Boris Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Witam wszystkich obecnych na tym forum. Od 2 lat posiadam Subaru SVX i mam ciekawy problem.Jak kupiłem pojazd układ jezdny napinał się na skręconych kołach i było czuć pewne napinanie układu kierowniczego. Wymieniłem elektrozawór ale problem dalej był. Zauważyłem natomiast iż w skrzynce bezpieczników pod hasłem ,,Diff lock" brakowało bezpiecznika. Uzupełniłem ten brak i problem ustał natomiast zaświeciła się kontrolka ,,Difflock" na panelu wyświetlaczy. Czy ktoś może mi w tej kwestii pomóc? Ponadto świeci się kontrolka od poduszki powietrznej. Czy wie ktoś jak ją skasować? Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Z tego co czytałem to NIE należy wstawiać tego bezpiecznika przy normalnym użytkowaniu, bo robi dokładnie to co biegi 1 i R, czyli spina Ci napęd na stałe. Tym bardziej ciekawe, że mówisz, że problem ustał, czyli tak jakby to co ludzie piszą w internecie nie miało pokrycia Na skręcaniu na 2-3-D też czujesz napinanie (bez bezpiecznika oczywiście...)? anonimowe źródło z internetu: It means "CENTRE DIFF LOCK". It is activated by inserting a fuse and is ONLY used for testing the transmission. It locks the VTD system into a 50:50 front:rear split. You may notice that your transmission binds up on tight corners. You should not drive the car around with that light on or your transmission will be damaged. Find the fuse in the bottom right corner of the main fuse box and remove it. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się