ceratarges Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Zrobiło się dość nagle. Maksymalne obroty na biegu jałowym i nie tylko nie przekraczają 4 tysięcy na minute. Wcześniej było koło 6 teraz zaś silnik nie rozkręca się powyżej 4k zarówno na gazie jak i benzynie Oczywiście w parze z tym wiadomo że nie ma mocy i nie chce działać jak należy. ROzkręca się do 4 k i widać że dojeżdża do maksimum. Jest odcięcie a nie dźwięk dławienia czy coś Gdzie szukać przyczyny ? Może to jakiś czarodziejski serwisowy tryb ? Jakieś pomysły ? DO ogarnięcia pod domem czy raczej gruby temat ? V1 1998 2.0 wolnossący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Sprawdz czy sie dywanik pod pedal gazu nie podwinal A tak na powaznie, to wymrugaj bledy nawet jezeli check sie nie swieci. Pozniej jak nic Ci nie wymruga to zresetuj kompa odpinajac aku. Tak poza tym mialem podobny objaw kiedys w Hondzie i winna byla sonda lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceratarges Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 hehehe dywanik wywaliłem dawno spróbuję ogarnąć jak sie w forku mruga błedy i szukam. Bo ostatnio mrugałem check engine w Subaru Libero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Sprawdź wężyk podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się