sikosimazo Posted December 1, 2018 Share Posted December 1, 2018 Hej Mam okazję kupić taką o to imprezę można powiedzieć forumową. Auto doinwestowane, przelot ok 140tyś km buda, a silnik 60 tyś po remoncie. Trapią mnie dwie rzeczy: Silnik: jak z Waszych doświadczeń sprawuje się tą jednostka? Bo to, że toleruje lpg i ma łatwą regulację zaworów wiem. Bardziej chodzi mi o to (wiem wróżbitami nie jesteśmy) jak mocno podatny jest ten motor na upg? Jeśli obecny właściciel go wyremontował i traktuje z należytym mu szacunkiem to czy może być duża szansa, że za jakiś czas ja też będę to musiał robić? Koszta rozumiem że liczone są wtedy w tyś? Rdza: Jak w mojej ex hondzie tak i tu ruda zaczyna tańczyć. Zawitała przy progu za kołem przednim i niestety przy wlewie paliwa. Jak się otworzy klapkę to w środku widać i pod wlewem są lekkie burchelki tak w linii prostej nad nadkolem. Tu pytanie do kogoś kto ogarnia temat, czy da radę to w miarę zrobić i jakie to mogą być koszta? Mój znajomy lakiernik wspominał coś o 1000zł +/- ostatnio widziałem 4 sztuki subaraków u niego na leczeniu więc chyba wie co mówi... Miały być dwie rzeczy, ale jest jeszcze najmniej chyba istotna rzecz - sprzęgło. Tu chyba nie ma z niczym problemu. Cena raczej nie powinna 2000 przekroczyć? Ogólnie to jak myślicie dobry pomysł rozpocząć swoją przygodę z subaru w tej o to konfiguracji? Pozdrawiam Damian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kookazoo Posted December 1, 2018 Share Posted December 1, 2018 Dziwny ten silnik, ze przy 80 mial remont... znasz historie? Wiesz co bylo robione? Ja mam 170tys i chyba niewiele bylo robione przed moja wlasnoscia( ori kable zaplonowe, filtr jeszcze z logiem subaru itp) rdza tez cos szybko wychodzi, bylo robione? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikosimazo Posted December 1, 2018 Author Share Posted December 1, 2018 Poprzedni właściciel 3 razy sprawdzał zanim kupił. Wszędzie ori lakier tylko z drugiej strony drzwi były cieniowane i szyba w nich wymieniana. W carfaxie jest teoretycznie junk title/certificate issued ale tam gdzie sprawdzano auto tj 3 różne warsztaty- typowo mechaniczny, lakierniczy itd stwierdzono, że prawdopodobnie próba włamania była. Mechanik który świniaka serwisuje obecnie dobre ma zdanie na temat stanu technicznego Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek323 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 W dniu 2018-12-01 o 15:31, sikosimazo napisał: Miały być dwie rzeczy, ale jest jeszcze najmniej chyba istotna rzecz - sprzęgło. Tu chyba nie ma z niczym problemu. Cena raczej nie powinna 2000 przekroczyć? Na dobrych częściach w okolicach 1300zł się zamkniesz za sprzęgło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.