Skocz do zawartości

2.0i - brak w cenniku


Garibaldi

Rekomendowane odpowiedzi

@Skodziarz
Prawdopodobieństwo posiadania ze sobą zapasowej świecy jest takie samo jak to że w Twoim silniczku padnie.
Co do tandetności (choć moim zdaniem trochę zbyt mocne słowo) muszę się z Tobą zgodzić.
A skrzynie CVT z założenia są najbardziej optymalne a oprogramować ją możesz jak chcesz żeby zachowywała się jak tylko zechcesz. Stąd wybór Japończyków (bo nie tylko Subaru).
Pozdrawiam.

Subaru XV 2.0 sunshine orange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prugi napisał:

Prawdopodobieństwo posiadania ze sobą zapasowej świecy jest takie samo jak to że w Twoim silniczku padnie.

 

Jak jedziesz na drugi koniec świata, to ze sobą bierzesz :) To było teoretyzowanie, ale obsługa boksera jest na tyle uciążliwa, że znacznie więcej awarii pociąga za sobą gigantyczny nakład pracy. W Europie prawdopodobieństwo znalezienia się z dala od cywilizacji jest nieduże, ale w Amerykach, Azji, Afryce czy Australii już nie. Stąd tam te samochody, by się sprzedawać, muszą być  MEGA tanie. I są. Ale to nie bierze się znikąd ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Skodziarz napisał:

A kurczowe trzymanie się przestarzałej i nieefektywnej technologii przez Subaru skutkuje tym, że dla optymalnego układu napędowego producent musiał szukać drastycznych oszczędności w innych miejscach, by oferować samochody konkurencyjne cenowo

Na pewno Subaru z postępowym FWD miałoby komfort Mercedesa przy cenie 20% niższej :rolleyes:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, prugi napisał:

A skrzynie CVT z założenia są najbardziej optymalne

 

Tylko w materiałach reklamowych. Są proste, lekkie i co za tym idzie - tanie.

Ja wiem, że silnik pracuje na optymalnych obrotach, bla, bla, bla.

Ale straty z uwagi na sposób przeniesienia napędu niwelują tę zaletę - cudów niestety na świecie brak ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Skodziarz napisał:

Ale tu się kończy twoja racja :D Cała reszta to wyciąganie pochopnych wniosków

Ale ja wcale nie muszę mieć racji ;). I nie chce mi się dalej tłumaczyć tych zagadnień. Szkoda tylko, że taka jest natura forum - zawsze do czytających szybciej trafi większa ilość wpisów, wpisy obszerne, częściej powtarzane, cytowane itd...

No i pewnie część czytających uzna, że to sklejenie dwóch różnych fragmentów wypowiedzi jest właściwym podsumowaniem.

3 godziny temu, Skodziarz napisał:

No a "wymaganie większej precyzji montażu" kończy się "bezwibracyjnym bokserem" który telepie całą budą :biglol:

A w rzeczywistości jest pochopnym poplątaniem dwóch różnych zagadnień.

 

Pomyślności i radości życzę :mrgreen:

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Christoph said:

Podejmij meska decyzje i sprzedaj swoje XV, bo zameczysz siebie i uzytkownikow tego Forum. 

Aktywnosc kolegi skodziarza to musi byc jakas forma autoterapiii polaczona z syndromem sztokholskim (toutes proportions gardees, jak mowia Francuzi).

 

Kolega karas tez duzo pisze na ten temat, ale jakos inaczej;)

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, MaMis napisał:

Subaru nie jedyne używa bezstopniowych skrzyń. Nissan od lat stusuje u siebie. Mój x-trail z 2005 był ostatnim z klasyczna skrzynia. t32 od 2006 mialy już cvt. 

 

CVT to nie są złe skrzynie (i mi na przykład ich sposób pracy pasuje). Każde rozwiązanie - hydraulik, dwusprzęgłowa czy bezstopniowa (celowo tak, nie CVT, bo to tylko jeden z typów skrzyni bezstopiowej) mają swoje zalety i wady, trzeba spróbować każdej i wybrać to, co odpowiada :ok:

 

9 minut temu, Christoph napisał:

I tylko dlatego dajesz minus przy moim poscie?

