Skocz do zawartości

Nowy XV - bezinwazyjna naprawa wgniecionych drzwi


spawalniczy

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już kiedyś pisałem, pierwsza wizyta mojego XV w ASO skończyła się uszkodzeniem poszycia drzwi. Samochód miał przejechane 4 kkm i szczerze mówiąc nie uśmiechała mi się naprawa lakiernicza polegająca na wymianie drzwi i lakierowaniu 3 elementów nadwozia. Traktowałem to rozwiązanie jako ostateczność.

Najpierw postanowiłem skorzystać z usług fachowca wyciągającego wgniotki. Uszkodzone drzwi wyglądały tak:

 

FF01B3FA-18E6-4541-8765-BA67C35AF2F2.jpeg

46A179F3-C0A0-4731-84F3-F2FC6BCE6385.jpeg

9C453653-E141-4603-97F7-C13C6C118951.jpeg

023109BA-E75B-4570-A92D-7F88CE7A1BCA.jpeg

4BD90862-DDCB-4AF5-9E2A-844E2B99EA8B.jpeg

Operacja skończyła się sukcesem, choć podobno nie było łatwo:

 

217D8E90-E666-4B61-9CE8-CC5594E32CE8.jpeg

6AB4D5CA-2B2F-41AF-9F95-098B351F0D3A.jpeg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już kiedyś pisałem, pierwsza wizyta mojego XV w ASO skończyła się uszkodzeniem poszycia drzwi. Samochód miał przejechane 4 kkm i szczerze mówiąc nie uśmiechała mi się naprawa lakiernicza polegająca na wymianie drzwi i lakierowaniu 3 elementów nadwozia. Traktowałem to rozwiązanie jako ostateczność.
Najpierw postanowiłem skorzystać z usług fachowca wyciągającego wgniotki.

Na zdjęciach wyglada super, jak Ty na „żywca” oceniasz to też ok to tylko pogratulować


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest tak, że jak człowiek wie co było z drzwiami, to coś znajdzie.

 

Dla kogoś postronnego - przynajmniej patrząc na zdjęcia - trudno będzie coś zauważyć.

Generalnie bardzo dobry ruch, też miałem na masce wgniotkę (kawałek gruzu....) i spec mi to usunął. Ja wiem, gdzie to było, ale nie sposób tego w normalnych warunkach dostrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Rok z Bagien napisał:

Pewnie jest tak, że jak człowiek wie co było z drzwiami, to coś znajdzie.

 

Dla kogoś postronnego - przynajmniej patrząc na zdjęcia - trudno będzie coś zauważyć.

 

Dokładnie Tak jak piszesz - wpatrując się mocno w drzwi z bliska jestem w stanie znaleźć kilka drobnych punktów. Ale to tylko patrząc pod pewnym kątem i przy pewnych warunkach oświetleniowych. Osoba postronna tego nie wypatrzy przy zwyczajnym "rzuceniu" okiem na samochód.

Mogę z tym żyć. Bardziej by mnie pewnie drażniły wszystkie niedoróbki związane z rozbieraniem i lakierowaniem samochodu.

 

Poniżej zdjęcia zrobione dziś pod światło i pod ostrym kątem, pod którym teoretycznie ewentualne nierówności powinny być najlepiej widoczne.

 

 

IMG_8053.JPG

IMG_8054.JPG

IMG_8055.JPG

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie, tymbardziej ze bylo przelamanie na blasze. Mam u siebie speca z gruba praktyka-pozwolil mi sie poprzygladac robocie. Naprawde trzeba sie nakombinowac i zajmuje to duzo czasu, nie wspominajac o zestawie narzedzi za ktore mozna by zakupic dobr STI. Zrobilem u goscia 3 samochody i bak do moto, za kazdym razem szczena mi opada co potrafi ten gosc. Cena podana w tym watku jest calkiem rozsadna, a za dobra robote trzeba dobrze zaplacic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...