TOMA52 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Ktoś już pisał w tym wątku. Dobre warsztaty spuszczają próbkę oleju, oceniają jego stan, w razie potrzeby zdejmują miskę i czyszczą lub wymieniają filtr siatkowy, itp. Ale to wymaga oświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 W dniu 22.01.2021 o 13:50, Dzik44 napisał: Aga miała coś na ten temat podać.. Ale póki co milczy.. Znalazłam fakturę, tzn. przypomniało mi się wczoraj 220 netto za wymianę statyczną mam na fakturze. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Aga napisał: 220 netto Znaczy usługa sama? Olej, filtr? Czy cena o jedno zero więcej? Edytowane 4 Lutego 2021 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 7 minut temu, mechanik napisał: Znaczy usługa sama? Usługa. Później zdobię zdjęcie faktury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 No to zdecydowanie jest to alternatywa dla dynamicznej wymiany. Ilość wymienianego oleju przy tym typie wymiany już mocno zbliżona do tej w dynamicznej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 3 godziny temu, Aga napisał: Później zdobię zdjęcie faktury Nie, spoko, aż tak dokładnie nie trzeba. Właśnie wymieniam w swoim Wranglerze olej w skrzyni biegów i kwota którą podałaś niewiarygodnie atrakcyjna się wydała. Olej jest drogi. Do tego filtr. U mnie filtr jest połączony z misą olejową (więc trzeba wymienić oba elementy). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 6 godzin temu, Aga napisał: 220 netto za wymianę statyczną mam na fakturze. Aga, możesz jeszcze podać ile skasowali Cię za sam olej? Bo rozumiem że używali OEM który mieli na stanie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 26 minut temu, Dzik44 napisał: Aga, możesz jeszcze podać ile skasowali Cię za sam olej? Bo rozumiem że używali OEM który mieli na stanie.. Tak, olej był OEM, sprawdzę, jak nie zapomnę fakturę mam w samochodzie. Najdroższe było uszczelnienie skrzyni - to musiałam zrobić, bo mi olej wyciekał. Dam znać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 16 godzin temu, Dzik44 napisał: Aga, możesz jeszcze podać ile skasowali Cię za sam olej? Olej 10 litrów x 45 zł netto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 2 godziny temu, Aga napisał: Olej 10 litrów x 45 zł netto. Tanio.., a jaki masz silnik XT czy 2.0 wolnossący..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Godzinę temu, Dzik44 napisał: Tanio.., a jaki masz silnik XT czy 2.0 wolnossący..? XT oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 No właśnie, do XT olej tańszy. Nie ma sensu ładować za drogiego, jak zaraz i tak silnik wybuchnie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 2 godziny temu, TOMA52 napisał: No właśnie, do XT olej tańszy. Nie ma sensu ładować za drogiego, jak zaraz i tak silnik wybuchnie No ale to był olej do skrzyni, nie do silnika... raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Noo, a tam skrzynia TR690 czyli ta mocniejsza.., to i olej powinien być ten lepszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 (edytowane) Dzisiaj ruszyłem Szarego Mnicha po iluś dniach niejeżdżenia i zaobserwowałem coś czego nie było. To drżenie nadwozia wyczuwalne np. podczas postoju na światłach. Drżenie (raczej) znika gdy silnik osiągnie temperaturę powyżej 60 stopni C. Ktoś ma podobną obserwację? PS. Czy to wskazuje na awarię czy tylko mu zimno? Edytowane 6 Lutego 2021 przez Szürkebarát Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Niedawno zauważyłem coś takie go u siebie przy zimnym silniku. Dojeżdżam do skrzyżowania, w momencie spadku obrotów przy zatrzymaniu przez chwilę czuć sporą wibrację, jakby silnik miał za niskie obroty. Miałem wtedy włączone ogrzewanie fotela i kierownicy (zazwyczaj nie używam). Może duże obciążeniu alternatora miało wpływ na jeszcze bardziej niestabilną pracę silnika na zimno niż zwykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin74 Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Miałem tak w XT 14 nawet po rozgrzaniu silnika. Pomogła wymiana akumulatora, który teoretycznie był sprawny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 kto w Łodzi /okolicy robi solidnie statyczną wymianę ? (z odkręceniem miski wymianą filtra) PW meee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalm Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 W dniu 6.02.2021 o 13:07, spawalniczy napisał: Niedawno zauważyłem coś takie go u siebie przy zimnym silniku. Dojeżdżam do skrzyżowania, w momencie spadku obrotów przy zatrzymaniu przez chwilę czuć sporą wibrację, jakby silnik miał za niskie obroty. Miałem wtedy włączone ogrzewanie fotela i kierownicy (zazwyczaj nie używam). Może duże obciążeniu alternatora miało wpływ na jeszcze bardziej niestabilną pracę silnika na zimno niż zwykle. U mnie było podobnie, czyszczenie dolotu i wymiana cewek pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Mam trochę mętlik w głowie po przeczytaniu całego tematu (trochę mi to zajęło), ale chyba zdecyduje się na wyminę dynamiczną w moim OBK MY10. Pacjent miał wymieniany olej przy 63 tyś km, w ASO w Niemczech teraz ma około 175 tyś. Mam nadzieję, że w ASO sprawdzą wcześniej stan oleju i zdecydujemy finalnie czy zmieniać dynamicznie czy statycznie. Na razie oznak awarii wymienionych w wątku nie zauważyłem, może poza jednym przypadkiem kiedy auto zgasło przy sekwencji gaz i zaraz hamulec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Napisałem do Subaru Europe w tej sprawie: dynamiczna vs. statyczna. Po wymianie uprzejmości odpisali aby stosować się do tego co jest w instrukcji. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 15 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 2 godziny temu, FilipBB napisał: Napisałem do Subaru Europe w tej sprawie: dynamiczna vs. statyczna. Po wymianie uprzejmości odpisali aby stosować się do tego co jest w instrukcji. :/ czyli nie wymieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 3 godziny temu, Szmiglo napisał: czyli nie wymieniać Wymieniać ale statycznie. Tak jest w instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 22 godziny temu, FilipBB napisał: Napisałem do Subaru Europe w tej sprawie: dynamiczna vs. statyczna. Po wymianie uprzejmości odpisali aby stosować się do tego co jest w instrukcji. :/ no bo instrukcje są pisane po to, żeby co jakiś czas kupować nowy samochód 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Pytańko mam do tych co mieli awarie tych CVT czy jedynymi objawami padania jest piszczenie skrzyni przy odpowiedniej prędkości czy jeszcze w jakiś inny sposób można zdiagnozować rychłą śmierć skrzyni? Pytam bo w niedziele planuje zakup legacy z tą skrzynią z przebiegiem około 231000 a ponoć olej był wymieniany w skrzyni przy przebiegu 226000 i wdzięczny będę za poradę jak prawidłowo przetestować CVT czy nie jest padnięte po złej wymianie oleju (dynamicznej?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się