 

Nie za to. Forum ma to do siebie, że wyraża się na nim różne opinie. Te niepochlebne również. Chcecie tutaj forum wzajemnej adoracji? No to polecam zmodyfikowanie regulaminu i wstawienie tam punktu, że wolno Subaru tylko wychwalać :) Do kolegi @Lisek dokładnie to samo.

Nie zmuszam was do czytania, natomiast pisać jak najbardziej mogę, tym bardziej, że wypowiadam się rzeczowo i na temat. Inwektywami nie rzucam.

 

Cytat

Kolega karas tez duzo pisze na ten temat, ale jakos inaczej;)

 

Po 5 latach też będę pisał inaczej. Jak kupił swoje XV, to wypowiadał się w podobnym tonie do mojego :biglol: Trzeba się otrząsnąć z pierwszego szoku, jak można takie samochody w dzisiejszych czasach sprzedawać ;) 

Edytowane przez Skodziarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie własnej adoracji ale sugeruje odpuścić trochę bo ten wątek stał się ciężko do czytania z uwagi na usilną próbę udowodnienia wyższości Skody na Subaru. 

Nie ma aut idealnych wiec XV ma jakieś braki ( skoda tez). Pogadajmy o czymś ciekawszym w temacie XV. 

Ktos z was miał już okazje w praktyce testować xmode?

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątki pomieszałeś - w tym o Skodzie nic nie ma ;) tutaj jest z kolei próba pokazania, że boksery są kiepskie :biglol:

 

Luzik - swoje racje wyłożyłem już, więcej tu chyba nie ma do dodania - tak to jest jak na projekcie cisza przed burzą, czymś trzeba czas zajmować :drinks:

 

X-mode kiedyś włączyłem podczas zjeżdżania dłuższego odcinka po wertepach - ładnie trzymał prędkość, ja tylko operowałem kierownicą, żeby wybierać najmniejsze dziury. Zbieram się podejść drugi raz do miejsca, gdzie kiedyś zatrzymało mnie błoto, póki jest sucho. Może w końcu w ten weekend? Wtedy więcej będę mógł napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Skodziarz napisał:

Przecież nikt nie zmusza do czytania... można włączyć ignorowanie mnie z poziomu własnego konta użytkownika i problem rozwiązany :ok:

 

Godzinę temu, Skodziarz napisał:

 

Kilka kliknięć i żyjesz :) 

Gwoli ścisłości, w kwestii formalnej :coffee:,, tylko pod warunkiem, że nikt Cię nie będzie cytował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety :unsure: Nie spotkałem jeszcze forum, gdzie działoby ukrywanie w cytatach. Wiem o jednej wtyczce do vBulletin, która taką funkcjonalność zapewnia, ale nie jest ona zbyt popularna. Czy jest cokolwiek do Invision? Nie wiem. Można zawsze zapytać adminów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Skodziarz napisał:

Przyjmę moda, jeśli ciąży - zrobię tu porządki :evil2: :D

No nie wiem:

 

- służbowe STI/Outback i bodaj XV - konieczność parkowania tylu niedorobionych i przestarzałych bokserów przed domem/w domu, może być naprawdę ciężkim doświadczeniem dla fana doskonałych z założenia rzędówek umieszczonych poprzecznie do kierunku jazdy. 

- udawanie się 1-2 razy w roku na sekciarskie spotkania z Królem Ciemności, gdzie potajemnie obklejamy naklejkami wszystkie napotkane bolidy spod znaku zielonej kury i oddajemy cześć siłom nieczystym gromadzącym się pod maską każdego SBD. Planowane jest też rytualne zbezczeszczenie doskonałości niemieckiej myśli technologicznej - przygotowania w toku :bowdown:

- obcowanie w forumowych lochach z prawdziwym „Ja” każdego z moderatorów.... wielu nie wytrzymało tej próby :mrgreen:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Skodziarz napisał:

Po 5 latach też będę pisał inaczej. Jak kupił swoje XV, to wypowiadał się w podobnym tonie do mojego :biglol: Trzeba się otrząsnąć z pierwszego szoku, jak można takie samochody w dzisiejszych czasach sprzedawać ;)

jak kupił swoje XV to przez pierwsze miesiące był zachwycony :) 

 

Niestety później zaczął odkrywać jakie to auto jest w rzeczywistości. 

