Jump to content

Pytanie dot. szczegolow pojazdu


Kolski
 Share

Recommended Posts

WRX JDM 240KM
Dostaniesz bez problemu, ale licz więcej niż 5000. Jak już rozbierasz silnik to najlepiej wymieniaj wszystko co wygląda już średnio, będzie spokój na parę lat. Pamiętaj żeby kupić NOWY wał, a nie szlifować. Co do kosztów to uszczelki koło 1300, wał 1700, panewki główne i korbowodowe pewnie z 700-800, pompa oleju 500. Już masz ponad 4000 bez robocizny, a jeszcze silnik nawet nie został otwarty, nie wiadomo w jakim stanie są głowice itd ;) 

Edited by mly96
Link to comment
Share on other sites

56 minut temu, mly96 napisał:

WRX JDM 240KM
Dostaniesz bez problemu, ale licz więcej niż 5000. Jak już rozbierasz silnik to najlepiej wymieniaj wszystko co wygląda już średnio, będzie spokój na parę lat. Pamiętaj żeby kupić NOWY wał, a nie szlifować. Co do kosztów to uszczelki koło 1300, wał 1700, panewki główne i korbowodowe pewnie z 700-800, pompa oleju 500. Już masz ponad 4000 bez robocizny, a jeszcze silnik nawet nie został otwarty, nie wiadomo w jakim stanie są głowice itd ;) 

A potem będzie jak u większości :D To może od razu zamknąć blok jak już silnik otwarty ? :mrgreen::jdm:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, filipk93 napisał:

A potem będzie jak u większości :D To może od razu zamknąć blok jak już silnik otwarty ? :mrgreen::jdm:

Lepiej od razu kupić evo.. :P 

49 minut temu, Kolski napisał:

Panewki od EJ20 beda pasowac?

To jest ej20 ;) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...