Jump to content

Końcówka R.O.A.R


Darol123
 Share

Recommended Posts

 

1 godzinę temu, Darol123 napisał:

czy jest sens kupna legacy iv

TAK :D

 

1 godzinę temu, Darol123 napisał:

z końcówką wydechu R.O.A.R by Don silencioso, równowartość 4k złoty, doplacajac przy tym 2k zł do samochodu? 

ważniejszy jest stan techniczny całego samochodu niż wartość rynkowa końcówki wydechu, zabierz go do ASO, sprawdź stan techniczny .. może coś utargujesz i nie będziesz się stresował że musisz dopłacić 2k ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, piter napisał:

 

 

 

ważniejszy jest stan techniczny całego samochodu niż wartość rynkowa końcówki wydechu, zabierz go do ASO, sprawdź stan techniczny .. może coś utargujesz i nie będziesz się stresował że musisz dopłacić 2k ;)

Tak tak, to wszystko wiem, mam możliwość zakupu legacy iv Full opcja 3.0 h6 automat 2008r. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-benz-245-km-h6-awd-2008r-biala-perla-super-stan-oplacony-zima-18-ID6Bcwv9.html on jest jedynym samochodem oddalonym ode mnie w odległości mniejszej niż 100km, kolejny najbliżej jest o 440km, gościu zgodził się na sprawdzenie w aso, moje pytanie brzmi, czy wg opisu ,was znawców owej marki, jest godny tej sumy ? Właśnie tutaj jest mowa o tym tłumiku i nie wiem czy on właśnie sam w sobie nie dodaje trochę PLN'ow do ogólnej ceny samochodu, stąd moje pytanie :)

Edited by Darol123
Link to comment
Share on other sites

Dziwne są te tablice bo sprzedane auto z tego co pamietam nie ma prawa opuścić Niemiec na takich. Nawet jak przyjeżdża na lawecie to  wyrejestrowane znaki powinny zostać usunięte. Jedź obejrzyj dokładnie bo te końcówki to niewielka wartość dodana. Może kros kiedyś kupę siana zapłacił ale teraz przy sprzedaży nie powinno to znacząco zmieniać ceny. Tak napisał piter stan egzemplarza się liczy.

 

Link to comment
Share on other sites

Z tablicami stary numer, czyli polski sprzedający ma podpisaną umowę przez Niemca i taką Ci daje, Ty podpisujesz, a polski handlarz nigdy w tej transakcji nie brał udziału. Czyli jakby coś się działo to szukasz Niemca. Ale miejmy nadzieję że to jeszcze zdjęcia z Niemiec przed przyjazdem do Polski :D

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, MichałD napisał:

Z tablicami stary numer, czyli polski sprzedający ma podpisaną umowę przez Niemca i taką Ci daje, Ty podpisujesz, a polski handlarz nigdy w tej transakcji nie brał udziału. Czyli jakby coś się działo to szukasz Niemca. Ale miejmy nadzieję że to jeszcze zdjęcia z Niemiec przed przyjazdem do Polski :D

Jakby tak było to Niemiec by swoje tablice zabrał a Polak na granicy wytłoczył a te wyglądają na oryginalne chyba ze naklejki tez podrobione. 

a umowa na Niemca raczej odpada bo pisze ze kupujący zwolniony z podatku. 

Link to comment
Share on other sites

Jedź i sprawdź go w ASO lub innym ogarniętym serwisie ... może się okaże że faktycznie jak niemiec kupił takie drogie tłumiki to i na resztę nie oszczędzał kasy, a może to tylko sprzedający chce odwrócić uwagę od np. padniętej UPG. (nie chcę Cię straszyć, po prostu sugeruje zachować ostrożność przy zakupie auta)

Jedź, sprawdź ... i na krótką chwilę zapomnij o tłumikach ;-)

Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, Darol123 napisał:

 

 

5 godzin temu, piter napisał:

Jedź i sprawdź go w ASO lub innym ogarniętym serwisie ... może się okaże że faktycznie jak niemiec kupił takie drogie tłumiki to i na resztę nie oszczędzał kasy, a może to tylko sprzedający chce odwrócić uwagę od np. padniętej UPG. (nie chcę Cię straszyć, po prostu sugeruje zachować ostrożność przy zakupie auta)

Jedź, sprawdź ... i na krótką chwilę zapomnij o tłumikach ;-)

Powodzenia.

Właśnie chodzi o to że ja bym wolał żeby tych końcówek nie było, wtedy cena też by była niższa, dlatego pytam czy jest sens doplacania za samochód ze względu na ten tłumik, czy ta cena : 37.800zl jest ceną normalną za Full opcja 3.0 h6, czy zawyżoną ? Nie ukrywam że jestem laikiem w tej marce i interesuje się dopiero od kilku tygodni tematem legacy IV, mój budżet jest do 38.000, i teraz pytanie czy jest sens WGL kupować samochód za wyżej przedstawiona kwotę, czy jechać 600km po samochód za 30-33 I mieć resztę pieniędzy w przysłowiowym 'zapasie'na poszczególne naprawy, nieszczęsna UPG np :D, cczytając trochę o UPG tutaj na forum, dowiedziałem się że jest to aż w granichac 4-10k :OOO, i czeka to każdego który ma już końcówkę żeby dobić do 250k km, a ten co wysłałem wyżej jako jedyny ma mniej niż 200k, ( o ile jest to potwierdzone) więc moim laikowym zdaniem jest jeszcze trochę tym km'ów do zrobienia zanim UPG da o sobie znać, stąd też może być ta cena, co sądzicie? :)

Link to comment
Share on other sites

Miałem okazję oglądać ten egzemplarz. Tłumiki faktycznie ładnie brzmią, ale psują wygląd auta (to nie impreza co by nie było, wg mnie tu taka duża średnica nie pasuje). Auto jeździ prosto, normalnie się odpycha, oznak UPG nie zauważyłem, ale też autem jechałem po normalnej drodze, a nie po autostradzie (a to jest różnica dla silnika). Zawiecha ok, nawet magiel nie stuka, tarcze po przetoczeniu bo były krzywe, przednie lampy świeciły w innym odcieniu i jedno postojowe nie działało, olej był mocno czarny (do wymiany dawno temu, ale ja może przeczulony jestem) i miało chyba podarte uszczelki przy drzwiach kierownika.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...