Auto jest jakie jest , gdybym przed zakupem przeczytał posty takiego karasa to bym to auto dokładniej sprawdził przed zakupem i pewnie nie kupił ( samo auto to jedno drugie to jakość obsługi w ASO tzn brak kontaktu, czekanie na części miesiącami, olewanie klienta ) - dlatego panowie indywidualiści nie gońcie z forum użytkownika  @Skodziarz bo każdy wpis jest potrzebny- dzieki nim na forum jest mniej "marudzących" a te auta kupują Ci którzy są w stanie pogodzic sie z pewnymi niedogodnosciami marki ;) Dlatego @Skodziarz jeżeli Ci nie pasuje to sprzedawaj czym prędzej poki swieży

Teraz jest XV II gen podobno zupełnie nowa konstrukcja i życzę wszystkim użytkownikom żeby był lepszy niż gen I. Na temat I napisałem już chyba wszystko więc tematu nie drążę bo i po co skoro mamy II gena ale skoro cały czas ktoś mnie wywołuje do tablicy... B)

Z perspektywy czasu to nie był zły zakup bo jest pojazd  bezawaryjny, bezobsługowy i jeden z najtańszch w eksploatacji jaki miałem ( serwis tylko w nie ASO )  

Pozdrawiam

 

Edytowane przez Karas
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Skodziarz napisał:

No ja mam II generację i wady zadziwiająco podobne widzę - więc albo jestem jeszcze bardziej wymagający, albo niewiele się poprawiło :D

Ponawiam propozycje odkupienia dla Taty emeryta. Nie zorientuje się jaki to szrot, a Ty poczujesz ulgę... :)  Sytuacja idealna. To jak?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Skodziarz napisał:

No ja mam II generację i wady zadziwiająco podobne widzę - więc albo jestem jeszcze bardziej wymagający, albo niewiele się poprawiło :D

Dawno temu wracałem z toru w Kielcach pierwszą generacją jak była jeszcze nowością - nawet nie pamiętam czy silnik był 2.0 czy jakiś mniejszy. Auto zupełnie mnie nie przekonało (a porównywałem z nastoletnim Legacy). Jakiś rok temu jeździłem II generacją i przekonałem się do niego dopiero po kilku dniach.... (u mnie podstawową barierą był słaby silnik). Dzisiaj z perspektywy czasu uważam, że silnik oczywiście mógłby być 2.0 DIT.... no ale jakoś daję sobie bez niego radę i lubię to auto :) Stary Legacy oczywiście brzemieniem i kopem turbiny zostawia XV na prostej drodze w tyle... ale to w zasadzie jedyne istotne jego zalety nad młodszym rodzeństwem :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, aflinta napisał:

Dawno temu wracałem z toru w Kielcach pierwszą generacją jak była jeszcze nowością - nawet nie pamiętam czy silnik był 2.0 czy jakiś mniejszy. Auto zupełnie mnie nie przekonało (a porównywałem z nastoletnim Legacy). Jakiś rok temu jeździłem II generacją i przekonałem się do niego dopiero po kilku dniach.... (u mnie podstawową barierą był słaby silnik). Dzisiaj z perspektywy czasu uważam, że silnik oczywiście mógłby być 2.0 DIT.... no ale jakoś daję sobie bez niego radę i lubię to auto :) Stary Legacy oczywiście brzemieniem i kopem turbiny zostawia XV na prostej drodze w tyle... ale to w zasadzie jedyne istotne jego zalety nad młodszym rodzeństwem :D

 

No to napisz jeszcze po jeździe którym japa ci sie bardziej uśmiecha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...