Marcin_79 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Witam. Mam dość niecodzienne pytanie. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Legacy BH5 z silnikiem EJ201 (przynajmniej wg numeru VIN - JF1BH5LR51G039717) w automacie. Ogólnie auto trafiło do mnie dość zaniedbane ale powoli wraca do właściwego stanu. Problem polega na tym, że było coś w nim "rzeźbione" i w związku z tym są pewne błędy, z którymi nie mogę się uporać. Ostatnio moje podejrzenie padło na ECU. Wygląda na to, że coś nie do końca styka między jednostką sterującą a silnikiem. Przyczyn może być kilka i chciałbym je wyeliminować kolejno. 1) silnik nie jest faktycznie EJ201 2) wiązka między ECU a silnikiem jest z innego modelu 3) ECU nie jest prawidłowym sterownikiem do silnik W związku z tym mam pytanie do DT. Czy mógłbym uzyskać informacje jaki powinien być prawidłowy sterownik do tego silnika ? Jedną z rzeczy , która utwierdza mnie w przekonaniu "rzeźby" jest błąd P0066 (air assisted injector). Ten układ w moim konkretnym silniku w ogóle nie istnieje. Brakuje wyjścia w przepustnicy, wejścia/trójnika w układzie paliwowym jak i kabli w wiązce. Dodatkowo po 10 miesiącach użytkowania mogę z całą stanowczością stwierdzić, że auto ma zdecydowanie za duży apetyt na paliwo (powyżej 13L/100km w mieście) jak i dość kiepskie osiągi. Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Odpowiedź udzieliśmy na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się