Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2019


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, Zyzol napisał:

O! Widzę, że jesteś w temacie. Ile płacą? Rozumiem, że masz dojścia i załatwisz taką fuchę w przyszłym roku... W tym musiałem wybulić stówkę na bilety, a niewiele widziałem przeciskając głowę między innymi głowami i pokracznie wisząc na barierkach, także jestem zainteresowany!

Głupia gadka z Twojej strony. Sprawdź jak wygląda cały ten "sponsoring" Skody to uwierzysz w takie rzeczy.

 

A poza tym nie wiem czy będą coś płacić, bo Miko juz dziś był w TVN. Co prawda jak grzeje opony na S7 wśród cywilnych aut, ale to zawsze jakiś PR, więc może stawki wzrosną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Marek106 napisał:

Miko juz dziś był w TVN. Co prawda jak grzeje opony na S7 wśród cywilnych aut

 

To on? naprawdę?

O cholera, był przedstawiany jako kompletny debil. To nie pomoże rajdom i jemu.:unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 10.12.2019 o 17:59, Marek napisał:

opłaceni pseudo kibice Skody udający tłum fanów.

Interesująca teza. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego, jak wiele zaoszczędziliśmy w czasach, gdy przy OS-ach kręciły się dziesiątki "niebieskich ludzików" a my ... nic im nie płaciliśmy :thumbup:

Ale na serio. Duża firma zaangażowała się w promocję swojego zawodnika ( a naszego wychowanka ). To dobrze, czy źle ?

Może być tak, że w nagrodę dla pracowników zafundowała im wycieczkę na Barbórkę wraz z odpowiednim strojem. Co w tym złego ?

Przecież to jest zwykły marketing - im więcej osób zauważy, że warto na to wydawać pieniądze, tym większe szanse dla zawodników na pozyskanie budżetu ... 

A im więcej ludzi kibicuje Miko, tym większe ma szanse na kontynuowanie kariery ( dotyczy to naturalnie także innych zawodników ).

 

A co do samej oceny Karowej. I Kajto i Miko jechali bardzo dobrze. Kajto miał większą presję psychiczną, bo wszyscy oczekiwali że wygra ((doświadczenie + sprzęt). Być może z tej przyczyny ten jeden mały błąd ...

Bardzo ładnie też pojechał Huttunen ( gdyby nie błąd .. kto wie ) a i ( nie rozjeżdżony !) Wojtek pokazał że potrafi .

Natomiast tak w całym Rajdzie jak i na Karowej bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Maciek Oleksowicz ( tym bardziej, że nogdy nie był fanem śliskiej nawierzchni ...).

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Dyrekcja napisał:

Interesująca teza. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego, jak wiele zaoszczędziliśmy w czasach, gdy przy OS-ach kręciły się dziesiątki "niebieskich ludzików" a my ... nic im nie płaciliśmy :thumbup:

Ale na serio. Duża firma zaangażowała się w promocję swojego zawodnika ( a naszego wychowanka ). To dobrze, czy źle ?

Może być tak, że w nagrodę dla pracowników zafundowała im wycieczkę na Barbórkę wraz z odpowiednim strojem. Co w tym złego ?

Przecież to jest zwykły marketing - im więcej osób zauważy, że warto na to wydawać pieniądze, tym większe szanse dla zawodników na pozyskanie budżetu ... 

A im więcej ludzi kibicuje Miko, tym większe ma szanse na kontynuowanie kariery ( dotyczy to naturalnie także innych zawodników ).

 

A co do samej oceny Karowej. I Kajto i Miko jechali bardzo dobrze. Kajto miał większą presję psychiczną, bo wszyscy oczekiwali że wygra ((doświadczenie + sprzęt). Być może z tej przyczyny ten jeden mały błąd ...

Bardzo ładnie też pojechał Huttunen ( gdyby nie błąd .. kto wie ) a i ( nie rozjeżdżony !) Wojtek pokazał że potrafi .

Natomiast tak w całym Rajdzie jak i na Karowej bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Maciek Oleksowicz ( tym bardziej, że nogdy nie był fanem śliskiej nawierzchni ...).

Droga Dyrekcjo, moje posty o zespole Skody to odpowiedz na zarzuty pod adresem teamu Kajta. Jakoby ten był pospinany, zamalowywał oznaczenia opon(normalne), itd Każdy Team ma ciśnienie na wynik i wychwala swego zawodnika. Ale na marginesie, nie byli to zwykli pracownicy Skody na bonusie;)  I jednak nie porównywałbym ilości fanów Subaru w rajdach w Polsce do jakichkolwiek fanów Skody i bardzo młodego zawodnika. Tak czy owak Miko jechał ładnie, miał R5+, Kajto wygrał wszystko, nie jego wina ze mu beczki nieodgwizdali. Najładniej jechał Huttunen, to prawda 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Zyzol napisał:

Dobry przykład faceta, który nagraniem postanowił zabłysnąć w tv :) (tak odnośnie dyskusji o kamerkowiczach w innym wątku) :respect:

Sorry, ale gość ma 100% racji i próba deprecjonowania go i wybielania kierowcy rajdówki jest słaba. Jak niby chce zaistnieć? Liczy na wywiad w DDTVN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

To nie był Mikko , bo Mikko ta tako Skodę i wszystko w temacie.

jakbym nie dał " ;) " na końcu wypowiedzi, to może faktycznie można by było pomyśleć, że taki miał być przekaz.... :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Marek106 napisał:

No cóż, to pewno koniec pisania,ale muszę stwierdzić,że poza byciem laikiem w kwestiach rajdowych, jesteś po prostu idiotą.

