Skocz do zawartości

Legacy III 2.0 SOHC gaśnie po odpaleniu


wojteq02

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, wojteq02 napisał:

Tak, jak już zdejmiesz przepustnice to wszystko masz pod ręką, pamiętaj wyczyścić też ten kanał od korkowca w samej przepustnicy. 

a jest jakaś uszczelka pod korkowcem??

bo na schemacie jest okrągła mała jak o ring wygląda

a na necie nie mogę znaleźć tej uszczelki żeby zakupić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, PILOTZOLSZTYNA napisał:

a jest jakaś uszczelka pod korkowcem??

bo na schemacie jest okrągła mała jak o ring wygląda

a na necie nie mogę znaleźć tej uszczelki żeby zakupić 

Oring 18x1,8mm o przekroju koła.

W ASO szukaj 806918080.

806918080.thumb.jpg.62d009a1846e70453031e183874e3caf.jpg

Edytowane przez WOJO
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, PILOTZOLSZTYNA napisał:

A mam pytanie co do tej uszczeleczki

W ASO po vinie sprawdzili i powiedzieli że nie maja w katalogu tam uszczelki

czy to możliwe że jej tam nie ma??

a może sprzedawana jest tylko z krokowcem??

Podaj VIN na PW.

W dniu 27.12.2018 o 19:00, PILOTZOLSZTYNA napisał:

A mam pytanie co do tej uszczeleczki

W ASO po vinie sprawdzili i powiedzieli że nie maja w katalogu tam uszczelki

czy to możliwe że jej tam nie ma??

a może sprzedawana jest tylko z krokowcem??

Może w ASO nie mają, ale Twój pojazd ma. :lol:

Jeżeli zdejmujesz przepustnicę do umycia, zamów na wszelki wypadek także zaznaczoną na zielono uszczelkę o numerze 16175AA201.

Wybierz może inne ASO lub innego sprzedawcę...

Jest dostępna samodzielnie.

806918080.thumb.png.f2f219b7b831565d172756f8db2b78cf.png

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tą na zielono mam  leży i czeka jest ogólnodostępna bez problemu, natomiast ta pod korkowiec to inna historia, Zastanawiam się dlaczego w ASO

mieli inny rysunek??

W Olsztynie mamy jedno ASO to nie warszawa

Wielkie dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zwykły tylko rozmiar musi być odpowiedni, koszt w ASO 10 razy drożej niż piszesz więc zaszaleję i kupie 10 razy drożej stać mnie na 5zł

a tak na serio to jak rozbiorę przepustnicę i będę miał O - oring w ręku to ciężko mi bedzie jechać samochodem do sklepu - niestety trzeba wiedzieć co zamówić

poza tym myślę że uszczelka z ASO będzie bardziej odporna na temperaturę. 

Dla wody ciepłej projektuje się na max ok 70 stopni instalację, dla CO 90 stopni to już absolutne maksimum

a znając życie to średnice gumek różnią się jakoś w dziesiątych milimetra więc wolę ASO

 

 

W ogóle to O-ringów jest dużo

okrągłe stożkowe każdy system ma swoje także to nie bardzo pomysł

Edytowane przez PILOTZOLSZTYNA
błąd ort.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2018 o 13:47, HoQ napisał:

Lewe powietrze łatwo zdiagnozować psikając plakiem w okolicach dolotu

Taaa jasne kolega tak zrobi i trzeba było kolektor wymieniać jak dupneło.

 

Ja miałem problem z odpalaniem i też takie obroty, na desce czysto i żadnych błędów. W końcu doszedłem że czujnik temp. wody w układzie chłodzenia silnika pokazuje o 16st. więcej niż naprawdę, komp. myślał że jest ciepło i nie dawał tyle paliwa ile trzeba. Po kilku chwilach silnik zaczynał normalnie chodzić i odzyskiwał moc.

Edytowane przez cyckocholik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
14 minut temu, PILOTZOLSZTYNA napisał:

zdjąłem przepustnicę

i tak przez przypadek nie odkręciłem 1 wężyka i zastanawiam się gdzie powinien być podłączony?? 9zdjęcie udało mi się tylko w pdf. wstawić)

 

wężyk.pdf

Szukaj króćca w okolicach, do jakich sięga wężyk, po zamontowaniu przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem taki czerwony króciec ciężko było włożyć bo mało miejsca miedzy przewodami

ale zrobione

Kalibracja zrobiona

na wolnych obrotach chodzi lepiej równo przede wszystkim

przy okazji wymieniłem filtr powietrza przesmarowałem linki gazu i je wyczyściłem

 

ale do czyszczenia trzeba zarezerwować sobie cały dzień..... no prawie cały. Uszczelka papierowa którą miałem była stara musiałem ją skrobać z przepustnicy, potem szlifować. Przepustnicę ledwo zdjąłem

tak była zapieczona na kolektorze dolotowym od 20 lat nikt tego nie ruszał (tak sądzę). Od razu wyczyściłem krokowa i dałem nowa uszczelkę. Generalnie trzeba uważać bo końcówki plastiki można połamać mają swoje lata i są zapieczone.

Rurki z przepustnicy tez ledwo dało się ściągnąć na końcówkach porobił się kamień i trzeba było to wszystko czyścić. Generalnie składanie poszło dużo szybciej niż rozbiórka bo nie było problemów. Po wyczyszczeniu i przetarciu silikonem do uszczelek wszystko się elegancko składa. Pozycja do pracy mało wygodna ale się da.

Także polecam czyszczenie tylko koniecznie z uszczelkami i korkowca i ta papierową  na kolektorze dolotowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...