Jump to content

Nowy XV - bezinwazyjna naprawa wgniecionych drzwi


spawalniczy
 Share

Recommended Posts

Jak już kiedyś pisałem, pierwsza wizyta mojego XV w ASO skończyła się uszkodzeniem poszycia drzwi. Samochód miał przejechane 4 kkm i szczerze mówiąc nie uśmiechała mi się naprawa lakiernicza polegająca na wymianie drzwi i lakierowaniu 3 elementów nadwozia. Traktowałem to rozwiązanie jako ostateczność.

Najpierw postanowiłem skorzystać z usług fachowca wyciągającego wgniotki. Uszkodzone drzwi wyglądały tak:

 

FF01B3FA-18E6-4541-8765-BA67C35AF2F2.jpeg

46A179F3-C0A0-4731-84F3-F2FC6BCE6385.jpeg

9C453653-E141-4603-97F7-C13C6C118951.jpeg

023109BA-E75B-4570-A92D-7F88CE7A1BCA.jpeg

4BD90862-DDCB-4AF5-9E2A-844E2B99EA8B.jpeg

Operacja skończyła się sukcesem, choć podobno nie było łatwo:

 

217D8E90-E666-4B61-9CE8-CC5594E32CE8.jpeg

6AB4D5CA-2B2F-41AF-9F95-098B351F0D3A.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jak już kiedyś pisałem, pierwsza wizyta mojego XV w ASO skończyła się uszkodzeniem poszycia drzwi. Samochód miał przejechane 4 kkm i szczerze mówiąc nie uśmiechała mi się naprawa lakiernicza polegająca na wymianie drzwi i lakierowaniu 3 elementów nadwozia. Traktowałem to rozwiązanie jako ostateczność.
Najpierw postanowiłem skorzystać z usług fachowca wyciągającego wgniotki.

Na zdjęciach wyglada super, jak Ty na „żywca” oceniasz to też ok to tylko pogratulować


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pewnie jest tak, że jak człowiek wie co było z drzwiami, to coś znajdzie.

 

Dla kogoś postronnego - przynajmniej patrząc na zdjęcia - trudno będzie coś zauważyć.

Generalnie bardzo dobry ruch, też miałem na masce wgniotkę (kawałek gruzu....) i spec mi to usunął. Ja wiem, gdzie to było, ale nie sposób tego w normalnych warunkach dostrzec.

Link to comment
Share on other sites

44 minuty temu, Rok z Bagien napisał:

Pewnie jest tak, że jak człowiek wie co było z drzwiami, to coś znajdzie.

 

Dla kogoś postronnego - przynajmniej patrząc na zdjęcia - trudno będzie coś zauważyć.

 

Dokładnie Tak jak piszesz - wpatrując się mocno w drzwi z bliska jestem w stanie znaleźć kilka drobnych punktów. Ale to tylko patrząc pod pewnym kątem i przy pewnych warunkach oświetleniowych. Osoba postronna tego nie wypatrzy przy zwyczajnym "rzuceniu" okiem na samochód.

Mogę z tym żyć. Bardziej by mnie pewnie drażniły wszystkie niedoróbki związane z rozbieraniem i lakierowaniem samochodu.

 

Poniżej zdjęcia zrobione dziś pod światło i pod ostrym kątem, pod którym teoretycznie ewentualne nierówności powinny być najlepiej widoczne.

 

 

IMG_8053.JPG

IMG_8054.JPG

IMG_8055.JPG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bardzo ladnie, tymbardziej ze bylo przelamanie na blasze. Mam u siebie speca z gruba praktyka-pozwolil mi sie poprzygladac robocie. Naprawde trzeba sie nakombinowac i zajmuje to duzo czasu, nie wspominajac o zestawie narzedzi za ktore mozna by zakupic dobr STI. Zrobilem u goscia 3 samochody i bak do moto, za kazdym razem szczena mi opada co potrafi ten gosc. Cena podana w tym watku jest calkiem rozsadna, a za dobra robote trzeba dobrze zaplacic.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...