majkel2017 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Cześć, pacjent to subaru impreza WRX 2,0 z teoretycznie 2003 r. . Auto jest nieco zmodyfikowane usunięte klapki w dolocie. Ostatnimi czasy co dziwne nagle wyskoczył mi check z błędami właśnie klapek - błędy p2016, p2021, p2008, p2011. Klapki, co chyba akurat jest dobrą wiadomością, są fizycznie wycięte więc samo usunięcie błędów nic nie daje bo wyskakują od nowa. Chciałbym zmodyfikować ECU tak aby trwale to usunąć. Tu pojawia się problem, sterownik silnika który mam w swoim aucie to DENSO B3, 22611AJ830, 112200-8820. Czy ktoś z Was wie w jaki sposób/jakim sprzętem go odczytać aby móc zmodyfikować ? Ewentualnie posiada schematy wpięcia wewnątrz ? Z zaprzyjaźnionym warsztatem walczymy z tematem - ale sprzęt K-TAG SLAVE nie daje rady. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Potrzebujesz interfejs Tactrix, do mnie masz trochę daleko bo mógłbym Ci wyłączyć te błędy na stałe w ECU. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel2017 Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Dzięki za podpowiedź, zamówiliśmy Tactrix- a , za jakiś tydzień powinien być.... Jak by wyszły jakieś pytania w praktyce będę się odzywał. W międzyczasie chyba można jeździć normalnie, poza wyświetlaniem check-a żadnych objawów nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się