Skocz do zawartości

Subaru SVX Diff Lock


Boris

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich obecnych na tym forum.

 

Od 2 lat posiadam Subaru SVX i mam ciekawy problem.Jak kupiłem pojazd układ jezdny napinał się na skręconych kołach i było czuć pewne napinanie układu kierowniczego. 

Wymieniłem elektrozawór ale problem dalej był.  Zauważyłem natomiast iż w skrzynce bezpieczników pod hasłem ,,Diff lock" brakowało bezpiecznika. Uzupełniłem ten brak i problem ustał natomiast zaświeciła się kontrolka ,,Difflock" na panelu wyświetlaczy. 

Czy ktoś może mi w tej kwestii pomóc? Ponadto świeci się kontrolka od poduszki powietrznej. Czy wie ktoś jak ją skasować? Pozdrawiam serdecznie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem to NIE należy wstawiać tego bezpiecznika przy normalnym użytkowaniu, bo robi dokładnie to co biegi 1 i R, czyli spina Ci napęd na stałe.

Tym bardziej ciekawe, że mówisz, że problem ustał, czyli tak jakby to co ludzie piszą w internecie nie miało pokrycia :D

 

Na skręcaniu na 2-3-D też czujesz napinanie (bez bezpiecznika oczywiście...)?

 

anonimowe źródło z internetu:
It means "CENTRE DIFF LOCK". It is activated by inserting a fuse and is ONLY used for testing the transmission. It locks the VTD system into a 50:50 front:rear split. You may notice that your transmission binds up on tight corners.

You should not drive the car around with that light on or your transmission will be damaged. Find the fuse in the bottom right corner of the main fuse box and remove it.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...