Piotr Mrc Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Mam taki problem z odpalaniem w forku 2.0 dohc '07, przebieg 218k km: trzeba 2-3 razy przekręcić kluczyk żeby odpalił, za 1-2 razem jak zaskoczy to telepnie i gaśnie Błędów nie ma, check się nie świeci, Na ciepłym pali, na zimnym rano też. Sytuacja występuje po kilku godz. po zgaszeniu nagrzanego silnika, przeważnie w temp. otoczenia 10-12C, na mrozie ok, jak upał też ok. Bez znaczenia czy jechałem na bezynie czy lpg . znalazłem ten wątek , ale stary i bez finału https://forum.subaru.pl/topic/24996-odpalanie-forestera/ --- Akku ma rok, filtr paliwa i świece zmienione rok temu, czujnik temp. cieczy zmieniony, luzy zrobione 30k km temu Podejrzewam: lambde, przepływke, rozrusznik, zawór zwrotny paliwa Ktoś miał/ma takie problemy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Cześć Może to: https://forum.subaru.pl/topic/94295-problem-z-odpalaniem-na-zimnym/?tab=comments#comment-2583171 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 nie wiem czy to możliwe w forku, ale w hondzie to był typowy objaw padania (zimne luty) przekaźnika pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Mam identyczny problem w innym aucie. Zawsze wraca na jesień, wczesną wiosnę gdy różnice temperatur dzień noc są duże. Latem zimą nie ma problemu nawet w duże mrozy. Odpala i gaśnie lub sie telepie. Za drugim razem ok. Jak sie wystudzi od nowa. Prześwietlone wszystko poza wymianą ECU, ale na tą chwilę się poddałem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel2.0 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Mam tak w takim samym Forku z gazem. To wtryski gazu przepuszczają paliwo (tak mi mówili). Jak szybciej uruchamiam to nie zdążą napuścić gazu do kolektora. Po dłuższym czasie gaz zdąży się ulotnić. Tak przynajmniej to rozumiem. Tylko że u mnie to sie dzieje niezależnie od temperatury. Zawsze 1-3 godzin po zgaszeniu ciepłego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 U mnie regeneracja reduktora zakończyła podobne objawy U mnie regeneracja reduktora zakończyła podobne objawy Tzn u Foresława ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mrc Opublikowano 7 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Temat gazu zbadam w tygodniu brzmi najrozsądniej, i tak pasuje odwiedzić w końcu gazownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel2.0 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Masz gaz ,,fabryczny''? Czy dokładany później? Może masz dobrego gazownika w Rzeszowie co ogarnie fabryczny Koltec Necam w Forku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 W dniu 6.10.2018 o 22:31, Daniel2.0 napisał: To wtryski gazu przepuszczają paliwo (tak mi mówili). Mi też tak mówili i już mało nie wymieniłem wtrysków, ale trafił się ogarnięty gazownik i okazało się że padnięta (nieszczelna) membrana w parowniku. Parownik jest regulowany podciśnieniem z kolektora dolotowego i jak przecieka to w kolektorze odkłada się gaz i autko nie odpala do czasu aż go przepompuje i mieszanka nie ma odpowiednich proporcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 12 godzin temu, pavca napisał: że padnięta (nieszczelna) membrana w parowniku - Najczęstsza przyczyna takich problemów w samochodach z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.