Skocz do zawartości

Subaru Leggacy MY12 2.5i przekładnia kierownicza


Jacas1965

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie. Przy jeździe po wybojach słychać stukanie przedniego zawieszenia.

Stuki dobywają się z układu kierowniczego gdzieś pod podwoziem. - sprawdzone.

I tu mam pytanie. Czy to wiąże się z wymianą przekładni czy to jest coś co da się wyregulować/naprawić?

Jaki kosz wymiany/naprawy ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak ma. Subaru ma niestety słabe przekładnie kierownicze. Jeżeli przekładnia nie cieknie i nie ma luzu to można tak jezdzić tyle że stuki są irytujące. Najprawdopodobniej 

wyrobiły się tuleje w przekładni, stąd stuki. Co do regulacji to można sprobować, możliwe że pomoże. Moim zdaniem nie ma sensu kupować używanej przekładni bo na 90% też będzie stukać. W Subaru przekładnie potrafią stukać przy przebiegu mniejszym niż 100.000 km. Ja za regenerację zapłaciłem 500 zł ( bez kwita). Po regeneracji stuków brak. Regeneracja wykonana przez kogoś kto wie co robi przywraca 100 % sprawność przekładki kierowniczej. W innym samochodzie też robiłem regenerację magla ( Seat Toledo ), przejechałem od tego czasu 150.000 km i nic nie cieknie ani nie stuka. Bardzo prawdopodobne że w przypadku Subaru przekładnia po regeneracji będzie miała większą trwałość niż fabryczna. Podczas regeneracji zostaną dotoczone nowe tuleje, które zapewne będą wykonane z lepszego materiału niż oryginalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...