J4nk13L Posted October 30, 2018 Share Posted October 30, 2018 Mam Impreze GG 2.0R 2006 z błędem ja odczytałem P2444 po skasowaniu wyskoczył sobie P2433, a poprzedniemu właścicielowi w jakimś warsztacie dali kartkę z P2444, P0410, P2444, P1410 zawołali ponad 3tys. Jak wiadomo wszystko dotyczy "Secondary Air Injection System" i pytanie. 1. Czy ktoś ma trochę wiedzy albo miał taki sam problem miał by czas mi pomóc zidentyfikować babola (podpowiedzieć co sprawdzić) 2. Czy pompa powietrza na zimnym silniku powinna pracować od razu od rozruchu? Czy może zawór z sensorami steruje pompką i w sytuacji jak nie może się otworzyć to nie załącza pompki? Pompka na krótko podłączona pod akumulator działa dmucha powietrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ura_bus Posted October 30, 2018 Share Posted October 30, 2018 Było wielokrotnie na forum. Pompa pracuje tylko na zimnym silniku przez krótki czas (rzędu minuty). Służy wyłącznie do szybszego rozgrzania kata co przyspiesza jego właściwe działanie ekologiczne. To prawie wyłącznie ekologia i nie ma żadnych ważnych funkcji dla silnika. W skład systemu wchodzą jeszcze 2 zawory, które "lubią" korodować i syfić się od wewnątrz co kończy ich żywot i objawia się błędami jak u ciebie. Można nie robić nic i mieć "choinkę" na desce. Można cały układ "wyłączyć" w ecu, zaślepić zawory i po problemie. Mnie to kosztowało (zakup licencji na modyfikację oprogramowania ecu) około 1500 PLN. Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
J4nk13L Posted October 30, 2018 Author Share Posted October 30, 2018 Wiem z czego się składa cały system i wywalenie całego tego badziewia było by najlepszym rozwiązaniem problem, że auto jest na Islandii dlatego przy modzie ECU może być problem bo znaleźć kogoś ogarniętego będzie cholernie trudne. Najchętniej bym wymontował ECU przytargał do Polski żeby mi ktoś je zmodził i tyle ale pewnie się tak nie da Link to comment Share on other sites More sharing options...
ura_bus Posted October 30, 2018 Share Posted October 30, 2018 Da się zapewne wszystko. Popytaj w miejscach gdzie to robią, np. mts (Dzierżoniów), nie-ASO (Poznań), Carfit (Nowy Sącz). W (matuszce Rassiji ), niejaki Sasha_A80 modyfikuje ecu (ale nie wiem czy także w tym zakresie o jakim mowa) "wysyłkowo" - poszukaj w wątku Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego? - Ogólne - Forum SIP Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now