Jump to content

MY'07 2.5 N/A


sikosimazo

Recommended Posts

Hej

 

 

Mam okazję kupić taką o to imprezę można powiedzieć forumową. Auto doinwestowane, przelot ok 140tyś km buda, a silnik 60 tyś po remoncie. Trapią mnie dwie rzeczy: 

 

Silnik:

jak z Waszych doświadczeń sprawuje się tą jednostka? Bo to, że toleruje lpg i ma łatwą regulację zaworów wiem. Bardziej chodzi mi o to (wiem wróżbitami nie jesteśmy) jak mocno podatny jest ten motor na upg? Jeśli obecny właściciel go wyremontował i traktuje z należytym mu szacunkiem to czy może być duża szansa, że za jakiś czas ja też będę to musiał robić? Koszta rozumiem że liczone są wtedy w tyś?

 

Rdza:

Jak w mojej ex hondzie tak i tu ruda zaczyna tańczyć. Zawitała przy progu za kołem przednim i niestety przy wlewie paliwa. Jak się otworzy klapkę to w środku widać i pod wlewem są lekkie burchelki tak w linii prostej nad nadkolem. Tu pytanie do kogoś kto ogarnia temat, czy da radę to w miarę zrobić i jakie to mogą być koszta? Mój znajomy lakiernik wspominał coś o 1000zł +/- ostatnio widziałem 4 sztuki subaraków u niego na leczeniu więc chyba wie co mówi...

 

Miały być dwie rzeczy, ale jest jeszcze najmniej chyba istotna rzecz - sprzęgło. Tu chyba nie ma z niczym problemu. Cena raczej nie powinna 2000 przekroczyć?

 

Ogólnie to jak myślicie dobry pomysł rozpocząć swoją przygodę z subaru w tej o to konfiguracji? 

 

Pozdrawiam 

Damian

Link to comment
Share on other sites

Dziwny ten silnik, ze przy 80 mial remont... znasz historie? Wiesz co bylo robione? Ja mam 170tys i chyba niewiele bylo robione przed moja wlasnoscia( ori kable zaplonowe, filtr jeszcze z logiem subaru itp) rdza tez cos szybko wychodzi, bylo robione?

Link to comment
Share on other sites

Poprzedni właściciel 3 razy sprawdzał zanim kupił. Wszędzie ori lakier tylko z drugiej strony drzwi były cieniowane i szyba w nich wymieniana. W carfaxie jest teoretycznie junk title/certificate issued ale tam gdzie sprawdzano auto tj 3 różne warsztaty- typowo mechaniczny, lakierniczy itd stwierdzono, że prawdopodobnie próba włamania była. Mechanik który świniaka serwisuje obecnie dobre ma zdanie na temat stanu technicznego

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu ‎2018‎-‎12‎-‎01 o 15:31, sikosimazo napisał:

 

 

Miały być dwie rzeczy, ale jest jeszcze najmniej chyba istotna rzecz - sprzęgło. Tu chyba nie ma z niczym problemu. Cena raczej nie powinna 2000 przekroczyć?

 

 

Na dobrych częściach w okolicach 1300zł się zamkniesz za sprzęgło.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...