robert1 Posted October 27, 2018 Share Posted October 27, 2018 Witam, od razu powiem że to nie gumy stabilizatora , łaczniki , maglownica , zaciski. Mój problem to mocne stukanie w lewym przednim kole. Wali jakby łączniki były rozwalone , objawia sie najmocniej przy jeżdzie z małą predkością na wprost. Miałem kiedyś przypadek podobny w citroenie ale tam były wadliwe amortyzatory i tez waliło podobnie, Nigdzie nie piszą o amortyzatorach w subaru. Ja jednak obstawiam że to amortyzator , może ktoś miał taki przypadek, Zanim wymienię amortyzator w ciemno proszę o poradę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 27, 2018 Share Posted October 27, 2018 też swego czasu miałem postukiwanie w przednim zawiasie, wymieniłem wszystko oprócz amorów i właśnie gum stabilizatora, bo się wydawało że są OK. Po wymianie na nowe OEM nastała błoga cisza. Co do amorów, to podczas ostatniego badania technicznego wszystkie (oryginalne) z przebiegiem 258kkm mają sprawnośc 80%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oczkoo15 Posted October 27, 2018 Share Posted October 27, 2018 A tuleje wahaczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted October 28, 2018 Share Posted October 28, 2018 U mnie tak był walnięty amorek, tyle że w forku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert1 Posted October 28, 2018 Author Share Posted October 28, 2018 (edited) Gumy stabilizatora wymienione na orginalne i łączniki też, tuleje nie dają takiego stukania jak by sie wszystko rozlatywało. Stawiałem jeszcze na swożeń , ale jest sztywny , ogólnie zawieszenie jest ok. nie ma do czego się przyczepić. A co do amortyzatorów to w citroenie miały tęż sprawność 85% a jednak to one stukały że nie dało się jeżdzić. Edited October 28, 2018 by robert1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 28, 2018 Share Posted October 28, 2018 osłona przegubu ? u mnie pekla w toyocie i terktowanie było okropne przy małej prędkości i w zakręcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert1 Posted October 28, 2018 Author Share Posted October 28, 2018 Raczej to nie osłona ale sprawdzę, Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 28, 2018 Share Posted October 28, 2018 Mocowania amorów nie były odkręcane ostatnio? Ja miałem przypadek w Berlingu, oddałem gostkowi Berlingo żeby wymienił mi mocowanie amora. Po wymianie po kilku km zaczyna coś postukiwać, zatrzymuje się, szarpię za koło i jest wyczuwalny luz szarpiąc za górę koła. Wracam, rozbieramy kolumnę i się amor rozlatuje, tzn trzpień wysuwa się bez tłoka, dobrze że nas sprężyna nie pogłaskała. Na moje pytanie jak odkręcał śrubę trzymającą mocowanie do amora odpowiedział że zawsze używa pneumatu i to jest przyczyna czemu rozkręcił się amor wewnątrz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert1 Posted October 28, 2018 Author Share Posted October 28, 2018 Coś w tym jest ,bo odkreciłem amortyzator by zobaczyc górne łożysko poduszki amortyzatora. łożysko okazało sie ok i po ponownym dokreceniu wszystkiego po dzisiejszej jezdzie nie słychać tego stukania. Może amortyzator był za słabo od góry przykrecony , dokreciłem pneumatem jest narazie ok. Pojeżdze i zobacze . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now