thorxahest Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 (edited) Przepraszam za prymitywne pytanie, czy ktoś mógłby podpowiedzieć, gdzie w H6 znajduje się silnik krokowy? Chciałem przeczyścić profilaktycznie, niestety nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam. Po dalszej inwigilacji może to być to... wedle zdjęć silniczków... Edited October 12, 2018 by thorxahest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narrator Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/type_21/intake_and_supply_system_turbocharger/throttle_chamber/illustration_1/ Numer 4 to powinien być silnik krokowy. Czyli na górze przepustnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Jeśli chcesz go czyścić to zamów od razu uszczelkę pod silniczek, bo raz wyjęta puchnie i jest nie do założenia ponownie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Godzinę temu, Yanas napisał: Jeśli chcesz go czyścić to zamów od razu uszczelkę pod silniczek, bo raz wyjęta puchnie i jest nie do założenia ponownie. Od powietrza puchnie? Nie myj jej razem z krokowcem, to nie będzie puchła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorxahest Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Wielkie dzięki za pomoc i info o uszczelce :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdoon Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 Jak często czyści się przepustnicę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorxahest Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 Ja przeczyściłem przepustnicę po zakupie auta, tzn. użytkowałem już pół roku, ale stwierdziłem, że profilaktycznie przeczyszczę - okazała się całkiem czysta od strony silnika, wiec lekko pędzelkiem z naftą przejechałem nagar w okolicach styku zamkniętej przepustnicy z obudową. Raczej szybko się nie brudzi, myślę ze raz na 2 lata to spokojnie jak nie rzadziej Ktoś zasilikonował wcześniej uszczelkę, ale zauważyłem to dopiero w momenice zdjęcia przepustnicy niestety i było już za późno... wiec trochę się obawiałem, że zrobił to celowo dla zamaskowania defektu i jakiegoś lewego powietrza - jednakże oczyściłem silikon w miarę dokładnie, wymyłem przepustnicę, nie kładłem silikonu ponownie, (celem sprawdzenia czy da radę bez tego zabiegu), przykręciłem przepustnicę i chodzi ok - nie wiem czy zabieg czyszczenia przepustnicy coś pomógł, ale mam wrażenie że nieco lepiej reaguje na pedał gazu (przepustnica nie przylepia się do obudowy ) choć raczej to efekt placebo. Z tym silniczkiem mam dylemat, w sumie obroty nie falują, to może nie będę ruszał skoro przepustnica wyglądała dobrze, bo jak później z uszczelką będzie kłopot i jakieś lewe powietrze się dostanie to będzie utrapienie. Ale znając życie pewnie się skuszę w najbliższym czasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now