Siemek Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 W dniu 27.04.2019 o 12:08, OBK CVT napisał: tak kupilem alfe 159, sercem a nie rozumem no i tak mi dala w d**e ze klekajcie narody tapatalked Przez 6 lat jeżdżenia Alfą 159 ani jednej naprawy czy awarii. Czegoś podobnego nie doświadczyłem w żadnym japońcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul100 Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 W dniu 13.05.2019 o 17:18, Dyrekcja napisał: Niestety nie mamy jeszcze dokumentów homologacyjnych. Pozdrowienia Witam, a jaki jest realny termin rozpoczęcia sprzedaży nowego Forestera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 16 Maja 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 19 godzin temu, Paul100 napisał: Witam, a jaki jest realny termin rozpoczęcia sprzedaży nowego Forestera? Myślę, że koniec roku ( z tym, że jeżeli będziemy mieli wszystkie informacje, to przedsprzedaż rozpoczniemy znacznie wcześniej ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul100 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 19 godzin temu, Dyrekcja napisał: Myślę, że koniec roku ( z tym, że jeżeli będziemy mieli wszystkie informacje, to przedsprzedaż rozpoczniemy znacznie wcześniej ). Pozdrowienia Dzięki za info, robimy jakieś flotowe plany zakupowe i info z wyprzedzeniem jest dla nas ważne. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Rear Crash Test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Turlej Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Nie wiem jak oni testowali RAV4 i Forestera, ale przede wszystkim RAV4 jest dużo szybsza, lepiej wykończona w środku i pojemniejsza. Więc te achy i ochy to jakieś dziwne są. Bez nowego silnika to ja Subaru nie wróżę sukcesu. Zresztą coś mi się zdaje ze nowe normy które wchodzą w przyszłym roku zabiją te silniczki co im zostały w ofercie na EU. Nie wiem czym oni mają zamiar pędzić te samochody....??? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Ależ brzydki jest ten nowy Forester. Gdyby choć bronił się mocą i osiągami. Wg mnie ten model nie ma do zaoferowania nic więcej niż obecna generacja, jest tylko brzydszy, zwalisty, z mniejszą mocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Quo vadis Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 4 godziny temu, mechanik napisał: Ależ brzydki jest ten nowy Forester. Gdyby choć bronił się mocą i osiągami. Wg mnie ten model nie ma do zaoferowania nic więcej niż obecna generacja, jest tylko brzydszy, zwalisty, z mniejszą mocą. jest zdecydowanie ładniejszy jeżeli chodzi o wyposażenie nie ma nawet co porównywać z poprzednim nie wiem jak z mocą ale jest bardziej żwawy , cichszy i mniej pali.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Inflacja ceny jest porażająca: - MY18 2.0i CVT Exclusive Eyesight 31 tys. EUR - MY20 2.0i-L CVT Exclusive Eyesight 35.9 tys. EUR A parametry bez zmian. W ogóle motoryzacja galopuje z cenami. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 42 minuty temu, subleo napisał: Inflacja ceny jest porażająca: - MY18 2.0i CVT Exclusive Eyesight 31 tys. EUR - MY20 2.0i-L CVT Exclusive Eyesight 35.9 tys. EUR A parametry bez zmian. W ogóle motoryzacja galopuje z cenami. Niestety tak. Jeszcze raz dodam, że obecna cena MY20 2.0i Platinum jest równa ostatniej cenie MY18 XT Sport. Daje to do myślenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Andrzej Koper napisał: jest zdecydowanie ładniejszy jeżeli chodzi o wyposażenie nie ma nawet co porównywać z poprzednim nie wiem jak z mocą ale jest bardziej żwawy , cichszy i mniej pali.... Wydaje się być zdecydowanie lepiej wykonany, lepsze multimedia, duże uznanie za systemy bezpieczeństwa już w podstawowych wersjach. Widać, ze marka stawia na bezpieczeństwo i to bardzo dobrze. Ma to odzwierciedlenie w ofercie silnikowej (albo jej braku) i ktoś kto bez 250KM z momentem 400nM nie uznaje auta, Forka nie kupi. Każda inna osoba być może obejrzy, bo osiągami i ceną to podobnie do pozostałej japońskiej konkurenci - Rav4, Outlander, CX5, x-trail etc. Zapewne i tak popyt przewyższy podaż. Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Popyt przewyzszy popyt a potem uslyszymy od Dyrekcja,Raju,Andrzej Koper i innych z SIP ze: - powinnismy sie cieszyc ze wogole jezdzimy tymi cudowanymi autami - fabryki pracuja 24/7 - 150KM to az nad to na dzisiejsze warunki drogowe - samochody sa super wyposazone wiec po co nam moc - przez limity CO2 nie moze byc inaczej Wstyd bylo by mi pisac cos takiego w imieniu Importera. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 No ale jakoś te brzydkie i wolne auta się sprzedają... ba, nawet popyt wiekszy niz podaz. wytłumacz mi ten ewenement... