Skocz do zawartości

Pytanie dot. szczegolow pojazdu


Kolski

Rekomendowane odpowiedzi

WRX JDM 240KM
Dostaniesz bez problemu, ale licz więcej niż 5000. Jak już rozbierasz silnik to najlepiej wymieniaj wszystko co wygląda już średnio, będzie spokój na parę lat. Pamiętaj żeby kupić NOWY wał, a nie szlifować. Co do kosztów to uszczelki koło 1300, wał 1700, panewki główne i korbowodowe pewnie z 700-800, pompa oleju 500. Już masz ponad 4000 bez robocizny, a jeszcze silnik nawet nie został otwarty, nie wiadomo w jakim stanie są głowice itd ;) 

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, mly96 napisał:

WRX JDM 240KM
Dostaniesz bez problemu, ale licz więcej niż 5000. Jak już rozbierasz silnik to najlepiej wymieniaj wszystko co wygląda już średnio, będzie spokój na parę lat. Pamiętaj żeby kupić NOWY wał, a nie szlifować. Co do kosztów to uszczelki koło 1300, wał 1700, panewki główne i korbowodowe pewnie z 700-800, pompa oleju 500. Już masz ponad 4000 bez robocizny, a jeszcze silnik nawet nie został otwarty, nie wiadomo w jakim stanie są głowice itd ;) 

A potem będzie jak u większości :D To może od razu zamknąć blok jak już silnik otwarty ? :mrgreen::jdm:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, filipk93 napisał:

A potem będzie jak u większości :D To może od razu zamknąć blok jak już silnik otwarty ? :mrgreen::jdm:

Lepiej od razu kupić evo.. :P 

49 minut temu, Kolski napisał:

Panewki od EJ20 beda pasowac?

To jest ej20 ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...