inanitas Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Czy te ATeki to kupuje się w takim samym rozmiarze jak opony letnie? W moim Forku mam standardowe Yokohama Geolandar, z tego co wiem normalny profil.PozdrawiamWysłano przez Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Czy te ATeki to kupuje się w takim samym rozmiarze jak opony letnie? W moim Forku mam standardowe Yokohama Geolandar, z tego co wiem normalny profil.PozdrawiamWysłano przez Tapatalka + 1 rozmiar dla spokoju (65), przynajmniej w SG. Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz Rzeźnik Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 16 godzin temu, inanitas napisał: Czy te ATeki to kupuje się w takim samym rozmiarze jak opony letnie? W moim Forku mam standardowe Yokohama Geolandar, z tego co wiem normalny profil. Pozdrawiam Wysłano przez Tapatalka Kupujesz największe, jakie da się zmieścić, żeby było jak najwyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inanitas Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Kupujesz największe, jakie da się zmieścić, żeby było jak najwyżej. Dzięki MiłoszNajważniejsze pytanie jak sprawdzić przed zakupem który rozmiar się zmieści i nie będą ocierały na hopkach przy zaladowanym aucie.PozdrawiamRafał Wysłano przez Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Dzięki Miłosz Najważniejsze pytanie jak sprawdzić przed zakupem który rozmiar się zmieści i nie będą ocierały na hopkach przy zaladowanym aucie. Pozdrawiam Rafał Wysłano przez Tapatalka Jaki masz model? Na forum na bank ci doradza. Są 2 potencjalne problemy. Przód przy skręcaniu i ocieranie o amortyzatory. Jak pójdziesz w 1 rozmiar większy od fabryki to będzie ok. Może znajdziesz forumowicza w okolicy z takim kołem - zapraszam do Krakowa Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inanitas Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Mam Forestera IV generacja, produkcja 2015, 2.0i. Rozmiar fabrycznych opon to 225/60/R17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Lutego 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 W tej generacj używam 225/65/17. Raz miałem 235/65/17, ale były trochę za duże. Dodatkowy problem to to, że zapas wchodził pod podłogę tylko ze spuszczonym powietrzem ( przy 225/65 wystarczy trochę podnieść płytę zakrywającą koło zapasowe). Do 2.0i można też używać kół 16” ( wtedy większy wybór opon np. 215/70/16 ). Ale wówczas potrzebne są dodatkowe felgi 16”. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inanitas Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Dziękuję za odpowiedź. W rozmiarze 225/65/17 faktycznie wybór jest ograniczony, felg jednak zmieniać nie chcę. Widziałem w Internecie: Goodrich, Yoko Geolandar M/T (cena mnie prawie zabiła), General Grabber, natomiast wymienionych powyżej Cooper Discoverer AT3 w tym rozmiarze to na internecie nie znalazłem niestety. Jaką markę i model szanowna Dyrekcja używa? Pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Polecam BF Goodrich AT. Wśród AT- ków dostępnych w tym rozmiarze nie ma chyba lepszej opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 W dniu 13.02.2019 o 15:24, Miłosz Rzeźnik napisał: Kupujesz największe, jakie da się zmieścić To nie zawsze jest dobra taktyka, w każdym razie, na mołdawskie błoto się nie sprawdza. Moje doświadczenie uczy, że w Mołdawii czym więcej miejsca w nadkolach na błoto tym lepiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Miałeś po prostu za małe nadkola. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 4 minuty temu, przemekka napisał: Miałeś po prostu za małe nadkola. A ja myślałem, że mam za duże koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz Rzeźnik Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 5 godzin temu, przemekka napisał: Miałeś po prostu za małe nadkola. Najnowszy patent jest taki, że trzeba posilikonować opony, żeby się błoto nie kleiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 15 Lutego 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 17 godzin temu, inanitas napisał: markę i model szanowna Dyrekcja używa? Od połowy ubiegłego roku Pirrlli Scorpion ( nowy model ). Jak do tej pory bezawaryjnie. Sprawdzone na trasie Zlotu Plejad, Subariadzie w Albanii i Czarnogórze ( tu na XV) oraz ostatnio Subariada Maroko. Na kamieniach, piasku itp bez problemów. Na śniegu słabiej. Na błocie jeszcze nie mam z nimi dużego doświadczenia ( sądząc po bieżniku BF może mieć na błocie przewagę, ale to do sprawdzenia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 W dniu 15.02.2019 o 10:56, Urabus napisał: A ja myślałem, że mam za duże koła U mnie problem obcierania kola w zakręcie pod obciążeniem ,,sam" się rozwiązał i mam w nakolu już dużo miejsca . Teraz to nawet 2 rozmiary większe koło by się zmieściło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inanitas Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Dziękuję wszystkim za pomocne opinie włączając w to pomysł racjonalizatorski z nadkolami :-) Wysłano przez Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inanitas Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Witam Miałbym jeszcze pytanie o płytę pod silnik, w sprzedaży widzę, że są dwie - stalowa i aluminiowa - mówię tutaj o Foresterze 2015. Czy ktoś z użytkowników lub Dyrekcja może powiedzieć coś więcej o tych osłonach? Alu jest pewnie delikatniejsza od stali ale za to nie koroduje. Zastanawiam się czy ta stalowa jest emaliowana, czy może to ocynk bo nie podejrzewam nierdzewki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Witam Miałbym jeszcze pytanie o płytę pod silnik, w sprzedaży widzę, że są dwie - stalowa i aluminiowa - mówię tutaj o Foresterze 2015. Czy ktoś z użytkowników lub Dyrekcja może powiedzieć coś więcej o tych osłonach? Alu jest pewnie delikatniejsza od stali ale za to nie koroduje. Zastanawiam się czy ta stalowa jest emaliowana, czy może to ocynk bo nie podejrzewam nierdzewki. Pozdrawiam Aluminiowa lepsza bo w razie czego kamieniem wyprostujesz poza tym jak wspomniałeś nie koroduje Stalowa to zwykła czarna stalWysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Kupiłem stalową. O połowę tańsza, poza tym 3mm stali vs 3mm aluminium robi różnicę. Jest pomalowana na czarno, więc z czasem pewnie będzie rdzewieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Kupiłem stalową. O połowę tańsza, poza tym 3mm stali vs 3mm aluminium robi różnicę. Jest pomalowana na czarno, więc z czasem pewnie będzie rdzewieć. Ja miałem 8mm alu... Wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Ja chyba 6mm w poprzednich Forkach. Do obecnego musiałem kupić OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Ja am Alu 6 mm i jest superWysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Forek II, 2006r. , 2.5 turbo. Może mieć osłonę pod silnikiem stalowa/aluminiowa, czy muszę zaufać standardowej plastikowej? Pytam, bo wiem że której tam Subaru nie może bo słabe chłodzenie :/Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Forek II, 2006r. , 2.5 turbo. Może mieć osłonę pod silnikiem stalowa/aluminiowa, czy muszę zaufać standardowej plastikowej? Pytam, bo wiem że której tam Subaru nie może bo słabe chłodzenie :/Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Można bez obaw. Do forka IV turbo nie zaleca się. Wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 No i git A co sądzicie o oponach AT R16 a nie 17, ale o wysokim profilu. Tak że w sumie średnica koła by była taka sama ?Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się