Jump to content
Grzesiek Pastuszka

Subaru impreza itp. co polecasz?

Recommended Posts

Dobra to podsumowując, chcąc dobry silnik pod gaz, dybamiczny i mniej kosztowny który wybrać? W sensie który to bo może to zabrzmi głupio ale nie wiem który to ej204 a który ej20f itp. Wchodze na strone z konkretnym suberu i widze pojemnosc i moc ale za nic nie wiem który to który :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Grzesiek Pastuszka napisał:

Dobra to podsumowując, chcąc dobry silnik pod gaz, dybamiczny i mniej kosztowny który wybrać? W sensie który to bo może to zabrzmi głupio ale nie wiem który to ej204 a który ej20f itp. Wchodze na strone z konkretnym suberu i widze pojemnosc i moc ale za nic nie wiem który to który :/

Musisz prosić o numer VIN albo o zdjęcie tabliczki znamionowej. Na tabliczce jest to po prostu napisane a z VINu może ktoś ci rozkoduje.

Edited by kamul
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrz na tabliczkę znamionową tam jest kod silnika.

Chociaż prawda jest taka, że te auta mają już 9 lat i więcej, więc bardziej skupił bym się na znalezieniu auta w dobrym stanie technicznym niż na konkretne kody silnika, a jak się znajdzie EJ20F to super. Możesz też znaleźć 2,5l i tutaj masz tanią regulację na śrubki, tylko bardzo mało jest Legacy z tym silnikiem (w Outbacku za to nie było 2.0 tylko 2.5 i 3.0).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypuścmy że zdecyduje się na outbacka II 2002-2004 i zostanie mi jeszcze fundusz na gaz. Jaki wtedy silnik byście mi polecili? No i czy to będzie dobry wybór? Czy lepiej jakieś legacy IV 2.0 nieco młodsze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak 2.0 DOHC, a nawet mniej ze względu na większy moment obrotowy..

Edited by mly96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grzesiek 2.5 nie są mułowate nawet jak ma ponad 150 koni. Pół litra robi swoje ;). Masz większy moment obrotowy od samego dołu przez co silnik jest bardzej elastyczny. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, llkuba napisał:

Grzesiek 2.5 nie są mułowate nawet jak ma ponad 150 koni. Pół litra robi swoje ;). Masz większy moment obrotowy od samego dołu przez co silnik jest bardzej elastyczny. 

Dla Legacy po lifcie też ponoć przy zmniejszonej mocy do 150KM miało lepiej ciągnąć od dołu. Nie mam porównania do wersji z przedlifta, więc tylko gdybam. Nie mniej 2.0 150KM mułowate nie jest, chyba, że chcesz używać tego na ustawki spod świateł. Wcześniej miałem auto ponad 200KM i jakoś specalnie nie płaczę po przesiadce na mniej koni, więc tego bym się nie bał.

Mułowate subaru pffff :P nie prawdziwe stwierdzenie ;) 

Edited by kamul

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kamul napisał:

Wcześniej miałem auto ponad 200KM i jakoś specalnie nie płaczę po przesiadce na mniej koni, więc tego bym się nie bał.

Mułowate subaru pffff :P nie prawdziwe stwierdzenie ;) 

Ja się przesiadłem z H6 na wolnego ssaka i też przywykłem. Teraz koni przybyło więc progress :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, kriskristoffers napisał:

z H6 na wolnego ssaka

a on nie wolny ssak? ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, kamul napisał:

Dla Legacy po lifcie też ponoć przy zmniejszonej mocy do 150KM miało lepiej ciągnąć od dołu. Nie mam porównania do wersji z przedlifta, więc tylko gdybam. Nie mniej 2.0 150KM mułowate nie jest, chyba, że chcesz używać tego na ustawki spod świateł. Wcześniej miałem auto ponad 200KM i jakoś specalnie nie płaczę po przesiadce na mniej koni, więc tego bym się nie bał.

