Boris Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 Witam wszystkich obecnych na tym forum. Od 2 lat posiadam Subaru SVX i mam ciekawy problem.Jak kupiłem pojazd układ jezdny napinał się na skręconych kołach i było czuć pewne napinanie układu kierowniczego. Wymieniłem elektrozawór ale problem dalej był. Zauważyłem natomiast iż w skrzynce bezpieczników pod hasłem ,,Diff lock" brakowało bezpiecznika. Uzupełniłem ten brak i problem ustał natomiast zaświeciła się kontrolka ,,Difflock" na panelu wyświetlaczy. Czy ktoś może mi w tej kwestii pomóc? Ponadto świeci się kontrolka od poduszki powietrznej. Czy wie ktoś jak ją skasować? Pozdrawiam serdecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldemort Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Z tego co czytałem to NIE należy wstawiać tego bezpiecznika przy normalnym użytkowaniu, bo robi dokładnie to co biegi 1 i R, czyli spina Ci napęd na stałe. Tym bardziej ciekawe, że mówisz, że problem ustał, czyli tak jakby to co ludzie piszą w internecie nie miało pokrycia Na skręcaniu na 2-3-D też czujesz napinanie (bez bezpiecznika oczywiście...)? anonimowe źródło z internetu: It means "CENTRE DIFF LOCK". It is activated by inserting a fuse and is ONLY used for testing the transmission. It locks the VTD system into a 50:50 front:rear split. You may notice that your transmission binds up on tight corners. You should not drive the car around with that light on or your transmission will be damaged. Find the fuse in the bottom right corner of the main fuse box and remove it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.