BlueGC8 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Cześć, Prawie rok temu kupiłem Imprezę GC8 MY99 w której ktoś zrobił swap silnika z wolnossaka 2.0 na EJ251 SOHC (operacja raczej przeprowadzona przez firmę), generalnie robota zrobiona profesjonalnie, żadnego druciarstwa, zwisających kabli, powyjmowanych kontrolek itd. Wczoraj postanowiłem wymrugać błędy, bo czasem wyskakiwał misfire. Przy okazji z ciekawości sprawdziłem pod stopami pasażera jaki ECU się tam kryje - po sprawdzeniu numerów wychodzi, że to 'raczej' komp od 2.0 N.A. (UNISIA JECS: A18-000 D84). Czy orientuje się ktoś na ile mapy z ECU od 2.0 mogą zmulać większy silnik (o ile w ogóle)? Czy jeżeli wszystko chodzi ładnie i parametry silnika są w normie, to jest sens to w ogóle ruszać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Nie ma opcji zeby parametry pracy byly w normie a ej 25 na ecu od 2.0 chodzil poprawnie i pelną moc rozwijał. Zmieniaj ecu na wlasciwe czyli od 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Jakby co mam ECU od Legacy 2.5 turbo. Nie wiem czy będzie Ci pasowal, ale może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueGC8 Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 14.10.2018 o 19:33, andre82 napisał: Nie ma opcji zeby parametry pracy byly w normie a ej 25 na ecu od 2.0 chodzil poprawnie i pelną moc rozwijał. Zmieniaj ecu na wlasciwe czyli od 2.5. Też tak uważam, ale o dziwo auto zachowuje się wyjątkowo dobrze, przyspiesza płynnie na każdym biegu aż do zamknięcia licznika. Ciągle jestem na etapie poszukiwań odpowiedniego ECU. Kilka potencjalnych już mam, ale w praktycznie w internecie nie ma żadnej podpowiedzi dotyczącej doboru odpowiedniego. W dniu 16.10.2018 o 09:12, maciek323 napisał: Jakby co mam ECU od Legacy 2.5 turbo. Nie wiem czy będzie Ci pasowal, ale może? Nie podejdzie - mam silnik wolnossący. ECU prawdopdoobnie podawało by zbyt bogatą mieszankę w zakresie obrotów gdzie pracuje turbina. PS. Akurat znalazłem firmę w Poznaniu, która oferuje ECU o identycznym numerze z możliwością modyfikacji, więc podjadę i upewnię się, czy istnieje szansa, że mam zmodzony komputer. Edytowane 30 Listopada 2018 przez BlueGC8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Wrzuć zdjęcie spod maski. To phase 1 czy 2? Ma MAP sensor na kolektorze czy MAF na dolocie? Sądząc po roczniku raczej phase 2 więc pewnie chodzi na dużych korektach na +. Jeżeli przy spokojnej jeździe sonda oscyluje, a przy bucie staje na bogato to nie widzę problemu żeby tym latać i powoli szukać właściwego ECU. Jedynym problemem może być zapłon niedostosowany do słupka. Choć tu pewnie dużych różnic nie ma. Masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Mam ecu od Legacy 2.5 z 1999 roku. Pewnie znalazł bym też sterownik immobilisera i czujnik przy stacyjce, wiec problem z immo by odpadł. Jak coś, mogę sprzedać za 100zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się