Skocz do zawartości

Chłodnica wspomagania


Fyrkes

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Czy ktoś kojarzy jaki jest rozstaw rurek (wymiar H) w chłodnicy wspomagania w GC8? Po zamontowaniu chłodnicy wody Mishimoto nie bardzo jest miejsce aby wyciągnąć tą chłodnice wspomaganie i ją pomierzyć.

 

Czy te rurki  są z jakiegoś specjalnego typu aluminium, gdyż rozważam opcje samodzielnego wykonania takiego wymiennika ciepła.

 

Pozdrawiam

 

 

Gc8.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20171116_174256.thumb.jpg.059a2281f8622c70c533334dc7a1ca95.jpg

W dniu 26.10.2018 o 16:24, Fyrkes napisał:

Cześć,

 

Czy ktoś kojarzy jaki jest rozstaw rurek (wymiar H) w chłodnicy wspomagania w GC8? Po zamontowaniu chłodnicy wody Mishimoto nie bardzo jest miejsce aby wyciągnąć tą chłodnice wspomaganie i ją pomierzyć.

 

Czy te rurki  są z jakiegoś specjalnego typu aluminium, gdyż rozważam opcje samodzielnego wykonania takiego wymiennika ciepła.

 

Pozdrawiam

 

 

Gc8.PNG

Może jak z tą masz tak ciasno, pomysł o czymś podobnym do tej- motowali to bodajże w ra v1-2 . Ona schodzi w dół do zderzaka,  a nie w okolicach górnego pasa jak u nas.Subaru-Impreza-Wrx-Sti-Gc8-Gf8-Classic-Power.jpg.e9e7ccbe641d40f16c73cd65307fde74.jpg

Edytowane przez seba553
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne rozwiązanie ma Mishimoto. Cena nie powala bo to tylko 280 pln. Problem będzie z pociągnięciem węży bo obecna chłodnica wchodzi na milimetry a rurka to fi 10 mm. Wczoraj miałem zacięcie i wszystko udało się zmierzyć. Obecnie muszę przenieść obecny układ na kompa i go przeprojektować. Znalazłem na necie firmę która zajmuje się profesjonalny gięciem i zapytam o wykonie nowej chłodnicy. Pomyśle jeszcze o dodatkowym ożebrowaniu, w celu lepszego oddawania ciepła. Jak coś z tego wyjdzie dam znać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w GTku magiel i pompę z STI.

 

zwykła rurka chłodząca z STi nie wyrabiała.

 

znalazłem w garażu starą chłodnicę oleju z BMW E30 i poprosiłem mojego mechanika o zamontowanie na powrocie z maglownicy (niskim ciśnieniu) - i w końcu działa wspomaganie

 

trochę rzeźby, ale chłodnia zmieściła się w zderzaku przed chłodnicami klimy i płynu chłodzącego. tablice rejestracyjną przełożyłem wyżej aby polepszyć przelot powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, diuk napisał:

Mam w GTku magiel i pompę z STI.

 

zwykła rurka chłodząca z STi nie wyrabiała.

 

BTW, rozumiem chłodzenie oleju AT. To oczywiste, choć nie w każdym aucie, ale czy faktycznie wyraźnie odczuwalna jest różnica w działaniu wspomagania, gdy olej (płyn) schłodzimy? Pewnie tak, ale dopytuję, bo doświadczenia w tym akurat nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem chłodnicę oleju silnika m20b25. 

 

Trzeba zadać pytanie: czy wspomaganie znika po zagrzaniu się płynu wspomagania.  Jeśli tak to warto przemyśleć polepszenie chłodzenia. Jeśli działa tak samo no to przyczyna problemu jest gdzie indziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...