thorxahest Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Przepraszam za prymitywne pytanie, czy ktoś mógłby podpowiedzieć, gdzie w H6 znajduje się silnik krokowy? Chciałem przeczyścić profilaktycznie, niestety nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam. Po dalszej inwigilacji może to być to... wedle zdjęć silniczków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/type_21/intake_and_supply_system_turbocharger/throttle_chamber/illustration_1/ Numer 4 to powinien być silnik krokowy. Czyli na górze przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Jeśli chcesz go czyścić to zamów od razu uszczelkę pod silniczek, bo raz wyjęta puchnie i jest nie do założenia ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Godzinę temu, Yanas napisał: Jeśli chcesz go czyścić to zamów od razu uszczelkę pod silniczek, bo raz wyjęta puchnie i jest nie do założenia ponownie. Od powietrza puchnie? Nie myj jej razem z krokowcem, to nie będzie puchła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Wielkie dzięki za pomoc i info o uszczelce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdoon Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Jak często czyści się przepustnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 16 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Ja przeczyściłem przepustnicę po zakupie auta, tzn. użytkowałem już pół roku, ale stwierdziłem, że profilaktycznie przeczyszczę - okazała się całkiem czysta od strony silnika, wiec lekko pędzelkiem z naftą przejechałem nagar w okolicach styku zamkniętej przepustnicy z obudową. Raczej szybko się nie brudzi, myślę ze raz na 2 lata to spokojnie jak nie rzadziej Ktoś zasilikonował wcześniej uszczelkę, ale zauważyłem to dopiero w momenice zdjęcia przepustnicy niestety i było już za późno... wiec trochę się obawiałem, że zrobił to celowo dla zamaskowania defektu i jakiegoś lewego powietrza - jednakże oczyściłem silikon w miarę dokładnie, wymyłem przepustnicę, nie kładłem silikonu ponownie, (celem sprawdzenia czy da radę bez tego zabiegu), przykręciłem przepustnicę i chodzi ok - nie wiem czy zabieg czyszczenia przepustnicy coś pomógł, ale mam wrażenie że nieco lepiej reaguje na pedał gazu (przepustnica nie przylepia się do obudowy ) choć raczej to efekt placebo. Z tym silniczkiem mam dylemat, w sumie obroty nie falują, to może nie będę ruszał skoro przepustnica wyglądała dobrze, bo jak później z uszczelką będzie kłopot i jakieś lewe powietrze się dostanie to będzie utrapienie. Ale znając życie pewnie się skuszę w najbliższym czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.