Jump to content

Legacy 2010 2.5 GT automat salon Polska


Konstantyniusz
 Share

Recommended Posts

Drodzy forumowicze,

Poszukuję informacji o dość rzadkim na polskim rynku modelu Legacy V 2010 2.5 gt w automacie wersja z polskiego salonu (wersja europejska?) 265 KM

na tym forum przeczytałem, że w Polsce sprzedano tylko 40 sztuk tych modeli.

Chcę kupić taki samochód,  przebieg 100 tyś bez modyfikacji, jeździ pięknie, dzwoni przy starcie silnika.

interesują mnie następujące  kwestie:

1. silnik - czy o silnik należy dbać tak jak w foresterze xt;,wymiana UPG, szpilki?  rozrząd jest na łańcuchu

2. automat - jaka trwałość, usterki jak dbai

 

Będę wdzięczny za komentarze,

Konstantyniusz

Link to comment
Share on other sites

cześć

Ostatnie 4 lata miałem takie autko i było super.Sprzedałem z przebiegiem 198 tyś.Auto kupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 151 tyś.kupione w polskim salonie.

polecam.

Link to comment
Share on other sites

Miałem takiego w garażu przez 4 lata od przebiegu 38k - 120k km - zero problemów. 

Zadzwoń do mechanika Zbyszka z ul. Mechaników w Warszawie. On takiego zakupił 2 lata temu w wersji US w manualu. Myślę, że będzie mógł Ci zrobić przegląd przedzakupowy. 

Link to comment
Share on other sites

mam od ponad 5 lat, obecny przebieg 182tys km.
Wspaniale auto, poza awaryjnością silnika (standardowy 2,5t Subaru ze wszystkimi jego zaletami i wadami). U mnie UPG przy 145 kkm, panewki przy 165kkm - wniosek taki że jak robic ten silnik to lepiej od razu kompleksowo.

Skrzynia, jak i wszystko inne póki co 100% bezawaryjne.



Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ja też mam to auto od 4 lat, przejechałem nim 50 tys km (120 -> 170 tys). UPG było robione przez poprzedniego właściciela przy 90-100 tys km. Ja wymieniałem jeden czujnik w skrzynii, a poza tym nie miałem większych problemów.

To auto przewineło się w kilku tematach:

https://forum.subaru.pl/topic/95082-legacy-v-25-265hp-at/

https://forum.subaru.pl/topic/98580-legacy-iv-a-legacy-v/

https://forum.subaru.pl/topic/86590-duże-mocne-kombi-od-subaru/

https://forum.subaru.pl/topic/87666-zakup-subaru-legacy-25-gt-wersja-v/

https://forum.subaru.pl/topic/66236-mapy-do-navi-subaru-legacy-25-gt-macintosh

https://forum.subaru.pl/topic/59115-legacy-gt-my10-czy-warto-go-kupić/

https://forum.subaru.pl/topic/92258-outback-36-europa-versus-legacy-25gt-kombi-europa

 

Edited by JJacek
Problemy większe zamiast inne ;-)
Link to comment
Share on other sites

Panowie,

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, jestem po jeździe próbnej, wersja kombi, pomimo tego  trzyma się drogi jak rajdówka, b.twarda i to jest ok

 dla mnie pewnym problemem jest wysokość zawieszenia, (dolne spoilery?) jeżdżę często zimą do Zakopanego i w inne tereny górskie ze śniegiem,czy ktoś ma doświadczenie z podwyższaniem zawieszenie, "obcinaniem spoilerow "?

I jeszcze pytanie do byłych i obecnych warszawskich właścicieli GT: który serwis polecacie, mieszkam w Konstancinie, praktyczny dla mnie byłby warsztat w okolicy: Kornecki, 4motors.

Poszukuję warsztatu który zapewnił by mi kompleksowe dbanie i rozwój samochodu przy całej znajomości specyfiki GT

Jestem jeszcze przed przeglądem przedzakupowym,

 

Link to comment
Share on other sites

Z przeswitem nie ma problemu jak na zwykle kombi (15cm). Nigdy nie miałem problemu w górach.
Ale jak potrzebujesz więcej to weź Outbacka 3.6. Buda ta sama, silnik też b.fajny, tylko prześwit większy. Na asfalcie prowadzi się oczywiście gorzej niż LGT, ale nadal bardzo dobrze.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu ‎2018‎-‎11‎-‎24 o 22:13, Konstantyniusz napisał:

 

1. silnik - czy o silnik należy dbać tak jak w foresterze xt;,wymiana UPG, szpilki?  rozrząd jest na łańcuchu

 

Będę wdzięczny za komentarze,

Konstantyniusz

nie sądzę że na łańcuchu, na 99,9% na pasku

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.11.2018 o 23:32, Konstantyniusz napisał:

I jeszcze pytanie do byłych i obecnych warszawskich właścicieli GT: który serwis polecacie, mieszkam w Konstancinie, praktyczny dla mnie byłby warsztat w okolicy: Kornecki, 4motors.

Dwa wymienione w serwisy z pewnością sobie poradzą z Legacy 2.5T :) Ja z usług Pana Jana Korneckiego byłem bardzo zadowolony, ale teraz kompletnie mi nie po drodze...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...