yarro 21 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 (edited) Witajcie, czy ktoś z Was robił już regenerację konwertera. Czy jest wykonalne, słyszałem, że niektórzy producenci robią je tak by nie można było ich regenerować. Wyszukałem w necie nr części 31100AB143 https://www.subarupartsdeal.com/parts/subaru-converter-assembly-torque~31100ab142.html?Make=Subaru&Model=Outback&Year=2013&Submodel=&Filter=(2=36D;4=5AT;5=36RL)&Location=torque-converter-converter-case,,31100 Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie? Edited October 9, 2018 by yarro Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Przy 5EAT jest zwykły konwerter, ja regenerowałem w KRK, zrobione 45kkm od tego momentu. Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 jakie były objawy zużycia? Link to post Share on other sites
jaceknie 35 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 jest kilka firm w Polsce gdzie robią, kolega robił w W-wie i dostał na to 1 rok gwarancji Link to post Share on other sites
Bartosz-B 65 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Jakby co to mam sprawne do oddania bo zagraca https://allegro.pl/konwerter-skrzyni-automatycznej-subaru-5eat-i7592729579.html cena do dogadania oczywiście Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 z jakimi numerami to koło? 3,0 ma inne niż 3,6 Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 1 godzinę temu, yarro napisał: jakie były objawy zużycia? przy zapinaniu lock upu było drżenie. Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 U mnie przy prędkości od 80 na 5 biegu przez kilka sekund czuć wibracje o dużej częstotliwości. Na 4 biegu jest to już słabo wyczuwalne. Czasem przy mniejszej prędkości ok 40 km/h drgania są silniejsze i rzadsze. Kilka razy jak zwolnilem przed progiem i po jego przejechaniu dodałem gazu było jedno mocne uderzenie. Zrobiłem już konwerter dwa razy (drugi na reklamacji i po przejechaniu za każdym razem ok 1500 km) pojawia się ten sam problem. Czy możliwe że jest tu inna przyczyna? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now