? Zabiera pedał gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Pozwala na więcej ale jak zaczyna się mocny poślizg bokiem to mimo włączonej kontrolki, że jest off to obok mryga druga, też zółta i czuć jak Fura usilnie próbuje mnie wyprostować :/ Może mimo naciśniecia guzika i zapalenia lampki, kontrola wcale się nie wyłącza? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Raczej pozwala na więcej, czyli ruszyć na śliskim itd, do upalania musisz pobawić się bezpiecznikami jednak Cieszę się że w lmprezie GH guzior wyłącza kontrolę trakcji całkowicie, i raczej młodszego nie będę kupował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 (edytowane) cybel: "W Forkach w budzie SH funkcje ESP,ABS i kontroli trakcji są połączone,wyłącznikiem na desce można wyłączyć tylko kontrolę trakcji,wtedy elektronika nie obetnie nam obrotów,mocy w najmniej spodziewanym momencie.ESP pozostaje włączone choć działa ze sporym opóźnieniem i chyba trochę słabiej,da się Forkiem polatać bokami na śniegu czy zakręcić beczkę itd". Edytowane 7 Grudnia 2018 przez Giresse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 <załamka> To jak w Golfie V GTI, którego kiedyś miałem. ESP off a jak przychodziło co do czego to i tak po mordzie lał kagańcem :/ :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Da się to zrobić przez magiczny dorobiony wyłącznik, tak jak pisał @pitgol. (Ogarnąłem go sobie sam ) Oryginalny przycisk sluży tylko do ograniczenia działania systemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 W dniu 3.01.2019 o 17:18, Batik napisał: Da się to zrobić przez magiczny dorobiony wyłącznik, tak jak pisał @pitgol. (Ogarnąłem go sobie sam ) Oryginalny przycisk sluży tylko do ograniczenia działania systemu Hej Hej, Zima idzie więc odgrzewam temat. Czy ktoś mógłby rzucić nieco światła na temat "magicznego guzika" wyłączającego VDC? Można to zrobić w ASO jeszcze podczas okresu gwarancji? Dzięx! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się