Adam Kościuczyk Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Witam, mam problem. Pompa wspomagania wyje. Kończy się. Chcę ją wyjąć ale napotkałem na opór. Wykręciłem 2 śruby pomiędzy kołem pasowym. Dało efekt pompa się zruszyła. Istnieje 3 śruba, odwrotnie wkręcona - z tyłu pompy. Również ją wykręciłem. Dalej to samo. Jak dalej robić żeby mieć pompę wyjętą? Silnik 2.0 125 KM EJ201 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Pompę wyjmujesz z całym mocowaniem. Zdejmujesz pasek, odkręcasz dwie śruby poniżej koła pasowego (po lewej dość trudno dostępna bez wyjmowania chłodnicy) i jedną pionowo za pompą zaraz za wężem od zbiorniczka. Odpinasz przewody i wyjmujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Najlepiej znajdź w odpowiednim dla twojego modelu manual`u. Jest ich trochę tutaj: https://forum.subaru.pl/topic/7178-faq-techniczne-przeczytaj-zanim-zadasz-pytanie/ Pozdtawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawronski89 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Tak mówi manual. Wysłane z mojego moto x4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Można ją wyjąć z mocowaniem, podpora czy jak to zwał. A można odkręcić ja od tego mocowania. W SF są trzy śruby na klucz 12mm. Jest trudny dostęp, zwłaszcza do tej dolnej. Pamiętać trzeba także o odkręceniu mocowania przewodów będzie łatwiej ja wyjąć. Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Godzinę temu, ewemarkam napisał: Można ją wyjąć z mocowaniem, podpora czy jak to zwał. A można odkręcić ja od tego mocowania. W SF są trzy śruby na klucz 12mm. Jest trudny dostęp, zwłaszcza do tej dolnej. Pamiętać trzeba także o odkręceniu mocowania przewodów będzie łatwiej ja wyjąć. W SG jest inaczej mocowana, nie odkręcisz tylnej śruby mocujacej pompę do mocowania bez wyjęcia całości z auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się