Kario Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Demon, zdajesz sie wiedziec cos o sprzeglach jaka moze byc przyczyna tego, ze podczas uzywania sprzegla dziala ono coraz gorzej, staje sie twardsze i zaczynaja sie drgania calego samochodu pod koniec zwalaniania sprzegla ? Nie da sie ruszyc bez gazu bez naprawde mocnych drgan calego samochodu. Jak samochod postoi troche to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 ja wymienilem cale sprzeglo i powiem wam ze tez czasem mi sie to zdaza chodz wczesniej to byla norma : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 A propos szarpania i drgań-też to miałem do momentu jak musiałem pomóc znajomym i holować ich Alfę 156 do serwisu na drugą stronę miasta - Ursynów-Górczewska. Z powodu braku moich umiejętności przypaliłem na początku kilka razy sprzęgło (ciągnąłem na gazie na za małych obrotach, lina sprężynowała i jakoś tak ruszyć nie mogłem-szarpałem i w ogóle ). Teraz sprzęgło nie szarpie, drgań nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 U mnie przypalanie nic nie dawalo. Podczas stania w korku problem zawsze sie pojawial. Wyminilem kolo dwumasowe razem z kompletem sprzegla i narazie jest. Jak lekko puszczam sprzeglo bez gazu dalej sa drgania, ale nie ma juz kiedy ruszam normalnie. W korkach problem tez sie nie pojawia. Musze tu powiedziec iz mimo, ze mam nowy komplet sprzegla, nowe kolo dwumasowe, nowa poduszke skrzyni nadal jest to zdecydowanie najgorsze sprzeglo z jakim mialem doczynienia. Forek '04 2.0 ktorym mialem przyjemnosc sie przejechac mial o niebo lepsze - bez drgan. U mnie ciagle sa drgania na pedale (nie takie normalne, ale bardziej hmm chaotyczne), drgania budy przy lekkim puszczeniu bez gazu oraz tendencje do robienia zajaca w 1wszym piegu. Stare kolo dwumasowe ma luz i to nie tylko w osi obrotu ale tez polowki przemieszczaja sie wzgledem siebie w pewnym zakresie we wszystkich plaszczyznach. Jak sie nim potrzasnie to cos w srodku lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 A u mnie czasem szarpie a czasem nie. Ja mam wrazenie, ze do powstawania tego przyczynia sie (przynajmniej u mnie) tylko spojler (duze skrzydlo) daje naprade niezly rezonans, ktory sie przenosi na cala klape bagaznika i tylnia szybe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi