Cougar Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 TOMA52 a orientujesz się może czy ten olej LiquiMoly Top Tec 1400 spełnia warunki dla tego rodzaju płynu "high torque"..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 (edytowane) Nie orientuję sie. Motul CVTF ma w charakterystyce, że zastępuje oba płyny, ale znajomy warsztat bazując na doświadczeniu stosuje go tylko do TR580. Do high torque leją tylko oem. Edytowane 12 Listopada 2019 przez TOMA52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 W dniu 12.11.2019 o 18:54, Dzik44 napisał: U mnie w FXT kolor spuszczonego oleju z CVT (Olej był fabrycznie zalany) był różowiutki, na pewno nie zielony.. Ja dziś wymieniłem w Gdańsku na Śnieżnej, szybko sprawnie (2 godziny) dynamicznie. Pokazali mi próbkę spuszczonego, różowy to on nie był, ale czarny czy też zielony też nie. Auto 5 lat, 80 tys przebiegu. Z tego co wiem to leją LiquiMoly ale nie dopytywałem się szczegółów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 7 godzin temu, Jaca68 napisał: Ja dziś wymieniłem w Gdańsku na Śnieżnej, szybko sprawnie (2 godziny) dynamicznie. Pokazali mi próbkę spuszczonego, różowy to on nie był, ale czarny czy też zielony też nie. Auto 5 lat, 80 tys przebiegu. Z tego co wiem to leją LiquiMoly ale nie dopytywałem Ile ta przyjemnosc kosztuje poza aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 W dniu 12.11.2019 o 21:17, Dzik44 napisał: TOMA52 a orientujesz się może czy ten olej LiquiMoly Top Tec 1400 spełnia warunki dla tego rodzaju płynu "high torque"..? https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-ATF-1400-/246 Teraz wystarczy tylko ustalić specyfikację oleju dla XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BG Poland Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Czy jest sens dynamicznie wymieniać olej w skrzyni biegów? Zanim odpowiemy na to pytanie kilka słów o nas. BG Poland jest autoryzowanym dostawcą Subaru Import Polska. Dostarczamy do sieci serwisowych najwyższej jakości urządzenia, oleje i preparaty. Na rynku amerykańskim pracujemy z 53% Autoryzowanych Stacji Obsługi co potwierdza, że dysponujemy bardzo zaawansowaną technologią. Dynamiczna wymiana oleju w skrzyniach biegów to zagadnienie, które pojawia się już od wielu lat. Podczas statycznej wymiany oleju można wymienić jedynie część oleju (średnio ok. 30-50%). Olej w skrzyni biegów ulega procesowi starzenia i ma wpływ na jej bezawaryjną pracę. Kluczowy wpływ na żywotność oleju w skrzyni ma eksploatacja pojazdu. Częsta jazda w korkach, poruszanie się z wysokimi prędkościami na autostradzie, jazda w skrajnie niskich i wysokich temperaturach zewnętrznych prowadzi do przyspieszonego procesu utleniania oleju, a co za tym idzie jego zużycia. Większość kosztownych awarii skrzyń biegów zaczyna się od przepracowanego oleju. Biorąc pod uwagę powyższe na pytanie o zasadność dynamicznej wymiany oleju zawsze odpowiemy TAK. Dzięki unikalnej technologii dynamicznej wymiany oleju BG przeszkoleni przez nas mechanicy w poszczególnych ASO Subaru mogą wymienić 95% do 98% oleju w automatycznej skrzyni biegów (zarówno AT jak i CVT). Co jaki przebieg zalecamy wymianę oleju w skrzyniach CVT? Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi. Dlaczego? Wiele zależy właśnie od warunków eksploatacji pojazdu. Z naszych wieloletnich doświadczeń z rynku amerykańskiego wymiana oleju w skrzyniach CVT co 45000-60000km eksploatacji pojazdu powoduje maksymalne wydłużenie jej żywotności, a skrzynia CVT staje się praktycznie bezawaryjna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Jaca68 napisał: Teraz wystarczy tylko ustalić specyfikację oleju dla XT. proszę: https://parts.subaru.com/p/Subaru_2017_Forester/CVT-ATF-High-Torque/49506108/SOA748V0200.html Zwykły to: K0425Y0711 Motul w swoich dokumentach pisze tak: Edytowane 15 Listopada 2019 przez TOMA52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) 6 godzin temu, BG Poland napisał: Biorąc pod uwagę powyższe na pytanie o zasadność dynamicznej wymiany oleju zawsze odpowiemy TAK. Dzięki unikalnej technologii dynamicznej wymiany oleju BG przeszkoleni przez nas mechanicy w poszczególnych ASO Subaru mogą wymienić 95% do 98% oleju Jakoś dział techniczny nie chce odpowiedzieć na pytanie statyczna czy dynamiczna wymiana: Poproszę o listę ASO Subaru przeszkolonych i wyposażonych w odpowiedni sprzęt. Edytowane 15 Listopada 2019 przez Urbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) 8 godzin temu, BG Poland napisał: Czy jest sens dynamicznie wymieniać olej w skrzyni biegów? Km Zanim odpowiemy na to pytanie kilka słów o nas. BG Poland jest autoryzowanym dostawcą Subaru Import Polska. Dostarczamy do sieci serwisowych najwyższej jakości urządzenia, oleje i preparaty. Na rynku amerykańskim pracujemy z 53% Autoryzowanych Stacji Obsługi co potwierdza, że dysponujemy bardzo zaawansowaną technologią. Dynamiczna wymiana oleju w skrzyniach biegów to zagadnienie, które pojawia się już od wielu lat. Podczas statycznej wymiany oleju można wymienić jedynie część oleju (średnio ok. 30-50%). Olej w skrzyni biegów ulega procesowi starzenia i ma wpływ na jej bezawaryjną pracę. Kluczowy wpływ na żywotność oleju w skrzyni ma eksploatacja pojazdu. Częsta jazda w korkach, poruszanie się z wysokimi prędkościami na autostradzie, jazda w skrajnie niskich i wysokich temperaturach zewnętrznych prowadzi do przyspieszonego procesu utleniania oleju, a co za tym idzie jego zużycia. Większość kosztownych awarii skrzyń biegów zaczyna się od przepracowanego oleju. Biorąc pod uwagę powyższe na pytanie o zasadność dynamicznej wymiany oleju zawsze odpowiemy TAK. Dzięki unikalnej technologii dynamicznej wymiany oleju BG przeszkoleni przez nas mechanicy w poszczególnych ASO Subaru mogą wymienić 95% do 98% oleju w automatycznej skrzyni biegów (zarówno AT jak i CVT). Co jaki przebieg zalecamy wymianę oleju w skrzyniach CVT? Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi. Dlaczego? Wiele zależy właśnie od warunków eksploatacji pojazdu. Z naszych wieloletnich doświadczeń z rynku amerykańskiego wymiana oleju w skrzyniach CVT co 45000-60000km eksploatacji pojazdu powoduje maksymalne wydłużenie jej żywotności, a skrzynia CVT staje się praktycznie bezawaryjna. Co do doświadczeń z rynku amerykańskiego to radze poczytac anerykanskie fora i problemy wlascicieli subaru z cvt. Ten sam problem co u nas z brakiem zalecen tylko dystrybutor (bo to chyba nie importer skoro robia u siebie) zachował sie inaczej (wydłużony okres ochrony gwarancyjnej na skrzynie). Troszke sie to wiec nie spina. Napisze tylko jedno. Piszecie państwo, ze dzięki wymianie dynamicznej cvt jest bezawaryjne. Ok. Pierwsze outbacki z lineartroniciem sa z 2010. Do emil frey Rzgów maszyna dotarla w 2018 roku. Post brzmi jak reklama wystawiona tutaj przez zautomatyzowanego bota. Edytowane 15 Listopada 2019 przez Szmiglo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 No to ten Liquid Molly spełnia dwie Subarowe specyfikacje: Subaru Lineartronic CVTF Subaru NS-2 A ten Subaru high torque z linku to jakiś świety grall, pasuje do wszystkich modeli: Subaru Baja 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 Subaru BRZ 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 Subaru DL/GL/GL10/RS/RX 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 Subaru Forester 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 Subaru Impreza 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2017, 2018 Subaru Justy 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 Subaru Legacy 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 Subaru Loyale 1990, 1991, 1992, 1993 Subaru Outback 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 Subaru STI 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 Subaru SVX 1994, 1995, 1996, 1997 Subaru Tribeca 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Subaru WRX 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 Subaru XT 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 To jakieś żarty są. Taki on high torque. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Dramat. Brak jednego stanowiska bądź rekomendacji @Dyrekcja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 9 godzin temu, Jaca68 napisał: No to ten Liquid Molly spełnia dwie Subarowe specyfikacje: Subaru Lineartronic CVTF Subaru NS-2 Zgadza się..., pytanie tylko czy spełnia wszystkie parametry oleju dla skrzyń "mocniejszych" skrzyń CVT ? Tych które są (były) montowane np. w FXT. Bo to już nie jest takie oczywiste jak w przypadku dedykowanego Subaru "high torque" który jako dedykowany (i pewnie ich produkt premium..) siłą rzeczy jeśli jest dobry skrzyń z większymi obciążeniami to pewnie też ochroni doskonale pozostałe, mniej obciążane.. Ale ten Liquid Molly ATF 1400 może niekoniecznie ochroni właściwie "mocniejsze