Gliwot Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Proste pytanie: jaki płyn wlewamy do wspomagania. Zrobiło się zimno i samochód zaczyna jęczeć przy manewrach, (o-ring rok temu zmieniony) i (chyba) po prostu za mało płynu jest więc chciałbym dolać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Dexron III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gliwot Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 dziękuję. mam nadzieje że te jęki to przez to a nie pompa wspomagania... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Ja wymieniałem oring, przewód i płyn - w serwisie powiedzieli, że będzie jęczeć ale mniej i mieli racje ;-) Trzeba się po prostu przyzwyczaić. Płyn to chyba był Motul Multi ATF. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSpecB Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 W dniu 19.11.2018 o 23:46, wild_pig napisał: Ja wymieniałem oring, przewód i płyn - w serwisie powiedzieli, że będzie jęczeć ale mniej i mieli racje ;-) Trzeba się po prostu przyzwyczaić. Płyn to chyba był Motul Multi ATF. Cześć, Może uda się odgrzać co nie co - który oring należy wymienić i który przewód bo coś cieknie u mnie... Nie wiem czy to standard z przewodem bezpośrednio od zbiorniczka czy jeszcze jakiś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Zmień opaski. W japońskich autach często jest to powód tego "schorzenia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Oring jest na pompie wspomagania (przyjście płynu do pompy) przynajmniej tak jest w H4. Uszczelnienie warto sprawdzić od frontu na pompie, jeśli mamy brudny czarny korpus od strony koła pasowego to trzeba zainteresować się tym uszczelnieniem. Opasek tych skręcanych staram się nie używać ponieważ wrzynają się w przewody (zwłaszcza przy małych średnicach), są opaski o małej rozpiętości zakresu regulacji i te są znacznie lepsze jeśli chodzi o równomierną siłę nacisku (w google wpisać np GBS) Przestrzegam przed tanimi opaskami sprężynowymi - te można nosić co najwyżej na palcach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 To ja dorzucę od siebie dwa grosze, bo też walczyłem z poblemem wyjca. Wymiana oringu na wejściu do pompy nie pomogła, wymiana opasek nie pomogła, wymiana węża zasilającego (tego, który idzie od zbiorniczka do pompy) pomogła :). Jak będziesz wymieniał oring pompy i zdejmiesz wąż, to on prawdopodobnie będzie już bardziej plastikowy niż gumowy. Sam wąż kosztuje coś koło 120-150zł, warto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się