Jump to content

Jaki płyn wspomagania Subaru Legacy 2005 3.0


Gliwot

Recommended Posts

  • 3 years later...
W dniu 19.11.2018 o 23:46, wild_pig napisał:

Ja wymieniałem oring, przewód i płyn - w serwisie powiedzieli, że będzie jęczeć ale mniej i mieli racje ;-) Trzeba się po prostu przyzwyczaić.

 

Płyn to chyba był Motul Multi ATF.

Cześć,

Może uda się odgrzać co nie co - który oring należy wymienić i który przewód bo coś cieknie u mnie... Nie wiem czy to standard z przewodem bezpośrednio od zbiorniczka czy jeszcze jakiś.

zbiorniczek.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oring jest na pompie wspomagania (przyjście płynu do pompy) przynajmniej tak jest w H4.

Uszczelnienie warto sprawdzić od frontu na pompie, jeśli mamy brudny czarny korpus od strony koła pasowego to trzeba zainteresować się tym uszczelnieniem.

 

Opasek tych skręcanych staram się nie używać ponieważ wrzynają się w przewody (zwłaszcza przy małych średnicach), są opaski o małej rozpiętości zakresu regulacji i te są znacznie lepsze jeśli chodzi o równomierną siłę nacisku (w google wpisać np GBS)

Przestrzegam przed tanimi opaskami sprężynowymi - te można nosić co najwyżej na palcach...

 

Link to comment
Share on other sites

To ja dorzucę od siebie dwa grosze, bo też walczyłem z poblemem wyjca. Wymiana oringu na wejściu do pompy nie pomogła, wymiana opasek nie pomogła, wymiana węża zasilającego (tego, który idzie od zbiorniczka do pompy) pomogła :).

Jak będziesz wymieniał oring pompy i zdejmiesz wąż, to on prawdopodobnie będzie już bardziej plastikowy niż gumowy. Sam wąż kosztuje coś koło 120-150zł, warto.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...