Jump to content

radio + kierownica


CZAJA48
 Share

Recommended Posts

Witam

Posiadam zwykłą kierownice bez żadnych guzików funkcyjnych i mam srebrne radio (gx-201rh) i czy jak bym to wymienił/zastąpił na te ze zdjęć (czarne radio gx-204re) to czy będzie wszystko działać + aux ?

Dzieki

kierownica.jpg

radio.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli podlaczysz 4 kabelki od radia do kiery i ogarniesz aux-a to będzie działać!

melduje ze nic nie musze

Jeżeli podlaczysz 4 kabelki od radia do kiery i ogarniesz aux-a to będzie działać!

melduje ze nic nie musze


Aha tylko rhd ma deko inny kształt niż lhd- profil czoła radia

melduje ze nic nie musze

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu 3.12.2018 o 05:45, recki napisał:

Jeżeli podlaczysz 4 kabelki od radia do kiery i ogarniesz aux-a to będzie działać!

melduje ze nic nie musze
 

Aha tylko rhd ma deko inny kształt niż lhd- profil czoła radia

melduje ze nic nie musze
 

dokładnie, troszkę się różnią wyprofilowaniem zaczepów bocznych listew wykończeniowych i ogólnie wyprofilowaniem radia i po zamontowaniu radia z UK powstają szpary dla oka trochę drażniące.

No i pozostaje problem kodowania, nie każdy sobie radzi z ich rozkodowaniem, u mnie już dwóch dekoderów poległo:P 

no i jeszcze jedna kwestia, radio z Angola ma awaryjki po lewej stronie a Europa po prawej, w związku z tym montując radio z Angola będziesz musiał wiertłem fi 25 wywiercić otwór (za radiem w plastiku w desce) aby obudowa  włącznika awaryjnych się chował do środka.

Link to comment
Share on other sites

Witam, a do radia GX-204LE mozna bezproblemowo podpiac samo sterowanie radiem, czy trzeba cala kierownice wymienic?
 
Yyyyyyy??? Kiera przedlift zagada jeżeli o to chodzi. Nie różniły się

melduje ze nic nie musze

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Norbert Dyduch napisał:

Witam, a do radia GX-204LE mozna bezproblemowo podpiac samo sterowanie radiem, czy trzeba cala kierownice wymienic?

 

Kierownica zostaje na swoim miejscu.

Link to comment
Share on other sites

Chyba nie bardzo. Miejsce paneli sterowania jest w jednym kawałku z kierownicą. W kolumnie są przewody w zwijaku i jego nie trzeba ruszać. Kończą się pod air bagiem i tam musisz wpiac kostke sterowania z nowej kiery. Szukaj fajerki od H6- one chyba wszystkie miały sterowanie a dodatkowo skórę.

 

melduje ze nic nie musze

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, recki napisał:

Chyba nie bardzo. Miejsce paneli sterowania jest w jednym kawałku z kierownicą. W kolumnie są przewody w zwijaku i jego nie trzeba ruszać. Kończą się pod air bagiem i tam musisz wpiac kostke sterowania z nowej kiery. Szukaj fajerki od H6- one chyba wszystkie miały sterowanie a dodatkowo skórę

W polifcie z 2008?

kierownica_2008.thumb.png.7fb7511a8dfb285e7ea2cd5c2d20d951.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Missunderstood!
Chodziło mi o to że miejsce gdzie są guziki, w fajerce bez guzików jest zintegrowane z resztą kiery. Jeżeli guziki występują to są na osobnym panelu.

melduje ze nic nie musze

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...