Gliwot Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Proste pytanie: jaki płyn wlewamy do wspomagania. Zrobiło się zimno i samochód zaczyna jęczeć przy manewrach, (o-ring rok temu zmieniony) i (chyba) po prostu za mało płynu jest więc chciałbym dolać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oczkoo15 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Dexron III Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gliwot Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 dziękuję. mam nadzieje że te jęki to przez to a nie pompa wspomagania... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wild_pig Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Ja wymieniałem oring, przewód i płyn - w serwisie powiedzieli, że będzie jęczeć ale mniej i mieli racje ;-) Trzeba się po prostu przyzwyczaić. Płyn to chyba był Motul Multi ATF. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekSpecB Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 W dniu 19.11.2018 o 23:46, wild_pig napisał: Ja wymieniałem oring, przewód i płyn - w serwisie powiedzieli, że będzie jęczeć ale mniej i mieli racje ;-) Trzeba się po prostu przyzwyczaić. Płyn to chyba był Motul Multi ATF. Cześć, Może uda się odgrzać co nie co - który oring należy wymienić i który przewód bo coś cieknie u mnie... Nie wiem czy to standard z przewodem bezpośrednio od zbiorniczka czy jeszcze jakiś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutrino33 Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 Zmień opaski. W japońskich autach często jest to powód tego "schorzenia" Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Oring jest na pompie wspomagania (przyjście płynu do pompy) przynajmniej tak jest w H4. Uszczelnienie warto sprawdzić od frontu na pompie, jeśli mamy brudny czarny korpus od strony koła pasowego to trzeba zainteresować się tym uszczelnieniem. Opasek tych skręcanych staram się nie używać ponieważ wrzynają się w przewody (zwłaszcza przy małych średnicach), są opaski o małej rozpiętości zakresu regulacji i te są znacznie lepsze jeśli chodzi o równomierną siłę nacisku (w google wpisać np GBS) Przestrzegam przed tanimi opaskami sprężynowymi - te można nosić co najwyżej na palcach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raci Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 To ja dorzucę od siebie dwa grosze, bo też walczyłem z poblemem wyjca. Wymiana oringu na wejściu do pompy nie pomogła, wymiana opasek nie pomogła, wymiana węża zasilającego (tego, który idzie od zbiorniczka do pompy) pomogła :). Jak będziesz wymieniał oring pompy i zdejmiesz wąż, to on prawdopodobnie będzie już bardziej plastikowy niż gumowy. Sam wąż kosztuje coś koło 120-150zł, warto. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now