jaceknie Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Witam wszystkich, może ktoś z kolegów, koleżanek podpowie jakie kupić tarcze i klocki hamulcowe na przód ,żeby nie piszczały i w miarę nie brudziły felg.Ostatnio ciężko, bo do większości ponoć dodają nitki kewlarowe do klocków i one są odpowiedzialne za piski. Może ktoś przetestował jakąś firmę i poleca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof.kocjan Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 WitamStoję przed takim samym dylematem. Zmiana klocków przód i tył - tarcze ok jeszcze. Polecano mi TRW - ale zupełnie nie wiem co o tym myśleć . Ponoć grupa VAG montuje toto na pierwszy montażDzieki, Krzysiek Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 27 minut temu, Krzysztof.kocjan napisał: Polecano mi TRW Mogą być na tył. Z przodu u mnie się nie sprawdzają - w żadnym aucie - występuje fading przy dużych prędkościach i wyginanie tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 chcecie nie piszczące klocki to tylko oem - jurid ff - nie mylic z juridami (j , c) bez loga subaru bo to calkowicie co innego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Nie kupuj TRW bo takie mam i piszczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Ja mam EBC Green z przodu i tarcze zimmerman standard coatZ - jestem z tego zestawu zadowolony (forester SG my06 2.0 NA), hamowanie bardzo w porządku na spory plus w stosunku do seryjnego zestawu, piski w sumie bardzo rzadko i jak już tylko pierwsze zahamowanie po odpaleniu rano lub po robocie, pylenie - znośne, trw i ate bardziej pyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkorespondent Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Klocki hamulcowe - BOSCH, tarcze hamulcowe - BREMBO - Coated disc line. Nic nie piszczy, do codziennej jazdy w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tswiatlo Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 A co sądzicie o zestawie ATE tarcze+klocki?Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Mam tarcze TRW z przodu od jakichś 90kkm (!) na jednych (!) klockach, Hawk Ceramic. Nic nie piszczy, hamuje lepiej niż to, co założył poprzedni właściciel (nie wiem co to było, ale bardzo prawdopodobne że z ASO) i w dodatku prawie nie brudzi felg. Chwilę po zamontowaniu tych tarcz, jeszcze się za dobrze nie dotarły, miałem jedno awaryjne hamowanie z około 150km/h. Miałem wrażenie, że się pogięły, ale po przejechaniu kilku km uczucie bicia tarcz zniknęło i się nigdy więcej nie pojawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof.kocjan Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Dziękuje wszystkim którzy podzielili się swoimi doświadczeniami . Śmieszna trochę sytuacja - bo tak jak myslalem trochę jest - ile osób tyle opinii - często przeciwstawnych no cóż - c’est la vie Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Również dziekuję za opinie, u mnie wyszło,że to jest wina zacisku, do wymiany lub regeneracji. Tarcze i klocki jeszcze ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof.kocjan Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Również dziekuję za opinie, u mnie wyszło,że to jest wina zacisku, do wymiany lub regeneracji. Tarcze i klocki jeszcze ok. Czyli klocki TRW jednak ok ? a winny był zaciskSent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Zgadza się, jedyne do czego mogę się przyczepić w nich to jest,że jednak brudzą trochę felgę.Popiskiwanie od zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 również nie polecam klocków TRW, z gładką tarczą Brembo 294mm piszczą. Do jazdy bez szaleństw lepiej dołożyć do ATE i mieć spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 (edytowane) Czy ten zestaw bedzie pasowal do s-turbo 130kw/177km ? Czy tylko mi sie wydaje ze ta cena jakos podejrzanie niska? https://allegro.pl/oferta/7639304743 Edytowane 21 Listopada 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 A w S turbo z przodu nie były montowane tarcze 277mm? Jeśli tak a nie były zmieniane zaciski na duży dwutłok albo czterotłok to nie będzie pasować. Cena raczej ok, kupując oddzielnie wychodzi ~700,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof.kocjan Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 W efekcie założyłem ATE przód i ferodo tył (ponoć ATE nie robi na tył ). Działają dobrze, nie piszczą - na razie się docierają - wiec pylenia nie zaobserwowałem (oszczędna jazda póki co)Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Odswieze temat, bo akurat jestem na zmianie tarcz z przodu. Przy czym w odroznieniu od przedmowcow nie interesuje mnie to czy beda piszczec czy pylic na felge; maja hamowac i nie pokrzywic sie po pierwszym przejechaniu przez wode! Fajnie jakby przy okazji nie byly za drogie. Pytanie za jaka marka tarcz sie rozgladac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się