Jump to content

Subaru Leggacy MY12 2.5i przekładnia kierownicza


Jacas1965
 Share

Recommended Posts

Witam

Jak w temacie. Przy jeździe po wybojach słychać stukanie przedniego zawieszenia.

Stuki dobywają się z układu kierowniczego gdzieś pod podwoziem. - sprawdzone.

I tu mam pytanie. Czy to wiąże się z wymianą przekładni czy to jest coś co da się wyregulować/naprawić?

Jaki kosz wymiany/naprawy ?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ten typ tak ma. Subaru ma niestety słabe przekładnie kierownicze. Jeżeli przekładnia nie cieknie i nie ma luzu to można tak jezdzić tyle że stuki są irytujące. Najprawdopodobniej 

wyrobiły się tuleje w przekładni, stąd stuki. Co do regulacji to można sprobować, możliwe że pomoże. Moim zdaniem nie ma sensu kupować używanej przekładni bo na 90% też będzie stukać. W Subaru przekładnie potrafią stukać przy przebiegu mniejszym niż 100.000 km. Ja za regenerację zapłaciłem 500 zł ( bez kwita). Po regeneracji stuków brak. Regeneracja wykonana przez kogoś kto wie co robi przywraca 100 % sprawność przekładki kierowniczej. W innym samochodzie też robiłem regenerację magla ( Seat Toledo ), przejechałem od tego czasu 150.000 km i nic nie cieknie ani nie stuka. Bardzo prawdopodobne że w przypadku Subaru przekładnia po regeneracji będzie miała większą trwałość niż fabryczna. Podczas regeneracji zostaną dotoczone nowe tuleje, które zapewne będą wykonane z lepszego materiału niż oryginalne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...