Jump to content
turdziGT

Rajdowe dyskusje - sezon 2019

Recommended Posts

Albo Skody ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie Pieniążek zawiesza jazdę to może na jego miejsce wskoczy?

Choć jak nie Polo to wolałbym go w Skodzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRR posiada Polo i fabie więc którymś z tych aut ze stajni Baumschlagera pojedzie Kajto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Kukson napisał:

BRR posiada Polo i fabie więc którymś z tych aut ze stajni Baumschlagera pojedzie Kajto.

 

Wątpię. Po awarii zawieszenia na Argentynie Kajto był wk.....ny na ten cały zespół bo rozłożyli ręce i mimo małych uszkodzeń co potwierdza wywiad powyżej powiedzieli, że się nie da. A zaraz było Chile. Chłopaki z M-sport przynajmniej walczyli do końca przy fieście jak coś się z nią działo a tu nie bo nie..... PR był jaki był. No bo co innego mieli pisać , że jest lipa w zespole ? Mozna tylko współczuć Kajto wyboru zespołu. To są informacje z którejś tam ręki,  ale myślę że jest w tym sporo prawdy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałbym w tym samochodzie Kajtka. Zmiana na VW wydawała mi się na początku ciekawa ze względu na zmianę zespołu jak i samego auta. Co się dzieje z Polo każdy zainteresowany już wie i tkwienie w tym aucie na ten sezon to niestety stracony czas. Fiesta raczej gorsza od poprzedniej nie będzie. Mam przynajmniej takie nadzieje. Zawsze bardziej kibicuję prywatnym ekipom niż fabrycznym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kajto wybrał auto na najbliższy rajd :D

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszędzie dobrze ale z Subaru najlepiej! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, zawa napisał:

Kajto jednak w Skodzie !!!

 

Skoda lepsza do Subaru? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2 minuty temu, chojny napisał:

 

Skoda lepsza do Subaru? 

Ja tego nie powiedziałem :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.06.2019 o 19:36, Bobej napisał:

Wątpię. Po awarii zawieszenia na Argentynie Kajto był wk.....ny na ten cały zespół bo rozłożyli ręce i mimo małych uszkodzeń co potwierdza wywiad powyżej powiedzieli, że się nie da. A zaraz było Chile. Chłopaki z M-sport przynajmniej walczyli do końca przy fieście jak coś się z nią działo a tu nie bo nie..... PR był jaki był. No bo co innego mieli pisać , że jest lipa w zespole ? Mozna tylko współczuć Kajto wyboru zespołu. To są informacje z którejś tam ręki,  ale myślę że jest w tym sporo prawdy. 

Jednak Skoda od BRR.

 

Fabia przynajmniej sprawdzona konstrukcja więc trzeba życzyć powodzenia i oby bez awarii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, chojny napisał:

 

Skoda lepsza do Subaru? 

 

To wiadomo na tym Forum od dawna, ale teraz to nawet Skoda lepsza od VW.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj ciekawy artykuł o Polo R5 i jego awariach, jest też trochę o Kajetanowiczu i jego przygodzie z Argentyny, ale troszke dziwne tłumaczenie jest ze samochód był za bardzo uszkodzony i nie dali rady go naprawić na następny rajd?
https://pl.motorsport.com/wrc/news/polowiczny-sukces/4437552/

"

- Rozumiem, czemu to budzi zainteresowanie i czemu zaskakujące jest to, że nie wystartował, ponieważ zwykle obserwujemy, że rajdowe samochody są naprawiane szybko.

- Jeśli chodzi o Kajetanowicza, o uszkodzenia i całą tę sprawę, to rozmawialiśmy dużo z zespołem Baumschlagera, bardzo doświadczonym, zwłaszcza w tej kategorii [R5]. Oczywiście, generalnie to była dość prosta awaria zawieszenia [pęknięty wahacz]. Problem w tym, że samochód ucierpiał mocno po tym jak ona już nastąpiła, na skutek kontynuowania jazdy.

