Jump to content

Td04l w SF 2001


Kodziro85
 Share

Recommended Posts

każda turbina wyciągnięta z subaru będzie pasować Plug And Play. Konieczne jest jednak po takiej zmianie strojenie. Dodatkowo przydało by się wymienić pompę paliwa na DW200 (ok 460zł) lub CHOCIAŻ na nową i wtryski na "żółte" 440cc (używane ok. 300zł). No i oczywiście super byłoby "odetkać" wydech..... czyli Down Pipe przelotowy lub cały wydech w przelocie. Bo z tą turbiną osiągniesz po strojeniu ok 240KM i te podzespoły będą "kuleć"

 

Osobiście mam takie samo auto i zmieniłem wydech na pełen przelot 2,5", wstawiłem Blow offa i wystroiłem małą turbinkę na około 200KM. (na takim set upie pali kapcia na asfalcie na 1ce, rondo robię bokiem) Od ręki padło sprzęgło (zaczęło się ślizgać, już wymieniłem na LUK -900zł komplet) i skończyła się turbina (TF035, dostała luzy wzdłużne ok 5mm, głośno chodzi i pali olej). Mam już używaną TD04L bez żadnych luzów (ok. 800zł) ale zbieram teraz na wtryski i pompę benzyny, potem na reduktor i wtryski gazu hehe. No i na końcu znowu strojenie na około 240-250KM :evil2:Studnia bez dna :)

Edited by klev
Link to comment
Share on other sites

słyszałem że na seryjnej turbinie da się zrobić z 0.55 bara -> 0.7 bara bezpiecznie, jak to wygląda?

dodam że pompę paliwa mam "sportową", wydech 3" DP i reszta 2.5"

Link to comment
Share on other sites

Ja mam seryjna tf035 i mam dmuchniete 0.85 bara. Na maxa w peaku wychodzi 0.9. Seryjnie mialem 0.58 bara (w identycznym forku jak ma autor tematu). Stroiciel i forum mi powiedzialo ze ta turbina, zeby sie nie gotowac, da rade max 1.0, ale u mnie "sensownie" wyszlo 0.85.

TD04L mam plan dmuchnac mniej wiecej 1.2 bara :D

Edited by klev
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ogólnie nawet jak wymienisz samą turbinę i zrobisz tylko remap (na starych podzespołach) to będzie niebo a ziemia miedzy tym co jest a było :) ale bez remapu można silnik zniszczyć (tfu tfu.... niedobre wredne panewki hehe)

Edited by klev
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Czyli po wsadzeniu turbo td04l można sobie jeździć tak jak jest i strojenie zostawić na przyszłość ? Czy trzeba zrobić bezwzględnie to strojenie odrazu ? I da rade z tym turbo pośmiać na seryjnym wydechu ? Czy trzeba odblokować ?  :huh:

Link to comment
Share on other sites

można wszystko...... tylko potem jest płacz hehe. Ja bym nie jeździł bez strojenia (a na strojenie jechał na "połowie gazu") Wydech aż się prosi o przelot bo tylko tym zyskasz jakieś 30KM. No i ten dźwięk :) poezja

 

w skrócie:
1 - uwalniasz wydech od turbiny do końca
2 - zmieniasz turbo (i nie rezasz bo to niebezpieczne dla silnika)
3 - jedziesz jak najszybciej na strojenie :)

 

Ot cała filozofia. Stroiciel ci powie czy zmienić jeszcze pompę paliwa, wtryski, przepływkę, IC i całą resztę...... wszystko wychodzi na strojeniu.

 

Pozdrawiam

Edited by klev
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...