Jump to content
jaceknie

Jakie tarcze i klocki

Recommended Posts

Witam wszystkich, może ktoś z kolegów, koleżanek podpowie jakie kupić tarcze i klocki hamulcowe na przód ,żeby nie piszczały i w miarę nie brudziły felg.Ostatnio ciężko, bo do większości ponoć dodają nitki kewlarowe do klocków i one są odpowiedzialne za piski. Może ktoś przetestował jakąś firmę i poleca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam
Stoję przed takim samym dylematem. Zmiana klocków przód i tył - tarcze ok jeszcze.
Polecano mi TRW - ale zupełnie nie wiem co o tym myśleć . Ponoć grupa VAG montuje toto na pierwszy montaż

Dzieki, Krzysiek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Krzysztof.kocjan napisał:

Polecano mi TRW

 

Mogą być na tył.

Z przodu u mnie się nie sprawdzają - w żadnym aucie - występuje fading przy dużych prędkościach i wyginanie tarcz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcecie nie piszczące klocki to tylko oem - jurid ff  - nie mylic z juridami (j , c) bez loga subaru bo to calkowicie co innego .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam EBC Green z przodu i tarcze zimmerman standard coatZ - jestem z tego zestawu zadowolony (forester SG my06 2.0 NA), hamowanie bardzo w porządku na spory plus w stosunku do seryjnego zestawu, piski w sumie bardzo rzadko i jak już tylko pierwsze zahamowanie po odpaleniu rano lub po robocie, pylenie - znośne, trw i ate bardziej pyli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klocki hamulcowe - BOSCH, tarcze hamulcowe - BREMBO - Coated disc line.

 

Nic nie piszczy, do codziennej jazdy w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co sądzicie o zestawie ATE tarcze+klocki?

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tarcze TRW z przodu od jakichś 90kkm (!) na jednych (!) klockach, Hawk Ceramic. Nic nie piszczy, hamuje lepiej niż to, co założył poprzedni właściciel (nie wiem co to było, ale bardzo prawdopodobne że z ASO) i w dodatku prawie nie brudzi felg.

Chwilę po zamontowaniu tych tarcz, jeszcze się za dobrze nie dotarły, miałem jedno awaryjne hamowanie z około 150km/h. Miałem wrażenie, że się pogięły, ale po przejechaniu kilku km uczucie bicia tarcz zniknęło i się nigdy więcej nie pojawiło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje wszystkim którzy podzielili się swoimi doświadczeniami .
Śmieszna trochę sytuacja - bo tak jak myslalem trochę jest - ile osób tyle opinii - często przeciwstawnych :D no cóż - c’est la vie ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również dziekuję za opinie, u mnie wyszło,że to jest wina zacisku, do wymiany lub regeneracji. Tarcze i klocki jeszcze ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Również dziekuję za opinie, u mnie wyszło,że to jest wina zacisku, do wymiany lub regeneracji. Tarcze i klocki jeszcze ok.


Czyli klocki TRW jednak ok ? ;) a winny był zacisk


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się, jedyne do czego mogę się przyczepić w nich to jest,że jednak brudzą trochę felgę.Popiskiwanie od zacisku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

również nie polecam klocków TRW, z gładką tarczą Brembo 294mm piszczą. Do jazdy bez szaleństw lepiej dołożyć do ATE i mieć spokój.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ten zestaw bedzie pasowal do s-turbo 130kw/177km ?

Czy tylko mi sie wydaje ze ta cena jakos podejrzanie niska?

 

https://allegro.pl/oferta/7639304743

Edited by klev

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w S turbo z przodu nie były montowane tarcze 277mm? Jeśli tak a nie były zmieniane zaciski na duży dwutłok albo czterotłok to nie będzie pasować.

Cena raczej ok, kupując oddzielnie wychodzi ~700,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

W efekcie założyłem ATE przód i ferodo tył (ponoć ATE nie robi na tył ). Działają dobrze, nie piszczą - na razie się docierają - wiec pylenia nie zaobserwowałem (oszczędna jazda póki co)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odswieze temat, bo akurat jestem na zmianie tarcz z przodu.

Przy czym w odroznieniu od przedmowcow nie interesuje mnie to czy beda piszczec czy pylic na felge; maja hamowac i nie pokrzywic sie po pierwszym przejechaniu przez wode!

Fajnie jakby przy okazji nie byly za drogie. Pytanie za jaka marka tarcz sie rozgladac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...