Kodziro85 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Witam, Chce wymienic turbine i mam pytanie czy Td04l z Forestera xt 2.5 bedzie dzialac w Foresterze Sf 2001? Czy turbiny td04l z roznych lat: gt, wrx, sf xt 2.5 etc sie różnia? Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) każda turbina wyciągnięta z subaru będzie pasować Plug And Play. Konieczne jest jednak po takiej zmianie strojenie. Dodatkowo przydało by się wymienić pompę paliwa na DW200 (ok 460zł) lub CHOCIAŻ na nową i wtryski na "żółte" 440cc (używane ok. 300zł). No i oczywiście super byłoby "odetkać" wydech..... czyli Down Pipe przelotowy lub cały wydech w przelocie. Bo z tą turbiną osiągniesz po strojeniu ok 240KM i te podzespoły będą "kuleć" Osobiście mam takie samo auto i zmieniłem wydech na pełen przelot 2,5", wstawiłem Blow offa i wystroiłem małą turbinkę na około 200KM. (na takim set upie pali kapcia na asfalcie na 1ce, rondo robię bokiem) Od ręki padło sprzęgło (zaczęło się ślizgać, już wymieniłem na LUK -900zł komplet) i skończyła się turbina (TF035, dostała luzy wzdłużne ok 5mm, głośno chodzi i pali olej). Mam już używaną TD04L bez żadnych luzów (ok. 800zł) ale zbieram teraz na wtryski i pompę benzyny, potem na reduktor i wtryski gazu hehe. No i na końcu znowu strojenie na około 240-250KM Studnia bez dna Edytowane 24 Października 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalN Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 słyszałem że na seryjnej turbinie da się zrobić z 0.55 bara -> 0.7 bara bezpiecznie, jak to wygląda? dodam że pompę paliwa mam "sportową", wydech 3" DP i reszta 2.5" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) Ja mam seryjna tf035 i mam dmuchniete 0.85 bara. Na maxa w peaku wychodzi 0.9. Seryjnie mialem 0.58 bara (w identycznym forku jak ma autor tematu). Stroiciel i forum mi powiedzialo ze ta turbina, zeby sie nie gotowac, da rade max 1.0, ale u mnie "sensownie" wyszlo 0.85. TD04L mam plan dmuchnac mniej wiecej 1.2 bara Edytowane 24 Października 2018 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Jak coś mam td04l z WRX w garażu na sprzedaż, bez luzów w pełni sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodziro85 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) ogólnie nawet jak wymienisz samą turbinę i zrobisz tylko remap (na starych podzespołach) to będzie niebo a ziemia miedzy tym co jest a było ale bez remapu można silnik zniszczyć (tfu tfu.... niedobre wredne panewki hehe) Edytowane 31 Października 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Przy wymieniane turbiny wypadało by jeszcze zmienic intercooler prawda? Co by dawało lepsza wydajność. Czy td04l prasuje p&p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 wystarczy przeczytać co pisałem wyżej.... IC to najmniejszy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Czyli po wsadzeniu turbo td04l można sobie jeździć tak jak jest i strojenie zostawić na przyszłość ? Czy trzeba zrobić bezwzględnie to strojenie odrazu ? I da rade z tym turbo pośmiać na seryjnym wydechu ? Czy trzeba odblokować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 (edytowane) można wszystko...... tylko potem jest płacz hehe. Ja bym nie jeździł bez strojenia (a na strojenie jechał na "połowie gazu") Wydech aż się prosi o przelot bo tylko tym zyskasz jakieś 30KM. No i ten dźwięk poezja w skrócie: 1 - uwalniasz wydech od turbiny do końca 2 - zmieniasz turbo (i nie rezasz bo to niebezpieczne dla silnika) 3 - jedziesz jak najszybciej na strojenie Ot cała filozofia. Stroiciel ci powie czy zmienić jeszcze pompę paliwa, wtryski, przepływkę, IC i całą resztę...... wszystko wychodzi na strojeniu. Pozdrawiam Edytowane 6 Lutego 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się