Skocz do zawartości

Jak sprawdzić prawidłową pracę pompy paliwa bez demontażu


Bio

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Przy temperaturach poniżej +10st.C trudno odpala. Po pierwszym rannym odpaleniu cały dzień jest wszytko dobrze. Do następnego poranka.

Praktycznie wszystko posprawdzane, powymieniane, poczyszczone. Została pompa paliwa do sprawdzenia.

Kłopoty zaczęły się rok temu jesienią. Nastała wiosna, lato i było wszystko oki. Obecnie spadła temperatura i problem powrócił. Strach wybrać się w dalszą podróż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, limesiak napisał:

Zmierzyć ciśnienie należy, w zależności od silnika są dwa rozwiązania z tego co kojarzę...

Możesz podać te rozwiązania, wartości ciśnienia,....

Silnik 2,5 , rok budowy 2005, moc 165 km

EJ253i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przewodzie paliwowym jest rurka przelotowa z przylutowanym..... Właśnie, co to takiego i do czego służy. Jest wybity nr 3625-5340. Cyfra sześć jest podejrzana. Może być to 0, G, C, 8  Szukałem tego w różnych konfiguracjach, ale zero wyników.  Ma to urządzenie jakiś wpływ na uruchamianie silnika? 1820303674_IMAG10242.thumb.jpg.f1c1a6dfbc6e861f5335060e77d073db.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Bio napisał:

Na przewodzie paliwowym jest rurka przelotowa z przylutowanym..... Właśnie, co to takiego i do czego służy. Jest wybity nr 3625-5340. Cyfra sześć jest podejrzana. Może być to 0, G, C, 8  Szukałem tego w różnych konfiguracjach, ale zero wyników.  Ma to urządzenie jakiś wpływ na uruchamianie silnika? 1820303674_IMAG10242.thumb.jpg.f1c1a6dfbc6e861f5335060e77d073db.jpg

https://www.subarak.pl/paliwo/1535-tlumik-przewodu-paliwowego-damper-fuel-do-subaru-.html

Masz serwisówkę do swojego modelu?

Jak nie, to poszukaj tutaj:

https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18087-Subaru-Factory-Service-Manuals-(FSM)-Every-Model-USDM-EU

lub pobierz:

http://download888.mediafire.com/ol37j51xj2og/yri3ij7o3p9xi3t/GenMarket+Legacy+FSM+2005+(BP-BL).zip

Wiele się wyjaśni.

Edytowane przez WOJO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję,

jestem Ci niezmiernie wdzięczny.

"Mechanicy" twierdzili, że to zawór zwrotny, zawór kierunkowy, zawór regulujący ciśnienie. Dlatego pod tymi  hasłami szukałem informacji w necie.

Aż wymontowałem i zamieściłem fotkę.

Jeszcze raz dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...