wojteq02 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Godzinę temu, PILOTZOLSZTYNA napisał: A czyściłeś odrazu silniczek krokowy?? Tak, jak już zdejmiesz przepustnice to wszystko masz pod ręką, pamiętaj wyczyścić też ten kanał od krokowca w samej przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Godzinę temu, wojteq02 napisał: Tak, jak już zdejmiesz przepustnice to wszystko masz pod ręką, pamiętaj wyczyścić też ten kanał od korkowca w samej przepustnicy. a jest jakaś uszczelka pod korkowcem?? bo na schemacie jest okrągła mała jak o ring wygląda a na necie nie mogę znaleźć tej uszczelki żeby zakupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 (edytowane) 6 godzin temu, PILOTZOLSZTYNA napisał: a jest jakaś uszczelka pod korkowcem?? bo na schemacie jest okrągła mała jak o ring wygląda a na necie nie mogę znaleźć tej uszczelki żeby zakupić Oring 18x1,8mm o przekroju koła. W ASO szukaj 806918080. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez WOJO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 A mam pytanie co do tej uszczeleczki W ASO po vinie sprawdzili i powiedzieli że nie maja w katalogu tam uszczelki czy to możliwe że jej tam nie ma?? a może sprzedawana jest tylko z krokowcem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 4 godziny temu, PILOTZOLSZTYNA napisał: A mam pytanie co do tej uszczeleczki W ASO po vinie sprawdzili i powiedzieli że nie maja w katalogu tam uszczelki czy to możliwe że jej tam nie ma?? a może sprzedawana jest tylko z krokowcem?? Podaj VIN na PW. W dniu 27.12.2018 o 19:00, PILOTZOLSZTYNA napisał: A mam pytanie co do tej uszczeleczki W ASO po vinie sprawdzili i powiedzieli że nie maja w katalogu tam uszczelki czy to możliwe że jej tam nie ma?? a może sprzedawana jest tylko z krokowcem?? Może w ASO nie mają, ale Twój pojazd ma. Jeżeli zdejmujesz przepustnicę do umycia, zamów na wszelki wypadek także zaznaczoną na zielono uszczelkę o numerze 16175AA201. Wybierz może inne ASO lub innego sprzedawcę... Jest dostępna samodzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 tą na zielono mam leży i czeka jest ogólnodostępna bez problemu, natomiast ta pod korkowiec to inna historia, Zastanawiam się dlaczego w ASO mieli inny rysunek?? W Olsztynie mamy jedno ASO to nie warszawa Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Przecież to zwykły gumowy oring. Dobierz odpowiedni w sklepie. Koszt 50gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Tak zwykły tylko rozmiar musi być odpowiedni, koszt w ASO 10 razy drożej niż piszesz więc zaszaleję i kupie 10 razy drożej stać mnie na 5zł a tak na serio to jak rozbiorę przepustnicę i będę miał O - oring w ręku to ciężko mi bedzie jechać samochodem do sklepu - niestety trzeba wiedzieć co zamówić poza tym myślę że uszczelka z ASO będzie bardziej odporna na temperaturę. Dla wody ciepłej projektuje się na max ok 70 stopni instalację, dla CO 90 stopni to już absolutne maksimum a znając życie to średnice gumek różnią się jakoś w dziesiątych milimetra więc wolę ASO W ogóle to O-ringów jest dużo okrągłe stożkowe każdy system ma swoje także to nie bardzo pomysł Edytowane 2 Stycznia 2019 przez PILOTZOLSZTYNA błąd ort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyckocholik Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 19.11.2018 o 13:47, HoQ napisał: Lewe powietrze łatwo zdiagnozować psikając plakiem w okolicach dolotu Taaa jasne kolega tak zrobi i trzeba było kolektor wymieniać jak dupneło. Ja miałem problem z odpalaniem i też takie obroty, na desce czysto i żadnych błędów. W końcu doszedłem że czujnik temp. wody w układzie chłodzenia silnika pokazuje o 16st. więcej niż naprawdę, komp. myślał że jest ciepło i nie dawał tyle paliwa ile trzeba. Po kilku chwilach silnik zaczynał normalnie chodzić i odzyskiwał moc. Edytowane 3 Stycznia 2019 przez cyckocholik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 zdjąłem przepustnicę i tak przez przypadek nie odkręciłem 1 wężyka i zastanawiam się gdzie powinien być podłączony?? 9zdjęcie udało mi się tylko w pdf. wstawić) wężyk.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 14 minut temu, PILOTZOLSZTYNA napisał: zdjąłem przepustnicę i tak przez przypadek nie odkręciłem 1 wężyka i zastanawiam się gdzie powinien być podłączony?? 9zdjęcie udało mi się tylko w pdf. wstawić) wężyk.pdf Szukaj króćca w okolicach, do jakich sięga wężyk, po zamontowaniu przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 znalazłem taki czerwony króciec ciężko było włożyć bo mało miejsca miedzy przewodami ale zrobione Kalibracja zrobiona na wolnych obrotach chodzi lepiej równo przede wszystkim przy okazji wymieniłem filtr powietrza przesmarowałem linki gazu i je wyczyściłem ale do czyszczenia trzeba zarezerwować sobie cały dzień..... no prawie cały. Uszczelka papierowa którą miałem była stara musiałem ją skrobać z przepustnicy, potem szlifować. Przepustnicę ledwo zdjąłem tak była zapieczona na kolektorze dolotowym od 20 lat nikt tego nie ruszał (tak sądzę). Od razu wyczyściłem krokowa i dałem nowa uszczelkę. Generalnie trzeba uważać bo końcówki plastiki można połamać mają swoje lata i są zapieczone. Rurki z przepustnicy tez ledwo dało się ściągnąć na końcówkach porobił się kamień i trzeba było to wszystko czyścić. Generalnie składanie poszło dużo szybciej niż rozbiórka bo nie było problemów. Po wyczyszczeniu i przetarciu silikonem do uszczelek wszystko się elegancko składa. Pozycja do pracy mało wygodna ale się da. Także polecam czyszczenie tylko koniecznie z uszczelkami i korkowca i ta papierową na kolektorze dolotowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się