Jump to content

mruganie błędów ABS


rademenez
 Share

Recommended Posts

Witam

Przestał mi działać ABS, w zasadzie po wymianie zwrotnicy, myślałem że uszkodziłem czujnik przy wyciąganiu go ze zwrotnicy. Czujnik wymieniłem na nowy i ABS dalej nie działa. 

Kiedyś wpadło mi w oko, że można wymrugać błędy ABS podobnie jak błędy Check Engine. Ktoś podpowie czy to możliwe i które ewentualnie wtyczki podpiąć?

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

 

Dzisiaj mrugałem swoje błędy ABS w Imprezie.

Musisz zerknąć pod deskę rozdzielczą w poszukiwaniu czarnej wtyczki z sześcioma gniazdami oraz dwoma luźnymi wtyczkami "męskimi". Jedni piszą, że znajduje się przy pedale gazu, moja była bardziej w okolicach sprzęgła przy wtyczkach do mrugania błędów ECU. Grafika z wtyczką w załączniku.

Wpinasz jedną z wtyczek (niezależnie którą) w gniazdo nr 6 (najbardziej po prawej stronie w dolnym rzędzie), przekręcasz kluczyk w pozycję ON i patrzysz na kontrolkę ABS.

Najpierw wymruga sygnał początkowy 11 (jedno długie, drugie krótkie mrugnięcie), następnie zacznie nadawać konkretne błędy schemacie długie-krótkie błyśnięcia (system jest chyba w stanie przechować trzy błędy). Zakończona sekwencja błędów zamykana jest sygnałem 11 po czym komputer na nowo nadaje kody w razie gdybyś coś przeoczył. No i właściwie to tyle.

 

Podlinkuję jeszcze listę błędów po angielsku:

 

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=192583

XZmfT.jpg

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Dzięki za info ale niestety u mnie ni ma takowej wtyki.  Albo diabeł ogonem nakrył bo nie mogę jej zlokalizować. Wiszą te od silnika, jakieś 2 zielone, ale tak dużej nie ma.

Edited by rademenez
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
W dniu 22.11.2018 o 19:54, rademenez napisał:

Witam

Przestał mi działać ABS, w zasadzie po wymianie zwrotnicy, myślałem że uszkodziłem czujnik przy wyciąganiu go ze zwrotnicy. Czujnik wymieniłem na nowy i ABS dalej nie działa. 

Kiedyś wpadło mi w oko, że można wymrugać błędy ABS podobnie jak błędy Check Engine. Ktoś podpowie czy to możliwe i które ewentualnie wtyczki podpiąć?

Tył czy przód? Jak tył to obstawiam pęknięty pierścień ABS. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...