Mułowate subaru pffff :P nie prawdziwe stwierdzenie ;) 

Na miejscu Grzesia szukałbym zdrowej sztuk. Jazda testowa pokaże czy mu odpowiada czy nie. Obecnie jeżdżę benzynami 2.5T która ma ponad 300NM od 1500 obr/min i wolnossącymi 2.5 i 1.3l w lekkiej budzie i sporadyczne  niebezpiecznym dieslem 1.6T gdzie przy 10km/h na drugim biegu robi blee, blee, blee i nie jedzie :facepalm:.

 

23 minuty temu, kriskristoffers napisał:

Ja się przesiadłem z H6 na wolnego ssaka i też przywykłem. Teraz koni przybyło więc progress :D

To miałeś H6 Turbo ? ;)

22 minuty temu, kamul napisał:

a on nie wolny ssak? ;) 

Pewnie Krzysztof miał na myśli, że H6 nie potrzebuje Turbo :rolleyes:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, llkuba napisał:

Pewnie Krzysztof miał na myśli, że H6 nie potrzebuje Turbo :rolleyes:.

Mam wrażenie, że w dziale sprzedam jest takie cudo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, kamul napisał:

Mam wrażenie, że w dziale sprzedam jest takie cudo :) 

Jest ;)

30 minut temu, kriskristoffers napisał:

Impreza H6 :)

Fabrycznie nie było takiej ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, llkuba napisał:
36 minut temu, kriskristoffers napisał:

Impreza H6 :)

Fabrycznie nie było takiej ;).

Swoją drogą takie cudo, też tam chyba było :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, kamul napisał:

Swoją drogą takie cudo, też tam chyba było :) 

Wiem z 93 roku piękna sztuka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

Namówiony przez @llkuba :Pmogę zaproponować jednego ze swoich Outbacków II z 2003r, tzn. jednego chce sobie zostawić - obojętnie którego.

 

Jeden ma 65.000km, jest zarejestrowany i jeżdżę nim na co dzień (ma nowe LPG, rozrząd zrobiony jeszcze w CH, nowe hamulce przód&tył i inne), drugi - tu:



Kontakt:

T. 506 15 62 15
@: falasuisse@gmail.com

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup Outbacka 2.5, będziesz mógł jechać na ryby i do opery. Kupiłem 6-letniego, zagazowałem i przejechałem kolejne 6 lat bez problemów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z jakiego modelu VAGa autor wątku chce się przesiąść? Chodzi o silnik. Bo odczucia, co do tego jakie auto jedzie a jakie nie, zależne jest z czego kierownik się przesiada. Jak ja przesiadłem się z diesla do imprezy 2.0 NA to byłem w szoku, bałem się wyprzedzać. Jak teraz mam wrx-a 270 konnego i wsiadam do diesla takiej octavi RS to jestem rozczarowany. Wszystko jest względne i napisz czym jeździsz teraz to może coś podpowiem. 

Edited by Polak821

Share this post


Link to post
Share on other sites

OUTBACK 2.5 moim zdaniem nada się idealnie. Znosi gaz, nie będzie tak boleć tankowanie. Podniesiony więc spokojnie na ryby dojedziesz (ale pamiętaj o zwisach).Automat więc komfort i wygoda. Sporo miejsca więc rodzinę zapakujesz. Nastaw się tylko na spokojną jazdę bo stały napęd skutecznie zjada moc. Nie będziesz zawali drogą ale nie oczekuj  szaleństwa:) Jak chcesz szybko w subaru to albo 3.0 albo coś z wiatrakiem. 

 

ps.: Chyba że spadnie śnieg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polak 821 czym jesteś rozczarowany Rs czy Wrx?

Bo można to rozumieć i tak i tak

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, marc120 napisał:

Polak 821 czym jesteś rozczarowany Rs czy Wrx?

Bo można to rozumieć i tak i tak

Rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...