 

 

Dlaczego koniec? Dostajesz ostrzeżenie, kolejne z reszta za obraźliwe zachowanie ale może wyjdziesz na prostą i się kiedyś ogarniesz, dorośniesz.

 

Skoro jesteś zapalonym fanem Kajto to w pewnym sensie go reprezentujesz a takie zachowanie, raczej by go nie ucieszyło. 

 

Wiele osób miało na tym forum trudne początki. 

 

A post Twój choć z natury obraźliwy całkiem mnie rozbawił w sumie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, chojny napisał:

Coś na miarę odkrycia jak się robi parówki. 

 

 

Jak widać zakaz grzania opon na drogach publicznych był/jest (nie znam obecnych przepisów) słuszny. I w tym wypadku jeszcze na ekspresówce wstrzymując ruch innych. 

Dla mnie - wizerunkowy strzał w kolano, zwłaszcza dla firmy promującej bezpieczną jazdę. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, przymar napisał:

Jak widać zakaz grzania opon na drogach publicznych był/jest (nie znam obecnych przepisów) słuszny. I w tym wypadku jeszcze na ekspresówce wstrzymując ruch innych. 

Dla mnie - wizerunkowy strzał w kolano, zwłaszcza dla firmy promującej bezpieczną jazdę. 

 

Pewnie tak, negować nie będę, zwyczajnie rozumiem zachowanie Miko jak i innych kierowców, sam grzałem opony za dużo razy aby móc grzanie opon potępiać. 

 

Zgadzam się ze dla osób postronnych może to wyglądać abstrakcyjnie i bezsensownie. Kto wie coś więcej o rajdach takim widokiem zszokowany nie będzie. 

 

I kilka już historycznych słów od kierowców. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, chojny napisał:

Zgadzam się ze dla osób postronnych może to wyglądać abstrakcyjnie i bezsensownie. Kto wie coś więcej o rajdach takim widokiem zszokowany nie będzie. 

Czyli dla 99,99% ludzi będzie to jednak abstrakcja i niebezpieczne wybryki na drodze. Dla nich kontekst nie będzie istotny, a przekaz idzie w świat. I, niestety, przekaz nie może w takiej sytuacji być pozytywny.

Co innego grzać opony na wygwizdowie pod Walimiem, a co innego na ekspresówce pod Warszawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przymar napisał:

Co innego grzać opony na wygwizdowie pod Walimiem, a co innego na ekspresówce pod Warszawą

 

Racja, już pisałem, nie dobrze to dla rajdów. W mediach idzie przekaz, że to jakiś idiota. A to nasz Mistrz Polski, można powiedzieć ambasador naszego ulubionego sportu.

A tak nawiasem mówiąc, "nielegala" też kiedyś była zabroniona, a zawodnicy uważali, że to zwykła rzecz...i robili swoje.

 

o mam ;) :

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, chojny napisał:

 

Pewnie tak, negować nie będę, zwyczajnie rozumiem zachowanie Miko jak i innych kierowców, sam grzałem opony za dużo razy aby móc grzanie opon potępiać. 

 

Zgadzam się ze dla osób postronnych może to wyglądać abstrakcyjnie i bezsensownie. Kto wie coś więcej o rajdach takim widokiem zszokowany nie będzie. 

 

Niestety mało kto rozumie po co to robił, jeszcze mniej dlaczego to robił na trasie szybkiego ruchu. Ale przepisy to przepisy, jak je łamiesz to konsekwencje bierzesz na klatę, historie jak na dojazdówkach odbierano prawko ludziom z czołówki WRC też się zdarzały, np. Solberg nie mógł w Szwecji jechać ostatniego dnia rajdu, bo go złapali na speedowaniu na dojazdówce...

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, skwaro napisał:

 

Niestety mało kto rozumie po co to robił, jeszcze mniej dlaczego to robił na trasie szybkiego ruchu. Ale przepisy to przepisy, jak je łamiesz to konsekwencje bierzesz na klatę, historie jak na dojazdówkach odbierano prawko ludziom z czołówki WRC też się zdarzały.

 

Pewnie dostanie pouczenie albo mandat albo co innego aby usatysfakcjonować oburzonych i by było to przestrogą dla innych. 

 

Miejsce wybrał średnie raczej, kolejna lekcja dla młodego Mistrza.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...