wild_pig Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Hej, posiadam u siebie montowany w ASO przez pierwszego właściciela alarm Q-SAFE (002 DDS CAN4) - niestety żaden ze znanych kodów PIN nie powoduje rozbrojenia alarmu. Czy ktoś zna jakiś sposób aby to ogarnąć - w sensie przywrócić domyślny PIN ? Czy już tylko zmiana alarmu została ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się