CVT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 24 minuty temu, Dzik44 napisał: siłą rzeczy jeśli jest dobry skrzyń z większymi obciążeniami to pewnie też ochroni doskonale pozostałe, mniej obciążane.. Niekoniecznie. Fabryczny olej do skrzyń CVT hight torque nie nadaje się do tych montowanych w słabszych wersjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 (edytowane) Tego nie wiedziałem.., dzięki, ale czy wobec tego ten Liquid Molly ATF 1400 - nadaje się do FXT..? Edytowane 16 Listopada 2019 przez Dzik44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BG Poland Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Na rynku polskim jako importer BG Poland jesteśmy od 2009r. Wdrażanie naszej technologii do Dealerów to proces długofalowy, na który składa się wiele etapów. Technologia rozwija się w bardzo szybkim tempie i dlatego nie wszystkie procedury można wdrożyć od razu. Niemniej jednak klient powinien mieć możliwość skorzystania z danej technologii czy usługi, tym bardziej jeśli dana procedura jest rekomendowana przez importerów. Wybór należy do każdego z Państwa. Zgodzimy się z wieloma wypowiedziami na forum, że przy dynamicznej wymianie oleju kluczowe są dwie rzeczy: 1. Jakość oleju 2. Jakość i skuteczność usługi (wiąże się to przede wszystkim z zastosowanym przez dany serwis urządzeniem) Co więc wyróżnia urządzenia BG? Po pierwsze pełna kontrola nad ilością wymienianego oleju. Olej podczas procedury jest ważony i na podstawie wagi odsysanego oleju wtłaczany jest jednocześnie nowy olej. Po drugie sprawność urządzenia - ilość wymienianego oleju. Dzięki urządzeniom BG możemy wymienić 95% do 98% oleju. Wiele urządzeń na rynku może wymienić maksymalnie 85% oleju. Po trzecie bardzo istotnym jest płynne i automatyczne dobieranie ciśnienia podczas wymiany, które jest kluczowe aby nie uszkodzić skrzyni biegów. Możliwe jest to dzięki systemowi dwóch niezależnych pomp. Ponadto podczas serwisu oczyszczamy wszystkie elementy skrzynie biegów. Urządzenia BG są w tej chwili w następujących Serwisach Subaru: 1. Emil Frey Kraków 2. Emil Frey Rzgów 3. MTS Marek Kluszczyński Nowizna 4. Kocar Kociałkowscy Poznań 5. Technotop Konopnica 6. Auto Adamski Łomianki 7. MM Cars Katowice 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano87 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Tendencja wyciszania się skrzyni ze spadkiem temperatury zewnętrznej ciągle postępuje. W środę zmieniam olej metodą... dynamiczną! Dam znać czy po zmianie cisza będzie stała 20191124_122137_001.mp4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano87 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Jestem po dynamicznej zmianie oleju na Motul CVTF. Skłamał bym, jeżeli bym powiedział, że wycie ustąpiło jest zauważalnie cichsze ale jest to to samo wycie tylko zapewne wyciszane przez świeży olej. Powód wycia dalej siedzi w skrzyni... Natomiast mechanik zauważył, że skrzynia niespotykanie długo się płukała przed wymianą. Ale są też pozytywy - skrzynia pracuje jakby delikatniej, gładko... no nie wiem... przyjemniej po prostu! I druga chyba ważniejsza zmiana, podjazd do garażu mam pod minimalne wzniesienie. Zawsze wjeżdżamy tyłem ale żeby ruszyć do tyłu trzeba dodać gazu bo inaczej auto stoi w miejscu. Teraz wystarczy puścić hamulec i auto zaczyna powoli jechać. Zapewne na styku łańcuch-bieżnia poprawiło (zmniejszyło) się tarcie na nowym oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 kurcze, szkoda każdego tysiaka włożonego w to CVT. Ciągnij go do gdańska lub do warszawy i załatw temat raz a dobrze. Taka wymiana to 1/4 ewentualnie 1/5 ceny naprawy skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano87 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 A zapłaciłeś za naprawę 4-5k czy prawie 9k? Do Warszawy dzwoniłem już kiedyś - nieważne co jest powodem, może to być małe łożysko ale oni wymieniają wszystko i płacisz jak za generalny. Nie neguje tego a wręcz rozumiem. Dają gwarancję więc chcą mieć pewność wszystkich bebechów w środku. Olej wymieniony - niech jeździ aż padnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 zapłaciłem 8,9. Nie wiem gdzie dzwoniłeś, wiec trudno mi się wypowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano87 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 9 godzin temu, Szmiglo napisał: zapłaciłem 8,9. Nie wiem gdzie dzwoniłeś, wiec trudno mi się wypowiedzieć To było pytanie