Skocz do zawartości

Modyfikacje off road coś Ktoś? Podwyższenie, osłony etc..


Pirania

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz częściej zdarza mi się zjeżdżać na off'a z rodziną i wpadł mi pomysł drobnych modyfikacji Outbacka. Wiem, że mogłem kupić Forestera ale kto przypuszczał że coraz więcej offa będzie.

Ale do brzegu.. 

Zainspirowal mnie ten filmik 

 

 

Tutaj może za dużo rzeczy ale ogólnie to mi się podoba. 

Czy Ktoś coś robił przy swoim Outbacku? Możecie jakąś firmę polecić na południu Polski?

Otwarty też jestem na pomysły i sprowadzenie na Ziemię..;)

Sam znalazłem to:

Link do strony z elementami do modyfikacji https://lpaventure.com/blogs/projects-outback.

Dodam też kilka inspirujacych zdjęć..

 

 

12910461_10153474792707997_373290219_n_1024x1024.jpg

DSC00580_1024x1024.jpg

DSC_6650_1024x1024.jpg

938527_10153424434572997_2011033201_o_480x480.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, MichałD napisał:

LP Aventure faktycznie robią fajne rzeczy, problem w tym że nie wysyłają bezpośrednio do polski. 

 

Tego jeszcze nie sprawdzałem. Jaki rozmiar AT wsadziłeś ? 

 

LP lift to 5cm, zastanawiam się czy to bardzo popsuje trakcję na asfalcie,.. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój w lutym idzie na zabezpiecznie antyklorozyjne i wyedy zajrzę pod spód i pomnyślę o dodatkowych osłonach. Teraz mam orginalne. 

 

Michał a nie chciałeś osłony silnika lekko wypuścić do przodu jak na pierwszych zdjęciach? Przy długim przodzie może to się czasami przydać. 

 

Mam opcje 2cm na podkładkach go dzwignać koszt ok 1500 zł albo bawić się w LP. Zastanawiam się bo 80% czasu żona z córką jeżdżą po asfalcie i ...

 

Chyba chciałbym jeszcze folią bezbarwną okleić aby uniknać zarysowań gałęzi, musze koszty sprawdzić. 

 

Fajny filmik

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten drugi na pewno ma płytę Primitiva. Bardziej do przodu wypuszczona jest płyta Ralliteka,ale jest cieńsza niż Primitiva.

Takiej jak w LP nie chciałem bo na plastiku zderzaka mi nie zależy :)

Oklejenie bezbarwną folią czyli bikini jest dość drogie, ja doraźnie stosuje gumę w sprayu.

@Pirania jakbyś załatwiał lift LP to bym się dołączył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podłączając się do tematu, trochę z innej beczki, może ktoś modyfikował w jakiś sposób lampę cofania w Outbacku ?

 

Niestety w moim roczniku 2005 doświetlenie cofania zerowe. Cofanie sprawia kłopot nawet na osiedlowym parkingu. W deszczowy dzień  lusterka mokre, szyby zaparowane, nic nie widać, w terenie, po ciemku to samo, trzeba wychodzić z auta żeby sprawdzić teren wokół żeby nie malować zderzaka i cofać 2 km/h, ewentualnie w miarę możliwości zweryfikować go przed manewrem, jak w busie i jechać "na czuja" ;)

Do tej pory wychodziłem bez szwanku, ale chciałbym to poprawić jednocześnie nie szpecąc zbytnio auta.

 

W pierwszej chwili pomyślałem o "światłach/listwach led" podobnie jak na załączonym obrazku, celem zainstalowania pod listwę plastikową na tylniej szybie, pod światłem hamulca i zintegrować kabelkowo ze światłem cofania - tam najmniej byłoby to widać wg mnie.

 

Drugi pomysł to jakieś owiewki na lusterka,  ale nie załatwia to tematu doświetlenia i chcąc je złożyć będzie kłopot.

 

Ewentualnie macie może jakieś inne pomysły i rozwiązania ?

 

Wiem, że nie będzie najpiękniej, ale zależy mi, aby coś widzieć i przekładam praktyczność nad estetykę w tym przypadku, ale bez przesady.

Pozdrawiam,

Marek

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Chętnie bym się dowiedział czegoś nowego o lifcie i osłonach - opinie/porównania, nikt nie zakładał nic ostatnio? Wydaje mi się, że seryjnie nie ma w outback żadnych osłon (my17 wersja exclusive w dieslu)? Chciałbym trochę osłonić przód oraz podnieść max 2 cale - bo priorytet to dobre prowadzenie na asfalcie. Tu trochę info znalazłem, ale zależy mi na info od kogoś kto ściągał z usa i montował. https://www.ignitionoffroadblog.com/post/the-ultimate-subaru-lifting-guide

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Siemanko!

Ja się udaje do szanownego gremium w tym temacie. Również chodzi mi po głowie projekt Outbacka. Hamburgeryka opływa w partsy i inne pierdólki a w EU jakieś pustki albo ja szukać nie umiem xD 

Po pierwsze to pomysł na lift wziął się stąd że dużo jeżdżę na rowerze, buduję trasy itd i potrzebuję nieraz wjechać do lasu, tak porządnie wjechać. Nie na jakiś gruby odfroad, topienie w błotach ani nic. Potrzebuje lift około 2”, a jestem zielony w tym temacie. Pomożecie? 
Drugą kwestią są opony: mam obecnie Bridgestone Turanza (tak wiem ze na asfalt) ale chce założyć jakaś bardziej terenową gumę. Czy Falken Wildpeak AT jest godny uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 6” Europejskiego OBK nie podniesiesz, no chyba ze wstawisz dystanse pod sanki zawieszenie. Ten caly lift kit, to tylko wizualny kit.

 

Co prawda jego przydatnosc w podrozowaniu doceniam, tylko zjazd w las nie mozna nazywac Off Road, Bo to droga tylko lesna lub polna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W stanach zestawów do Outbacka jest od groma, z racji tego, ze to bardzo popularne auto, widuje tego od cholery. Ja akurat chciałem obniżyć żony Outbacka bo jeździ tylko w koło komina. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...