Jump to content

Jak sprawdzić prawidłową pracę pompy paliwa bez demontażu


Bio
 Share

Recommended Posts

Jak w temacie.

Przy temperaturach poniżej +10st.C trudno odpala. Po pierwszym rannym odpaleniu cały dzień jest wszytko dobrze. Do następnego poranka.

Praktycznie wszystko posprawdzane, powymieniane, poczyszczone. Została pompa paliwa do sprawdzenia.

Kłopoty zaczęły się rok temu jesienią. Nastała wiosna, lato i było wszystko oki. Obecnie spadła temperatura i problem powrócił. Strach wybrać się w dalszą podróż.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, limesiak napisał:

Zmierzyć ciśnienie należy, w zależności od silnika są dwa rozwiązania z tego co kojarzę...

Możesz podać te rozwiązania, wartości ciśnienia,....

Silnik 2,5 , rok budowy 2005, moc 165 km

EJ253i

Link to comment
Share on other sites

Na przewodzie paliwowym jest rurka przelotowa z przylutowanym..... Właśnie, co to takiego i do czego służy. Jest wybity nr 3625-5340. Cyfra sześć jest podejrzana. Może być to 0, G, C, 8  Szukałem tego w różnych konfiguracjach, ale zero wyników.  Ma to urządzenie jakiś wpływ na uruchamianie silnika? 1820303674_IMAG10242.thumb.jpg.f1c1a6dfbc6e861f5335060e77d073db.jpg

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, Bio napisał:

Na przewodzie paliwowym jest rurka przelotowa z przylutowanym..... Właśnie, co to takiego i do czego służy. Jest wybity nr 3625-5340. Cyfra sześć jest podejrzana. Może być to 0, G, C, 8  Szukałem tego w różnych konfiguracjach, ale zero wyników.  Ma to urządzenie jakiś wpływ na uruchamianie silnika? 1820303674_IMAG10242.thumb.jpg.f1c1a6dfbc6e861f5335060e77d073db.jpg

https://www.subarak.pl/paliwo/1535-tlumik-przewodu-paliwowego-damper-fuel-do-subaru-.html

Masz serwisówkę do swojego modelu?

Jak nie, to poszukaj tutaj:

https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18087-Subaru-Factory-Service-Manuals-(FSM)-Every-Model-USDM-EU

lub pobierz:

http://download888.mediafire.com/ol37j51xj2og/yri3ij7o3p9xi3t/GenMarket+Legacy+FSM+2005+(BP-BL).zip

Wiele się wyjaśni.

Edited by WOJO
Link to comment
Share on other sites

Dziękuję,

jestem Ci niezmiernie wdzięczny.

"Mechanicy" twierdzili, że to zawór zwrotny, zawór kierunkowy, zawór regulujący ciśnienie. Dlatego pod tymi  hasłami szukałem informacji w necie.

Aż wymontowałem i zamieściłem fotkę.

Jeszcze raz dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...