Adam12 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Szybkie pytanie do użytkowników Forków różnej maści, którzy mieli/mają okazję ciągnąć przyczepy z łodziami. Jest sens nastawiać się, że Forek 2.0 N/A da radę z przyczepą i łodzią ok. 4.2 - 4.5m? Czy darować sobie męczarnie i zainwestować w coś silnikiem o odpowiednim momencie. Z góry dziękuje za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hak64 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Kolego, łódź o tej długości to zaledwie kilkaset kg, drugie tyle przyczepa, więc w czym problem? Nissanem Patrolem ciągnąłem jacht (Mak 666) przez pół Polski i dał radę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 11 minut temu, Adam12 napisał: Szybkie pytanie do użytkowników Forków różnej maści, którzy mieli/mają okazję ciągnąć przyczepy z łodziami. Jest sens nastawiać się, że Forek 2.0 N/A da radę z przyczepą i łodzią ok. 4.2 - 4.5m? Czy darować sobie męczarnie i zainwestować w coś silnikiem o odpowiednim momencie. Z góry dziękuje za informacje. Hak do STI i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) nie ma takiej opcji 12 minut temu, hak64 napisał: Kolego, łódź o tej długości to zaledwie kilkaset kg, drugie tyle przyczepa, więc w czym problem? Nissanem Patrolem ciągnąłem jacht (Mak 666) przez pół Polski i dał radę... Dokładnie ok. 250-280kg + przyczepa a rzecz jest nie w jechaniu po autostradzie a możliwościach wyciągania z wody w różnych miejscach. Często po piachu, trawie, lekkim błocie. Forek 2.0N/A ma moment nazwijmy to symboliczny i nie mam pojęcia jak zachowuje się pod większym obciążeniem. Edytowane 3 Listopada 2018 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorba128 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Żagówkę 4.5m to można astrą 1.4 ciągnąć :P. Forkiem sama przyjemność - reduktor i hill holder bardzo się przydają. Choć mówią że automat jeszcze bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runner Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Używałem Forka 2,0 SG z reduktorem dla takiej łódki, bez najmniejszych problemów zarówno na trasie jak i przy slipowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Każdy z napędem 4x4 się sprawdzi przy slipowaniu, gdzie często tylne koła ślizgają się na glonach i zwykła ośka szczególnie na tył wysiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 STurbo ciągałem przyczepę 1200kg plus waga przyczepy. Czasem po piachu a czasem po autostradzie. Zaletą STurbo, że miał szperę. Dieslem po plaży jeszcze nie próbowałem, ale czas wyciągać łajbę do suchego miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Dawno, dawno temu, używałem Legaca w wersji Hubertus do ciągania lawety. Masa samochodu i przyczepy przekracza dwukrotnie masą łodzi z przyczepą. Hubertus mimo 2,0 bardzo wolno ssącego silnika i prawie braku niutków radził sobie bardzo dzielnie. Ruszał pod górę na reduktorze bardzo łatwo. Dużo lepiej od wersji turbo bez reduktora. Co się stanie podczas wyciągania przyczepy z łodzią z wody? Pewnie to kwestia opon, bo koła na pewno będą się kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 W dniu 3.11.2018 o 16:19, Runner napisał: Używałem Forka 2,0 SG z reduktorem dla takiej łódki, bez najmniejszych problemów zarówno na trasie jak i przy slipowaniu. tak też myślałem ale wolałem się upewnić. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Targane Forkiem SH 2.0 N/A, zarówno podczas trasy jak i przy samym wyciąganiu nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Ja próbowałem 2.0 XT slipować 6.5 łódź ale niestety na stromym slipie był problem właśnie z momentem. Dopiero po wymianie skrzyni na tą z reduktorem daje radę. Bez reduktora nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się