Skocz do zawartości

Kluczyk nie zawsze działa


Łukasz Pełszyński

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem z kluczykiem w Foresterze i zastanawiam się jaka przyczyna może być. Dokładniej z otwieraniem/zamykaniem przyciskami na kluczyku. Mam dwa kluczyki, baterie zmienione. Samochód mi się zazwyczaj otwiera. Gorzej z zamknięciem. Całość zaczęła się zimą tego roku gdy miałem problemy z zamknięciem samochodu. Temperatury wzrosły i problem zniknął. Teraz znowu zimniej i już mam pierwsze objawy. Dzisiaj jest 10*C i otworzyłem bez problemu ale już zamknąć nie mogę. Czasami drugi kluczyk może zamknąć ale dzisiaj i to nie zadziałało. Sprawę komplikuje fakt że mam centralkę alarmową, do której nie mam kluczyka. Tak więc ja się na alarmach nie znam, ale mam podejrzenie że on może być współwinny.

 

Jak myślicie, co to może być? Bo super wkurzające a z powodu alarmu nie mogę otwierać drzwi kluczem "mechanicznie" bo alarm będzie wył. Stąd wniosek, że alarm musi ten sygnał z kluczyka odbierać. I podejrzewam, że ta bateria się wyczerpuje, która zasila alarm.

Edytowane przez Łukasz Pełszyński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie w Imprezie z tą różnicą, że nie ważnie jaka jest temperatura i problem występuje tak samo z otwieraniem jak i zamykaniem. Działa ale dopiero po wciśnięciu kilka a nawet kilkanaście razy przycisku, a czasem działa za pierwszym razem i to z np 5 metrów. Jest pare tematow na ten temat zachęcam do używania Szukajki ;). Ogólnie podobno TTTM ale przeczytac można 

https://www.google.pl/search?q=słabo+działający+pilot+samochodu+site:forum.subaru.pl&sa=X&ved=2ahUKEwjz2pqBke_dAhULJlAKHd6-DZsQrQIoAjARegQIBBAL&biw=1269&bih=644 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakieś pole elektro-magnetyczne zaburza pracę pilota? Moja małżonka w okolicy swojej pracy na Ochocie poznała 2 miejsca, gdzie pilot "wariuje" ... i tylko tam.

Dokładnie to samo miałem z bezkluczykowym dostępem ale tylko w jednym miejscu parkowanie i tylko czasami. Okazało się, że w hali obok której problem występował był jakiś mega laser do wycinania tam czegoś i jak pracował to nie działał kluczyk ani odpalanie z guzika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być już też tak że alarm leciwy. Jak ma więcej niż 10 może wariować. Piloty też, jest w nich kwarc który może się stłuc przy upadku. A komu chociaż raz pilot nie spadł, mogą się pojawić też zimne luty w pilocie. Ja tak miałem w toyocie, przelutowałem całego pilota i już problemów nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...