K-mil Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) W planach miałem przełożenie do WRX z 2003r skrzyni 6MT. Moja 5MT ma już powolutku dosyć. Miał to być kompletny SWAP z STI 2006r z niewielkim przebiegiem. Zakupiona na forum, w pierwszym etapie przyjechała skrzynia, dyfer i wał. Niestety okazało się że komplet kompletowi nie równy i otrzymam jeszcze tylko (oby) półosie i mechanizm wybieraka. do kompletu trochę brakuje... kolejna nieścisłość - oznaczenie skrzyni TY856WH3MA sugeruje że to model USDM STI MY04 O tym czy dyfer od tej skrzyni czy z innej parafii na razie nawet nie myślę... Trudno, stało się - muszę jakoś skończyć ten projekt. I tutaj pojawia się pytanie: Czego jeszcze będzie brakować (skrzynia US STI MY04 - EU WRX 03) - sprzęgło + kolo zamachowe + wysprzeglik (tak na forum przeczytałem - ktoś może potwierdzić?) - mocowania skrzyni i dyfra (czy są inne ?) - potrzebne są kompletne zwrotnice z piastą lub sama piasta? A może półosie ze skrzyni 6MT USDM STI 04 będą pasować do piast 5x100 EU? Edytowane 7 Listopada 2018 przez K-mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Przegryz sie troche przez amerykanskie fora-tam jest praktycznie wszystko. Na poczatek: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1772793 Dalej juz sobie poradzisz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Również chce dokonać podobnego zabiegu więc bede obserwował temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 W dniu 7.11.2018 o 00:33, K-mil napisał: Czego jeszcze będzie brakować (skrzynia US STI MY04 - EU WRX 03) - sprzęgło + kolo zamachowe + wysprzeglik (tak na forum przeczytałem - ktoś może potwierdzić?) - mocowania skrzyni i dyfra (czy są inne ?) - potrzebne są kompletne zwrotnice z piastą lub sama piasta? A może półosie ze skrzyni 6MT USDM STI 04 będą pasować do piast 5x100 EU? sprzegło budzetowo od biedy mozna podobno zostawic z 5MT, ale wtedy jesli bedziesz chcial testowac pancernosc 6MT szybko sie pewnie skonczy, wiec bez sensu 2x robic mon/demont mocowanie skrzyni inne, dyfer bez zmian zwortnice, to juz ktos madrzejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 W dniu 9.11.2018 o 19:48, M_isza napisał: sprzegło budzetowo od biedy mozna podobno zostawic z 5MT Możesz napisać w jaki sposób? Do zamachu 6mt przykręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 razem z kolem... w druga strone nie przejdzie z racji srednicy chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 A jak wtedy z rozrusznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 hmm, jak napisalem "podobno" sie da. tak uslyszalem od jednego warsztatu handlujacego czesciami, gdy sie zastnawialem na swapem 6mt legacy specb. ale faktycznie, o rozruszniku nie myslalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się