Jump to content
turdziGT

Rajdowe dyskusje - sezon 2019

Recommended Posts

Mocno pada, będzie się działo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Brakuje tylko śniegu :)

Edited by Kukson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem Miko z Szymonem pojechali Karowa lepiej technicznie, płynniej, spokojniej, precyzyjniej a różnice zrobił lepiej odpychający się samochód WRC. 

 

Kajto beczkę ruszył ale już nie pamietam jak to było z karami i czy się należała czy nie. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musi przesunąć się o szerokość swojego obrysu. Kary nie ma. 

Kajto jechał nerwowo i nie równo. W tym nałożonym przejeździe dwóch pierwszych, wydaje się, że wygrał odejściem z ostatniej beczki. 

Ale to co zrobił na początku rajdu...inna liga....również sprzętowa. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie bardzo podobał się przejazd Siemanko na Karowej. Co do Kajto to jak porównywali przejazd z Miko to chyba zyskał przewagę na ostatniej beczce, a dokładnie na wyjeździe z niej gdzie Fiesta pokazała przewagę. Można teraz gdybać czy Kajetan świętowałby ósmy triumf na Karowej jakby Huttunen nie strzelił podwójnej beczki bo był bardzo szybki. Szkoda, że Kajetan nie pojechał Barbórki w aucie R5 bo mogłoby być ciekawie do samego końca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Kukson napisał:

Szkoda, że Kajetan nie pojechał Barbórki w aucie R5 bo mogłoby być ciekawie do samego końca.

 

 

Mam podobne odczucia. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc, myślę ze w R5 mógłby nie dać rady. Dla mnie dwa najlepsze przejazdy to Miko, i Wojtek Chuchała, choć różnica między nimi była znacząca. Fajnie też, że większość jechała na czas, jakoś mnie nie kręciło jak parę lat temu każdy kręcił się w nieskończoność na beczce...

 

Co do beczki, to nie wiem jak na barborce ,ale na KJS słupek musi się przewrócić lub być przesunięty poza obrys na którym stoi, dotknięcie nie skutkuje karą.

Edited by Jumpman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybanie można sobie zostawić Kajto wygrał Barbórkę i tyle, jak by Miko miał WRCa raz do roku rownie dobrze mógł by pojechać w maliny, nikt nie bronił nikomu pojechać topowym samochodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Jumpman napisał:

Co do beczki, to nie wiem jak na barborce ,ale na KJS słupek musi się przewrócić lub być przesunięty poza obrys na którym stoi, dotknięcie nie skutkuje karą.

Takie wytyczne miał sędzia faktu.

79310791_2769930453071435_469935444419674112_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jednak był błąd. Beczka przesunięta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglądaliśmy na Służewcu i muszę przyznać, że ogólnie poziom jazdy wydaje się wyższy niż zwykle. Większość zawodników naprawdę ładnie technicznie jechała.

Najlepsze wrażenia:

- kol. Sroka (Fiesta R2). Nie znam kolegi, ale prędkości i styl z jakimi przechodził szykany - wieeelki szacun;

- Paweł Poletyło. Jak zwykle pięknie w M3;

- Paweł Trela. Nie wiem ile tam kuni w tym driftowozie, ale pięknie ogarnięte, kosmiczne prędkości, sakramencki dźwięk, ogień z wydechu z ... przedniego błotnika. Piekielna maszyna z dobrym driverem;

- kol. Ratajczyk Lancerem. Jak co roku piękna jazda, przerażające detonacje z wydechu i ogólnie wrażenie, że jakiś niezły reaktor w tym lancerze siedzi, ale przede wszystkim dobry kierownik;

 

Jeszcze Miko Marczyk bardzo ładnie, natomiast Kajto jak nie on. Nie wiem o co tam chodziło i skąd wziął tak masakryczną przewagę po Modlinie, że potem mógł sobie już powoli jechać. Ale na Służewcu bardzo kiepsko to wyglądało, szczególnie w wolnych partiach, jakby ten Wurc w ogóle nie chciał skręcać. W szykanach to prawie stał w porównaniu do R5.

Edited by Bosman

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, Bosman napisał:

 

- Paweł Trela. Nie wiem ile tam kuni w tym driftowozie, ale pięknie ogarnięte, kosmiczne prędkości, sakramencki dźwięk, ogień z wydechu z ... przedniego błotnika. Piekielna maszyna z dobrym driverem;

 

800 kunia i z tysiąc niuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem wsiąść do WRC z marszu i kręcić dobre czasy to nie lada wyczyn. Marczyk jest wjeżdżony w Skodę i znając jego podejście to bardzo dużo ćwiczył przed zawodami. Było to widać podczas wywiadu. Ciekawe jakby wyglądały zawody, jakby im pozamieniać auta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Fyrkes napisał:

Moim zdaniem wsiąść do WRC z marszu i kręcić dobre czasy to nie lada wyczyn. Marczyk jest wjeżdżony w Skodę i znając jego podejście to bardzo dużo ćwiczył przed zawodami. Było to widać podczas wywiadu. Ciekawe jakby wyglądały zawody, jakby im pozamieniać auta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Gdybać sobie możemy. 