retoryczne - wiem ile zapłaciłeś, wiem gdzie robiłeś i dokładnie tam zadzwoniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 13 godzin temu, Damiano87 napisał: To było pytanie retoryczne - wiem ile zapłaciłeś, wiem gdzie robiłeś i dokładnie tam zadzwoniłem. mam takie spostrzeżenie po przejrzeniu ich sklepu, że dlatego chcą robić tylko całkowity bo oni po prostu te skrzynie podmieniają. Mają jako pozycję w sklepie zregenerowany lineartronic dokładnie w zbliżonej cenie, którą biorą za remont całości. Szkoda, że nie sprawdziłem numerów swojej przed oddaniem. Powodzenia w tej nierównej walce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano87 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 mam takie spostrzeżenie po przejrzeniu ich sklepu, że dlatego chcą robić tylko całkowity bo oni po prostu te skrzynie podmieniają. Mają jako pozycję w sklepie zregenerowany lineartronic dokładnie w zbliżonej cenie, którą biorą za remont całości. Szkoda, że nie sprawdziłem numerów swojej przed oddaniem. Powodzenia w tej nierównej walce No właśnie nie... Te na stronie to są na Ukrainie i nie bardzo byli chętni na to abym kupił tą skrzynię zwłaszcza że mają o identycznych numerach co moja... Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Jakubowski Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 W dniu 18.09.2019 o 22:32, BartekN napisał: Witam Chciałbym zasięgnąć opinii lepiej poinformowanych w temacie skrzyń CVT ouyback 2015r 2.5 benzyna (bez turbo) wymiana dynamiczna oleju skrzyni. Po przejechaniu około 1000 km od wymiany po odpaleniu (po 3 godzinnym postoju) wrzuceniu na R i lekkim dodaniu gazu (tak jak to się wypełza z pomiędzy samochodów na parkingu) obroty silnika wzrosły do 4-5 tysięcy po czym coś zdrowo pier...ło i samochód ruszył jak bym mu strzelił ze sprzęgła. zaraz po tym zapaliły się kontrolki temperatury oleju skrzyni biegów, check engin, jakaś lampka jak by od hamulca ale pomarańczowa, wyłączył się eyeSight i zaświeciły się wszystkie lampki z nim związane. kod błędu to P0700 (system sterowania skrzynią biegów. usterka historii). Czy ktoś może mi powiedzieć co tu się mogło stać i czy wcześniejsza dynamiczna wymiana oleju mogła mieć na to wpływ? będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne informacje Witaj, U mnie odbyło się podobnie po dynamicznej wymianie oleju przy 120k km. Początek końca skrzyni. Świeży olej ruszył opiłki z filtra i magnesu oraz wypłukał opiłki z różnych zakamarków. Ścierniwo działa teraz na konwerter, łańcuch, wariatory, kasetę, lockupy. Kolejny dowód na szkodliwość dynamicznej wymiany oleju w samochodach z większym przebiegiem pomiędzy wymianami. W Twoim przypadku prawdopodobnie zawór w kasecie sterującej nie działa już jak należy. Ale reszta też dostała w d#$%^ na 100%. Spodziewaj sie falowania obrotów pow. 120kmh. Wymiana oleju ponowna, również nie pomoże (testowałem). Odradzam jednak jazdę jak doradzał np. człowiek z SAMCO - czyli jeździć do końca jak padnie. Z tym skrzyniami i remontami w Polsce sobie nie radzą. Mój od września jest już piąty raz do poprawki w MKTRANS (odradzam). Wymienione wszystko. Teraz znów muszą wymienić łańcuch i wariatory bo źle obrobili zawór i w zasadzie sami nie wiedzą dlaczego tak się dzieje. Wydane prawie 10 tys. pln i nie mam z przerwami samochodu od września. Subaru zaleca wymianę skrzyni. Koszt to nie 20 tys. tylko 30 tys. (...). W Twoim przypadku należałoby ją rozłożyć i zobaczyć co się uda uratować. Może koszt będzie mniejszy. Przede wszystkim trzeba wymienić filtr wewnętrzny z magnesem i zregenerować kasetę. Druga opcja to szukanie skrzyni na podmianę. Po wtopie z dieslami to będzie kolejny temat kpin z Subaru... w Stanach skończyło się rozszerzeniem gwaracji do 150k kmh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 3 minuty temu, Marcin Jakubowski napisał: . Mój od września jest już piąty raz do poprawki w MKTRANS (odradzam). Wymienione wszystko. Teraz znów muszą wymienić łańcuch i wariatory bo źle obrobili zawór i w zasadzie sami nie wiedzą dlaczego tak się dzieje. Wydane prawie 10 tys. pln i nie mam z przerwami samochodu od września. Ciekawy przypadek. Ja już natłukłem 15k kilometrów od wymiany w czerwcu i auto jak nowe. Różnica taka, że mam benzyniaka, więc skrzynia pewnie inna. Całe szczęście, że dają tą roczną gwarancję. Jeszcze trochę i się ukraińskiego nauczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się