Na uwagę, że podobny zakres zniszczeń wystąpił w 2016 roku w aucie Stephane’a Lefebvre’a podczas Rajdu Polski i wtedy mechanikom udało się naprawić auto w ciągu 30 minut (podczas serwisu między pętlami), De Jongh odpowiedział:

- Odcinki w Polsce są jednak trochę bardziej łaskawe dla samochodu. Natomiast w Argentynie są bardzo kamieniste i niszczące, zwłaszcza jak jedziesz praktycznie bez zawieszenia na tylnych kołach. Muszę wierzyć zespołowi, który stwierdził, że jest za dużo uszkodzeń nadwozia. Nie mogli więc wrócić w Argentynie, ani nie mieli wszystkich potrzebnych części, by szybko naprawić auto przed Chile.

- Ja nie widziałem auta, ale wierzę panu Baumschlagerowi i inżynierom, którzy stwierdzili, że kontynuowanie nie jest możliwe. I wierzę, że chcieli tego tak bardzo jak pan Kajetanowicz. Również jeśli chodzi o start w Chile. Było dużo uszkodzeń auta, ale niektóre z nich spowodowane były tym, że załoga kontynuowała jazdę odcinkiem przez kolejne 6km, po bardzo kamienistej nawierzchni i niemalże bez zawieszenia.

Według naszych informacji choć nadwozie, przede wszystkim w miejscach mocowania elementów zawieszenia, ucierpiało podczas jazdy po feralnej awarii, to zniszczenia nie były bardzo duże, a klatka bezpieczeństwa była nienaruszona. Ciekawe wydają się być słowa De Jongha o tym kto i w jaki sposób podejmował ostateczne decyzje o braku „restartu” w Argentynie i wycofaniu zgłoszenia z Rajdu Chile.

- Zespół razem z panem Kajetanowiczem zdecydował się nie kontynuować z powodu zbyt dużych uszkodzeń... Ja, jak już mówiłem, nie widziałem auta i nie wiem co w nim było dokładnie zniszczone. Jeśli oni zdecydowali nie kontynuować, to była to ich decyzja i ja nie za bardzo mogę coś dodać. Również moja ocena tej decyzji nie byłaby w porządku."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba lepsze stara Skoda niż to nowe Polo 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, turdziGT napisał:

Chyba lepsze stara Skoda niż to nowe Polo 

Oby, oby ...

 

:huh:

 

Obraz może zawieraÄ: 1 osoba, samochód i na zewnÄtrz

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, pegi napisał:

Oby, oby ...

 

 

Będzie dobrze, Skodziawka w R5 robi robotę. 

 

 

Już się nie mogę doczekać Barbórki!

 

Ciekawe czy Kajto i Miko staną do walki dwiema R5+kaim czy jednak pojawią się mocniejsze sprzęty. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, chojny napisał:

Ciekawe czy Kajto i Miko staną do walki dwiema R5+kaim czy jednak pojawią się mocniejsze sprzęty. 

Gdyby 2 wurce stanęły na starcie to oj tak, byłoby ciekawie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, pegi napisał:

Gdyby 2 wurce stanęły na starcie to oj tak, byłoby ciekawie ;)

 

Z tego co było pisane, to na takiej Barbórce, co to w sumie KJS jest, WRC to raczej upierd w porównaniu do poręcznej R5tki.

 

Co nie zmienia faktu że co dwa WRCe to nie jeden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i upierd,  ale jak był to wygrał ;) No i fun dla kibiców sporo większy, a o to w Barbórce chodzi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, pegi napisał:

Może i upierd,  ale jak był to wygrał ;) No i fun dla kibiców sporo większy, a o to w Barbórce chodzi ;)

 

W ubiegłym roku wygrał właśnie WRCem. Skoro sponsorem jest Lotos to będą się chcieli pokazać na naszym podwórku więc jest szansa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W 2017 też Kajto jechał Barbórkę WRC ale wygrał z dużo większą przewagą niż w 2018

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, szubaru napisał:

W 2017 też Kajto jechał Barbórkę WRC ale wygrał z dużo większą przewagą niż w 2018

 

 

W 2017 Miko jechał Subaru N+, w 2018 R5+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogier na dzień dobry uszkodził auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...