 

R5tka Skody zaczyna się od niecałego 1mln pln. Fiesta WRC zaczyna się od 3mln pln. 

 

To są dwa światy. 

 

Kajto robi dużo więcej kilometrów OSowych w roku niż Miko a w WRCu nie siedział po raz pierwszy. Ilość kilometrów OS total to chyba nie trzeba nawet liczyć.  

 

 

W sezonie 2019, nie licząc Barbówki chłopaki przejechali następująca ilość kilometrów. 

 

Kajto około 2200km

Miko około    770km

 

Licząc Kajta wycofania to i tak dwa razy więcej kilometrów niż Miko, więc proszę bez argumentów jakby Kajto wstał z kanapy i wsiadł do auta na Barbórkę. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie prawda to, że SPRT kończy działalność? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Pucu napisał:

Panowie prawda to, że SPRT kończy działalność? 

 

Niestety tak. 

 

 

Zespół Subaru Poland Rally Team powstał z inicjatywy Leszka Kuzaja w 2003 roku. Na przestrzeni minionych 16 lat zdobył 4 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji generalnej RSMP, 9 tytułów dla zespołów producenckich, 8 tytułów w klasyfikacji grupy N (lub open N) oraz 4 tytuły w klasyfikacji zespołów sponsorskich. Ponadto w 2016 roku zespół zdobył tytuł indywidualny w Mistrzostwach Europy (ERC 2).

 

Zmiany w przepisach dotyczących specyfikacji samochodów startujących w rajdach samochodowych (wprowadzenie grupy S2000) stopniowo utrudniały, a później (wprowadzenie grupy R5) wręcz faktycznie uniemożliwiły samochodom seryjnym skuteczne konkurowanie w klasyfikacji generalnej. W tym okresie stopniowo charakter działalności SPRT zmienił się z zespołu walczącego o najwyższe tytuły w swego rodzaju akademię, której celem było znajdowanie i szkolenie młodych talentów.

 

Po okresie współpracy z Kajetanem Kajetanowiczem, który w SPRT doskonalił swe umiejętności, karierę w naszym zespole rozpoczynali tacy zawodnicy jak Wojtek Chuchała (późniejszy Mistrz Polski oraz Mistrz Europy ERC 2), Marcin Słobodzian (Mistrz Open N 2018), czy Miko Marczyk (Mistrz Open N 2017, Mistrz Polski 2019).

Niestety w przeciwieństwie do niektórych innych krajów (Litwa, Niemcy itd.) zanikająca konkurencyjność klasycznych samochodów seryjnych wobec coraz bardziej doskonalonych (i znacznie droższych!) samochodów R5 nie znalazła odzwierciedlenia w modyfikacjach lokalnego regulaminu RSMP. W związku z tym faktem oraz z brakiem skutecznego marketingu RSMP, zdecydowanie spadło zainteresowanie tak całym cyklem, jak i konkurencją w aktualnej grupie Open N.

 

Ten brak pozytywnych perspektyw oraz konieczność ponoszenia coraz wyższych nakładów finansowych z coraz mniejszym efektem marketingowym jest bezpośrednią przyczyną zakończenia działalności Zespołu.

Wszystkim Partnerom SPRT dziękujemy serdecznie za wieloletnią współpracę i zaufanie. Mechanikom, koordynatorom i całej ekipie dziękujemy za znakomitą pracę i zaangażowanie. Kibicom dziękujemy za nieustające wsparcie. Załogom dziękujemy za wolę sportowej walki i życzymy wielu dalszych sukcesów!

informacja prasowa/subaru.pl

 

 

 

https://pl.motorsport.com/rsmp/news/subaru-poland-rally-team-konczy-dzialalnosc/4608526/?fbclid=IwAR0tSWrB-aBObKBSMbFXgQVyDYtcqe0sO_WxNtpzBYVElmTioaPiQ__yZiM

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda :/

 

ale na Karowej bardzo fajnie to wyglądało. Całe podium to wychowankowie SPRT :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Pucu napisał:

ale na Karowej bardzo fajnie to wyglądało. Całe podium to wychowankowie SPRT :yahoo:

 

Kuźnia Mistrzów. 

 

W sumie to decyzja zrozumiała, bardzo, bardzo smutna ale z marketingowego punktu widzenia zwyczajnie zrozumiała. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko pogratulować PZM, że nic nie robi aby promować/rowzijać motorsport w kraju do tego zamykane tory to tylko czekać aż to wszystko padnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie.

 

Strasznie smutna informacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ech szkoda bardzo, tyle emocji mieliśmy dzięki SPRT !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...