Bio Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Jak w temacie. Przy temperaturach poniżej +10st.C trudno odpala. Po pierwszym rannym odpaleniu cały dzień jest wszytko dobrze. Do następnego poranka. Praktycznie wszystko posprawdzane, powymieniane, poczyszczone. Została pompa paliwa do sprawdzenia. Kłopoty zaczęły się rok temu jesienią. Nastała wiosna, lato i było wszystko oki. Obecnie spadła temperatura i problem powrócił. Strach wybrać się w dalszą podróż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Zmierzyć ciśnienie należy, w zależności od silnika są dwa rozwiązania z tego co kojarzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 26 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 1 godzinę temu, limesiak napisał: Zmierzyć ciśnienie należy, w zależności od silnika są dwa rozwiązania z tego co kojarzę... Możesz podać te rozwiązania, wartości ciśnienia,.... Silnik 2,5 , rok budowy 2005, moc 165 km EJ253i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Poszukaj w manualu, dla H6 jest opisane, niestety dzisiaj tobie nie pomogę poza tą radąWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Na przewodzie paliwowym jest rurka przelotowa z przylutowanym..... Właśnie, co to takiego i do czego służy. Jest wybity nr 3625-5340. Cyfra sześć jest podejrzana. Może być to 0, G, C, 8 Szukałem tego w różnych konfiguracjach, ale zero wyników. Ma to urządzenie jakiś wpływ na uruchamianie silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) 11 minut temu, Bio napisał: Na przewodzie paliwowym jest rurka przelotowa z przylutowanym..... Właśnie, co to takiego i do czego służy. Jest wybity nr 3625-5340. Cyfra sześć jest podejrzana. Może być to 0, G, C, 8 Szukałem tego w różnych konfiguracjach, ale zero wyników. Ma to urządzenie jakiś wpływ na uruchamianie silnika? https://www.subarak.pl/paliwo/1535-tlumik-przewodu-paliwowego-damper-fuel-do-subaru-.html Masz serwisówkę do swojego modelu? Jak nie, to poszukaj tutaj: https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18087-Subaru-Factory-Service-Manuals-(FSM)-Every-Model-USDM-EU lub pobierz: http://download888.mediafire.com/ol37j51xj2og/yri3ij7o3p9xi3t/GenMarket+Legacy+FSM+2005+(BP-BL).zip Wiele się wyjaśni. Edytowane 29 Listopada 2018 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Dziękuję, jestem Ci niezmiernie wdzięczny. "Mechanicy" twierdzili, że to zawór zwrotny, zawór kierunkowy, zawór regulujący ciśnienie. Dlatego pod tymi hasłami szukałem informacji w necie. Aż wymontowałem i zamieściłem fotkę. Jeszcze raz dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się