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 53 minuty temu, blejzu napisał: nawet popyt wiekszy niz podaz A te 63 nowe egzemplarze rocznik 2019 ... to rozumiem już sprzedane ? Dla kuzynki pytam A tak naprawę to fajnie, że są klienci, że Subaru stara się przetrwać na rynku europejskim, mimo rozmaitych trudności, emisyjnych i innych. Może za kilkanaście lat wróci do korzeni z ... "elektrykami z charakterem". Kto wie ? Obecna oferta do "starej gwardii" nie trafia za bardzo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Zobaczymy ile będzie pod koniec roku. Oferta nie trafia do osób którzy potrzebują malego auta z mocnym silnikiem i napędem 4x4. Wybór w tej kategorii jest niewielki. A z OBK jeszcze gorzej znaleźć alternatywę w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 3 godziny temu, Lisek napisał: Popyt przewyzszy popyt a potem uslyszymy od Dyrekcja,Raju,Andrzej Koper i innych z SIP ze: - powinnismy sie cieszyc ze wogole jezdzimy tymi cudowanymi autami - fabryki pracuja 24/7 - 150KM to az nad to na dzisiejsze warunki drogowe - samochody sa super wyposazone wiec po co nam moc - przez limity CO2 nie moze byc inaczej Wstyd bylo by mi pisac cos takiego w imieniu Importera. padłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 3 godziny temu, blejzu napisał: No ale jakoś te brzydkie i wolne auta się sprzedają... ba, nawet popyt wiekszy niz podaz. wytłumacz mi ten ewenement... Nietrudno to wytłumaczyć, obecnie grupę docelową dla tych aut stanowią osoby w wieku 50+ z których duża część to kobiety... a dla takich nabywców moc to pomniejsze kryterium zakupu. Takie czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Godzinę temu, GREGG napisał: Nietrudno to wytłumaczyć, obecnie grupę docelową dla tych aut stanowią osoby w wieku 50+ z których duża część to kobiety... a dla takich nabywców moc to pomniejsze kryterium zakupu. Takie czasy 100% racji tylko fajnie jakby nam nie wmawiano notorycznie ze to jest dobre dla wszystkich innych poza obecna grupa docelowa. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, GREGG napisał: duża część to kobiety... a dla takich nabywców moc to pomniejsze kryterium zakupu Dla mojej kobiety już poprzedni Forester 2.0 to muł (dla mnie zwyczajnie sredniak w swojej klasie). 5 godzin temu, zk napisał: padłem A nie jest tak jak pisze @Lisek? No proszę Cię.. 6 godzin temu, blejzu napisał: No ale jakoś te brzydkie i wolne auta się sprzedają... ba, nawet popyt wiekszy niz podaz. wytłumacz mi ten ewenement... Były brzydkie ale miały moc i dzięki temu charakter. Były szyby bez ramek, kultowy napis S U B A R U na tylnej pokrywie. Były kultowe silne modele (WRX STI, Forester XT) które przyciągały nawet tych którzy z różnych względów wybierali słabsze wersje. To jak z Porsche 911, gdy sprzedaż ciągnie Cayenne. Teraz brakuje tych silnych modeli. Mam kolegów z Estonii, którzy zawsze wybierali Subaru, a teraz niestety przesiedli się do innych marek, właśnie ze względu na brak mocnych jednostek. Poza tym były też bardzo ładne modele: najładniejszy ever Forester SG, Legacy/OBK lll. Edytowane 20 Czerwca 2019 przez mechanik 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 (edytowane) Coś ta wasza teoria nie działa bo w czasie świetności marki akcje chodziły po 600-800 jenów a w trakcie jej "upadku" 2500-5000 a przyponie tylko że celem firmy jest zarabianie .... Edytowane 21 Czerwca 2019 przez Karenz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 10 godzin temu, GREGG napisał: Nietrudno to wytłumaczyć, obecnie grupę docelową dla tych aut stanowią osoby w wieku 50+ z których duża część to kobiety. Millenialisi maja raczej inna definicje. To, ze ktos nie jedzie pelnym ogniem nie znaczy ze ma 50 lat. Reklamy w US nawet impreze pokazuja jako auto bezpieczne a nie szybkie. 8 godzin temu, mechanik napisał: Były kultowe silne modele (WRX STI, Forester XT) które przyciągały nawet tych którzy z różnych względów wybierali słabsze wersje. Ilu ich bylo? Ile bylo sprzedanych modeli np. OBK H6? Niestety, po prostu zmieniaja sie czasy a “Szybcy i wsciekli” to bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 W 2018 roku SIP sprzedał 877 Foresterów, z tego 503 XT. To raczej nie są homeopatyczne ilości ! A do 12 s (0-100 km/h) obecnego Forestera nikt nigdy mnie nie przekona. Nie po to kupuję AWD, które mam mi zapewniać dodatkowe bezpieczeństwo, żeby modlić się podczas wyprzedzania na beskidzkich krętych, wąskich drogach. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 11 minut temu, subleo napisał: W 2018 roku SIP sprzedał 877 Foresterów, z tego 503 XT. To raczej nie są homeopatyczne ilości w stosunku do calkowitej sprzedaży na całym swiecie forków są to bardzo homeopatyczne ilości. FXT nie jest już produkowany nawet na największy rynek Subaru czyli USA - o czymś to świadczy. Tak jak ktoś tu już napsiał : 8 godzin temu, Karenz napisał: że celem firmy jest zarabianie .... a na bezpiecznych wolnych autach Subaru najwidoczniej zarabia najwięcej. Wcale bym się nie zdziwił jakby się okazało że produkcja turbo Subaru przynosiła firmie straty. ( naprawy gwarancyjne, gesty handlowe itp itd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 (edytowane) Koszty produkcyjne są pomijalne, obsługowe również cały problem jest w rozwoju technologicznym którego jak widać subaru nie chce prowadzić, szczególnie że przez boxera są właściwie w tej walce samotni. Właśnie przez koszty rozwoju rynek dąży do konsolidacji (choćby ostatnia próba przejęcia psa przez nissana ) a jedynym udziałowcem FHI jest właśnie toyota. Ja bym sie w ogóle cieszył że jest na rynku bo opcja saaba jest najgorsza (a takie dobre samochody były ) Edytowane 21 Czerwca 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się