Skocz do zawartości

Subaru impreza itp. co polecasz?


Grzesiek Pastuszka

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra to podsumowując, chcąc dobry silnik pod gaz, dybamiczny i mniej kosztowny który wybrać? W sensie który to bo może to zabrzmi głupio ale nie wiem który to ej204 a który ej20f itp. Wchodze na strone z konkretnym suberu i widze pojemnosc i moc ale za nic nie wiem który to który :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Grzesiek Pastuszka napisał:

Dobra to podsumowując, chcąc dobry silnik pod gaz, dybamiczny i mniej kosztowny który wybrać? W sensie który to bo może to zabrzmi głupio ale nie wiem który to ej204 a który ej20f itp. Wchodze na strone z konkretnym suberu i widze pojemnosc i moc ale za nic nie wiem który to który :/

Musisz prosić o numer VIN albo o zdjęcie tabliczki znamionowej. Na tabliczce jest to po prostu napisane a z VINu może ktoś ci rozkoduje.

Edytowane przez kamul
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz na tabliczkę znamionową tam jest kod silnika.

Chociaż prawda jest taka, że te auta mają już 9 lat i więcej, więc bardziej skupił bym się na znalezieniu auta w dobrym stanie technicznym niż na konkretne kody silnika, a jak się znajdzie EJ20F to super. Możesz też znaleźć 2,5l i tutaj masz tanią regulację na śrubki, tylko bardzo mało jest Legacy z tym silnikiem (w Outbacku za to nie było 2.0 tylko 2.5 i 3.0).

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, llkuba napisał:

Grzesiek 2.5 nie są mułowate nawet jak ma ponad 150 koni. Pół litra robi swoje ;). Masz większy moment obrotowy od samego dołu przez co silnik jest bardzej elastyczny. 

Dla Legacy po lifcie też ponoć przy zmniejszonej mocy do 150KM miało lepiej ciągnąć od dołu. Nie mam porównania do wersji z przedlifta, więc tylko gdybam. Nie mniej 2.0 150KM mułowate nie jest, chyba, że chcesz używać tego na ustawki spod świateł. Wcześniej miałem auto ponad 200KM i jakoś specalnie nie płaczę po przesiadce na mniej koni, więc tego bym się nie bał.

Mułowate subaru pffff :P nie prawdziwe stwierdzenie ;) 

Edytowane przez kamul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, kamul napisał:

Wcześniej miałem auto ponad 200KM i jakoś specalnie nie płaczę po przesiadce na mniej koni, więc tego bym się nie bał.

Mułowate subaru pffff :P nie prawdziwe stwierdzenie ;) 

Ja się przesiadłem z H6 na wolnego ssaka i też przywykłem. Teraz koni przybyło więc progress :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kamul napisał:

Dla Legacy po lifcie też ponoć przy zmniejszonej mocy do 150KM miało lepiej ciągnąć od dołu. Nie mam porównania do wersji z przedlifta, więc tylko gdybam. Nie mniej 2.0 150KM mułowate nie jest, chyba, że chcesz używać tego na ustawki spod świateł. Wcześniej miałem auto ponad 200KM i jakoś specalnie nie płaczę po przesiadce na mniej koni, więc tego bym się nie bał.

Mułowate subaru pffff :P nie prawdziwe stwierdzenie ;) 

Na miejscu Grzesia szukałbym zdrowej sztuk. Jazda testowa pokaże czy mu odpowiada czy nie. Obecnie jeżdżę benzynami 2.5T która ma ponad 300NM od 1500 obr/min i wolnossącymi 2.5 i 1.3l w lekkiej budzie i sporadyczne  niebezpiecznym dieslem 1.6T gdzie przy 10km/h na drugim biegu robi blee, blee, blee i nie jedzie :facepalm:.

 

23 minuty temu, kriskristoffers napisał:

Ja się przesiadłem z H6 na wolnego ssaka i też przywykłem. Teraz koni przybyło więc progress :D

To miałeś H6 Turbo ? ;)

22 minuty temu, kamul napisał:

a on nie wolny ssak? ;) 

Pewnie Krzysztof miał na myśli, że H6 nie potrzebuje Turbo :rolleyes:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Namówiony przez @llkuba :Pmogę zaproponować jednego ze swoich Outbacków II z 2003r, tzn. jednego chce sobie zostawić - obojętnie którego.

 

Jeden ma 65.000km, jest zarejestrowany i jeżdżę nim na co dzień (ma nowe LPG, rozrząd zrobiony jeszcze w CH, nowe hamulce przód&tył i inne), drugi - tu:



Kontakt:

T. 506 15 62 15
@: falasuisse@gmail.com

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z jakiego modelu VAGa autor wątku chce się przesiąść? Chodzi o silnik. Bo odczucia, co do tego jakie auto jedzie a jakie nie, zależne jest z czego kierownik się przesiada. Jak ja przesiadłem się z diesla do imprezy 2.0 NA to byłem w szoku, bałem się wyprzedzać. Jak teraz mam wrx-a 270 konnego i wsiadam do diesla takiej octavi RS to jestem rozczarowany. Wszystko jest względne i napisz czym jeździsz teraz to może coś podpowiem. 

Edytowane przez Polak821
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OUTBACK 2.5 moim zdaniem nada się idealnie. Znosi gaz, nie będzie tak boleć tankowanie. Podniesiony więc spokojnie na ryby dojedziesz (ale pamiętaj o zwisach).Automat więc komfort i wygoda. Sporo miejsca więc rodzinę zapakujesz. Nastaw się tylko na spokojną jazdę bo stały napęd skutecznie zjada moc. Nie będziesz zawali drogą ale nie oczekuj  szaleństwa:) Jak chcesz szybko w subaru to albo 3.0 albo coś z wiatrakiem. 

 

ps.: Chyba że spadnie śnieg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...