Adam Kościuczyk Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Witam, mam problem. Pompa wspomagania wyje. Kończy się. Chcę ją wyjąć ale napotkałem na opór. Wykręciłem 2 śruby pomiędzy kołem pasowym. Dało efekt pompa się zruszyła. Istnieje 3 śruba, odwrotnie wkręcona - z tyłu pompy. Również ją wykręciłem. Dalej to samo. Jak dalej robić żeby mieć pompę wyjętą? Silnik 2.0 125 KM EJ201 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Pompę wyjmujesz z całym mocowaniem. Zdejmujesz pasek, odkręcasz dwie śruby poniżej koła pasowego (po lewej dość trudno dostępna bez wyjmowania chłodnicy) i jedną pionowo za pompą zaraz za wężem od zbiorniczka. Odpinasz przewody i wyjmujesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ura_bus Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Najlepiej znajdź w odpowiednim dla twojego modelu manual`u. Jest ich trochę tutaj: https://forum.subaru.pl/topic/7178-faq-techniczne-przeczytaj-zanim-zadasz-pytanie/ Pozdtawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawronski89 Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Tak mówi manual. Wysłane z mojego moto x4 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Można ją wyjąć z mocowaniem, podpora czy jak to zwał. A można odkręcić ja od tego mocowania. W SF są trzy śruby na klucz 12mm. Jest trudny dostęp, zwłaszcza do tej dolnej. Pamiętać trzeba także o odkręceniu mocowania przewodów będzie łatwiej ja wyjąć. Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Godzinę temu, ewemarkam napisał: Można ją wyjąć z mocowaniem, podpora czy jak to zwał. A można odkręcić ja od tego mocowania. W SF są trzy śruby na klucz 12mm. Jest trudny dostęp, zwłaszcza do tej dolnej. Pamiętać trzeba także o odkręceniu mocowania przewodów będzie łatwiej ja wyjąć. W SG jest inaczej mocowana, nie odkręcisz tylnej śruby mocujacej pompę do mocowania bez wyjęcia całości z auta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now