Jump to content

Pompa wspomagania Subaru Forester SG EJ201 - jak wyjąć?


Adam Kościuczyk
 Share

Recommended Posts

Witam, mam problem. Pompa wspomagania wyje. Kończy się. Chcę ją wyjąć ale napotkałem na opór. 

Wykręciłem 2 śruby pomiędzy kołem pasowym. Dało efekt pompa się zruszyła.

 Istnieje 3 śruba, odwrotnie wkręcona - z tyłu pompy. Również ją wykręciłem. 

Dalej to samo.

Jak dalej robić żeby mieć pompę wyjętą?

 

Silnik 2.0 

125 KM

EJ201

 

Link to comment
Share on other sites

Pompę wyjmujesz z całym mocowaniem. Zdejmujesz pasek, odkręcasz dwie śruby poniżej koła pasowego (po lewej dość trudno dostępna bez wyjmowania chłodnicy) i jedną pionowo za pompą zaraz za wężem od zbiorniczka. Odpinasz przewody i wyjmujesz.

Link to comment
Share on other sites

Można ją wyjąć z mocowaniem, podpora czy jak to zwał. A można odkręcić ja od tego mocowania. W SF są trzy śruby na klucz 12mm. Jest trudny dostęp, zwłaszcza do tej dolnej. Pamiętać trzeba także o odkręceniu mocowania przewodów będzie łatwiej ja wyjąć.

Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Można ją wyjąć z mocowaniem, podpora czy jak to zwał. A można odkręcić ja od tego mocowania. W SF są trzy śruby na klucz 12mm. Jest trudny dostęp, zwłaszcza do tej dolnej. Pamiętać trzeba także o odkręceniu mocowania przewodów będzie łatwiej ja wyjąć.
 

W SG jest inaczej mocowana, nie odkręcisz tylnej śruby mocujacej pompę do mocowania bez wyjęcia całości z auta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...